- ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
- 3k نظر «نمایش»
استخدام شهرداری آذربایجان شرقی
استخدام شهرداری آذربایجان شرقی
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۲,۹۳۵ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
استخدام شهرداری آذربایجان شرقی (تبریز)
جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید
- نتایج نهایی اعلام شد
- اطلاعیه زمانبندی مصاحبه و تست ورزش
- اطلاعیه نتیجه بررسی مدارک داوطلبان جایگزین آزمون
- نتایج نهایی نیروهای کارمعین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
- فهرست افراد مورد تایید آزمون شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
- اعلام نتایج بررسی مدارک شهرداریها
- اعلام نتایج آزمون
- دفترچه شرایط آزمون
- اطلاعات آزمون
- اخبار لحظه به لحظه
- منابع مطالعه
- سوالات متداول
با فعالسازی این سرویس، آگهیهای استخدام سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین بانکها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.
نتایج نهایی اعلام شد
خبر 18 شهریور 1402: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام شهرداریهای آذربایجان شرقی
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیهای، نتیجه نهایی آزمون استخدامی نیروهای کارمعین و آزمون داوطلبان مشاغل عملیاتی آتشنشانی شهرداریهای استان را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است داوطلبان قبولشده (اصلی) آزمون مشاغل عملیاتی آتشنشانی به مرکز طب کار معرفی شدهاند که برای طی مراحل بعدی استخدام، از این مرکز با آنها تماس گرفته خواهد شد.
مشاهده نتایج مشاغل عملیاتی آتشنشانی
اطلاعیه زمانبندی مصاحبه و تست ورزش
خبر 9 مرداد 1402: جدول زمانبندی مصاحبه و تست ورزش داوطلبان آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداری های استان آذربایجان شرقی
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیهای جدول زمانی مصاحبه و تست ورزش داوطلبان آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداری های استان آذربایجان شرقی را اعلام کرد.
داوطلبانی که اسامی آنها در این جدول آمده است باید پس از رویت تاریخ و ساعت دقیق حضور در آزمون و شناسایی آدرس مورد نظر، به نکات مهم مندرج در ذیل برنامه زمان بندی توجه کنند.
نکات مهم برای داوطلبان مشاغل آتش نشانی:
1 - حد نصاب آزمون عملی داوطلبان مشاغل عملیاتی آتش نشانی (آتش نشان و راننده آتش نشان)، کسب حداقل 400 امتیاز از 900 امتیاز می باشد.
2 - نمره نهایی، از مجموع امتیاز آزمون کتبی با ضریب یک و امتیاز آزمون عملی (تست ورزش) با ضریب دو محاسبه خواهد شد. بنابراین داوطلبانی در فرآیند استخدام قرار خواهند داشت که حد نصاب آزمون عملی یا همان 400 امتیاز را کسب کرده باشند.
3 - پذیرفته شدگان نهایی به مرکز طب کار مورد تایید کمیته آزمون جهت انجام معاینات پزشکی معرفی خواهند شد تا تایید مرکز طب کار برای اشتغال در مشاغل مذکور را کسب نمایند. در صورت عدم تایید مرکز طب کار، از داوطلبان دارای حد نصاب بعدی به ترتیب بالاترین امتیاز مکتسبه دعوت خواهد شد.
4 - کلیه داوطلبان قبل از حضور در آزمون تست ورزش می بایست بیمه حوادث ورزشی را از طریق سامانه مربوطه اخذ نمایند هرگونه سهل انگاری یا عدم اخذ بیمه ورزشی به عهده داوطلبان خواهد بود.
5 - داشتن کارت ملی یا مدرک شناسایی معتبر و همچنین لباس ورزشی مناسب برای انجام تست ورزش الزامی می باشد.
6 - داوطلبان می بایست یک ساعت قبل از شروع تست ورزش که ساعت 8 صبح می باشد، در محل ایستگاه آتش نشانی حضور یابند تا زمان کافی برای تعویض لباس، گرم کردن داشته باشند.
7 - آیتم های تست ورزش شامل 1 - پرش طول 2 - دوی 4 * 9 متر 3 -دوی 45 متر 4 - دوی 540 متر 5 - دراز نشست 6 - بارفیکس یا کشش از میله 7 - حمل دو عدد خاموش کننده آتش نشانی 6 کیلویی در مسیر 50 * 2 متر 8 - حمل دو عدد لوله نواری دو و نیم اینچ در مسیر 50 متر مستقیم 9 - حمل نردبان 3 متری در مسیر 45 متر مستقیم، می باشد.
