۱۰ ماه پیش
استخدام کارشناس کمیسیون معاملات خانم در شرکت رونیکس
حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:30 و پنجشنبه 8:30 تا 13:00)
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:30 و پنجشنبه 8:30 تا 13:00)
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
استخدام شرکت رونیکس
شرکت رونیکس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (خیابان حافظ) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس کمیسیون معاملات |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی
رشته تحصیلی: حسابداری
تجربه کار: 1 سال و بیشتر
شرایط سنی: 22 تا 30 سال حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
خانواده رونیکس به دنبال همکار پرتلاش و توانمند است، اگر فکر میکنید به رشد و پیشرفت در زمینه شغلی خود علاقه مند هستید ما همراهتان هستیم که با هم پیشرفت کنیم.
شرح وظایف: 1. انجام کلیه امور اداری مرتبط با کمیسیون معاملات از قبیل کنترل پیش فاکتور و فاکتور، اخذ تاییدات فاکتور و.... 2. انجام کلیه امور مربوط به قراردادها (شرکت در جلسات، هماهنگی وکیل، آماده سازی مستندات، بایگانی اسناد و مدارک و و ...) 3. انجام امور مربوط به کنترل و بررسی کلیه تنخواه های ستادی و شعب و ارجاع به واحد مربوطه 4. نظارت و بررسی و پیگیری خرید های روزانه ، هفتگی و فصلی ستاد و شعب 5. نظارت بر مصرف ملزومات سازمان و ارائه گزارشات آن 6. تهیه و تنظیم گزارشات تنخواه |
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند با شمارههای زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
رونیکس
شرکت بین المللی تولیدی و بازرگانی رونیکس، ، فعالیت حرفه ای خود در حوزه ابزارالات را از سال 1381 آغاز کرده و هم اکنون بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و بیش از 20000 نفر به صورت غیرمستقیم، با ارائه ابزارهایی با کیفیت بالا و قیمت گذاری متناسب و خدمات پس از فروش بی مانند، به یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است.
دستهبندی آگهیهای استخدام