آدرس محل آزمون تست ورزش: تبریز- دروازه تهران، ولیعصر جنوبی اول خیابان آذری ایستگاه شماره 5 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز.
نکات مهم برای اطلاع داوطلبان مشاغل غیر عملیاتی
1 - به استناد بند (د) بخش ششم دفترچه آزمون، مجموع نمره نهایی داوطلبان غیر عملیاتی با وزن شصت درصد (60 %) برای آزمون کتبی و چهل درصد (40 %) برای آزمون مصاحبه اعمال خواهد شد.
2 - داوطلبان عزیز دقت نمایند که در مصاحبه تخصصی باید به تمام مطالب مرتبط با رشته شغلی که در آن شرکت نموده اند اشرافیت داشته و به سوالات شفاهی و در برخی موارد به سوالات کتبی مصاحبه کننده پاسخ دهند. همچنین سوالاتی در خصوص آشنایی با قوانین، آیین نامه ها، وظایف و مقررات مرتبط با شهرداری ها مطرح خواهد شد.
3 - برای حضور در فرآیند مصاحبه رعایت برنامه زمانبندی ارائه شده الزامی بوده و داوطلبان عزیز باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که به موقع در جلسه مصاحبه شرکت نمایند.
4 - رعایت حجاب اسلامی و پوشش مناسب برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد.
5 - به دلیل عدم امکان برگزاری مجدد فرآیند مصاحبه، لازم است کلیه داوطلبان در روز و ساعت تعیین شده در جلسه حضور داشته باشند بدیهی است در صورت غیبت هر یک از داوطلبان فقط امتیاز آزمون کتبی به عنوان امتیاز نهایی ایشان درج خواهد شد.
6 - داوطلبان عزیز می توانند سوابق علمی، تجربی، گواهینامه های کاری و شرکت در کنفرانس ها، مهارت های ICDL و غیره را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز و درخواست مصاحبه کنندگان، ارائه نمایند.
مکان مصاحبه: تبریز خیابان جمهوری، استانداری آذربایجان شرقی، ساختمان جدید طبقه زیر زمین- اتاق جلسه مدیریت بحران
اطلاعیه نتیجه بررسی مدارک داوطلبان جایگزین آزمون
خبر 9 مرداد 1402: نتیجه بررسی مدارک داوطلبان جایگزین آزمون استخدامی نیروهای کارمعین شهرداریهای استان
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیهای نتیجه بررسی مدارک داوطلبان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی نیروهای کارمعین شهرداریهای استان که به صورت جایگزین در فرآیند آزمون قرار گرفتهاند را اعلام کرد.
در این اطلاعیه تاکید شده است داوطلبانی که پرونده استخدامی آنها تایید شده به لیست اصلی قبولشدگان اضافاه شده و در فرآیند مصاحبه تخصصی و تست ورزش (ویژه مشاغل عملیاتی آتشنشانی) قرار گرفتهاند.
همچنین داوطلبانی که به هر نحو برای تشکیل پرونده مراجعه نکرده یا پرونده استخدامی آنها تایید نشده است تا آخر وقت اداری روز شنبه 14 مرداد مهلت دارند تا در صورت داشتن اعتراض یا تکمیل پرونده مراتب را به کمیته آزمون اعلام کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت تعیین شده به هیچ عنوان به اعتراض یا درخواست داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نتایج نهایی نیروهای کارمعین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
خبر 12 تیر 1402: نتایج نهایی نیروهای کارمعین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایکی شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیهای فهرست نهایی پذیرفتهشدگان آزمون استخدامی نیروهای کارمعین شهرداریهای استان را اعلام کرد.
داوطلبان این آزمون در صورت اعتراض به نتیجه میتوانند حداکثر ظرف مدت یک هفته مراتب را به صورت کتبی به کمیته نظارت بر آزمون اعلام کنند.. پس از مهلت تعیینشده هیچگونه اعتراضی قابل بررسی نخواهد بود.
فهرست افراد مورد تایید آزمون شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
خبر 22 خرداد 1402: اطلاعیه فهرست افراد مورد تایید آزمون نیروی قرارداد کار معین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی فهرست افراد مورد تایید آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداریهای استان برای حضور در مصاحبه شغلی و تست ورزش (برای مشاغل عملیاتی آتشنشانی) را اعلام کرد.
بنا به اعلام این دفتر، مجموع نمره نهایی داوطلبان با وزن 60 درصد برای آزمون کتبی و 40 درصد برای مصاحبه، اعمال خواهد شد.
برای حضور در فرآیند مصاحبه، رعایت برنامه زمانبندی الزامی بوده و با توجه به عدم امکان برگزاری مجدد فرآیند مصاحبه، داوطلبان باید به گونهای برنامهریزی کنند که راس زمان اعلام شده در آزمون مصاحبه شرکت کنند؛ بدیهی است در صورت غیبت هریک از داوطلبان، فقط امتیاز آزمون کتبی به عنوان امتیاز نهایی محاسبه خواهد شد.
داوطلبانی که مدارک خود را در سال 1402 ارائه کرده و به عنوان نفر جایگزین در فرآیند آزمون قرار گرفتهاند، پس از بررسی پرونده و درصورت تایید به فهرست اسامی تایید شده اضافه شده و برنامه زمانبندی مصاحبه یا تست ورزش به اطلاع آنها خواهد رسید.
در فرآیند مصاحبه تخصصی، سوالات شفاهی و کتبی درخصوص قوانین، آییننامهها و مقررات مربوط به شهرداریها و مطالب مرتبط با رشته شغلی هر داوطلب مطرح خواهد شد و داوطلبان میتوانند سوابق علمی، تجربی، گواهینامههای کاری و شرکت در کنفرانسها، مهارتهای هفتگانه و ... را جهت ارائه به مصاحبهکنندگان به همراه داشته باشند.
فرآیند مصاحبه در محل ساختمان جدید استانداری آذربایجان شرقی، طبقه زیرزمین، سالن جلسه مدیریت بحران برگزار خواهد شد.
اعلام نتایج بررسی مدارک شهرداریها
خبر 24 بهمن 1401: اعلام نتایج بررسی مدارک آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نتیجه بررسی مدارک ارائهشده داوطلبان سهبرابر ظرفیت آزمون استخدامی نیروهای کار معین شهرداریهای استان را اعلام کرد.داوطلبان این آزمون میتوانند با مطالعه توضیحات مندرج در این اطلاعیه، در صورت داشتن اعتراض یا ارائه مدارک و مستندات معتبر، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سهشنبه 1401/12/2 به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی مراجعه کنند.
ارائه مدارک و مستندات یا اعتراض به نتیجه اعلامشده، صرفاً تا مهلت تعیین شده مورد قبول بوده و به اعتراضها و مدارک ارائهشده بعد از تاریخ مذکور رسیدگی نخواهد شد.
اعلام نتایج آزمون
خبر 4 دی 1401: اعلام نتایج آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی اعلام گردید.
- ورود به صفحه راهنمای جامع مصاحبه های استخدامی
- سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش
- مشاهده صفحه تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه آزمون های استخدامی
تغییر زمان آزمون
خبر 29 آبان 1401: به اطلاع داوطلبان آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی میرساند، به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت حضور داوطلبان محترم در آزمون و بر اساس هماهنگیهای به عمل آمده، زمان برگزاری آزمون روز جمعه 11 آذر ماه 1401 تعیین شده است و کارت ورود به جلسه نیز از روز سهشنبه 8 آذر ماه 1401 بر روی پروفایل داوطلبان قابل دسترس خواهد بود.
تمدید ثبت نام
خبر 12 آبان 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداریهای استان آذربایجان شرقی تا پایان روز جمعه 13 آبانماه 1401 تمدید گردید.
اصلاحیه شرایط
خبر 5 آبان 1401: قابل توجه داوطلبان گرامی: حداکثر سن داوطلبان شغل آتش نشان بیست و پنج (25) سال و داوطلبان شغل آتشنشان راننده سی (30) سال میباشد.
دفترچه شرایط آزمون
آگهی 27 مهر 1401: استانداری آذربایجان شرقی در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و آزمون عملی(برای مشاغل عملیاتی آتشنشانی) و پس از طی مراحل گز ینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکار ی می نماید. مهلت ثبت نام از 27 مهر الی 11 آبان 1401 13 آبان 1401 می باشد.
شرایط عمومی
ب- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
پ- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت- دارا بودن دانشنامه / گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛
ث- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
ج- داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند؛
ج- عدم اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روان گردان؛
ح- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ- عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د- داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرایی باشند؛
ذ- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد کار معین و شروع بکار در شهرداری الزامی می باشد؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خود اظهاری می باشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
ر- دارا بودن حداقل بیست (20) سال تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر سی (30) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم و کاردانی، حداکثر سی و سه (35) سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر
تبصره 3: حداکثر سن داوطلبان شغل آتش نشان بیست و پنج (25) سال می باشد.
تبصره 4: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره 5: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر در «بند ر» اضافه خواهند شد. (شغل های آتش نشان و راننده آتش نشان مشمول موارد ذیل نمی شود)
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها؛
- به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال مشروط به اینکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای 2/5 نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)
تبصره 6: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
شرایط اختصاصی
2- مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره 1: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.
3- داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنها در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد، از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند. ضمنا مدارک تحصیلی آن دسته از متقاضیان آزمون که دارای عبارات کارشناسی حرفه ای، مهندسی فناوری، مهندسی فناوری ارشد، علمی کاربردی، مهندسی تکنولوژی و کارشناسی حرفه ای می باشند نیز به عنوان رشته های تحصیلی مندرج در آگهی مورد قبول می باشد.
4- معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
تبصره 2: دارندگان معافیت پزشکی، حق ثبت نام در رشته شغلی مشاغل عملیاتی آتش نشانی آتش نشان و راننده آتش نشان را ندارند.
5- داشتن گواهینامه پایه 2 برای کلیه متقاضیان رشته شغل آتش نشان و گواهینامه پایه 1 برای کلیه متقاضیان راننده آتش نشان الزامی است.
تبصره 3: متقاضیان رشته شغلی آتش نشان و راننده آتش نشان، می بایست تا آخرین روز ثبت نام گواهینامه رانندگی خود را اخذ نموده باشند.
الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی
ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل موارد زیر می باشند :
- جانبازان؛
- آزادگان؛
- همسر و فرزندان شهداء
- همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر؛
- همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت؛
- پدر، مادر، خواهر و برادر شهید؛
حسب ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بیست و پنج درصد (25%) سهمیه بکارگیریی به مشمولین این بخش اختصاص دارد.
نکته مهم: صرفا ایثارگرانی مجازند از سهمیه بکارگیریی 25% بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون بکارگیریی در سیستم سجایا «بیکار» ثبت شده باشد.
تبصره 1: مشمولین سهمیه 25% ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه بکارگیریی سایر ایثارگران و یا بالعکس نمی باشند. به عبارت دیگر هر یک از داوطلبان می بایست در صورت مشمول بودن، صرفا از یک سهمیه بکارگیریی مشخص شده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه 25% ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود صرفا باید مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره 2: به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه بکارگیریی 25 درصد ایثارگران توصیه می شود برای حصول اطمینان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه بکارگیریی حداقل 25% قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تبصره 3: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با بنیاد شهید و امورایثارگران عنوان شغلی خدمت مورد تقاضا جهت مشمولین سهمیه 25% ایثارگران از سهمیه سایر داوطلبان تفکیک گردیده و داوطلبان ایثارگر مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند. لذا بکارگیری نیروهای مشمول سهمیه 25 درصد در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون، حسب بالاترین نمرات فضلی در شغل محل های مربوط به این سهمیه و انجام مصاحبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود.
2- ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد
ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل موارد زیر می باشند:
- رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها؛
- همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها؛
- فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد؛
- فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت؛
تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
1. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
2. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
3. معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران؛
حسب ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، پنج درصد (5%) سهمیه بکارگیریی به مشمولین این بخش اختصاص دارد.
تبصره 1: بکارگیری نیروهای مشمول سهمیه 5 درصد در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون، حسب بالاترین نمرات فضلی در شغل های مربوط به این سهمیه و انجام مصاحبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود. بدیهی است مشمولین سهمیه 5% ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود صرفا باید مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
نکات مربوط به مشمولین قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
نکته 1: ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه بکارگیریی موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه می توانند استفاده کنند.
نکته 2: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف بوده و در صورت ثبت نام و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه به میزان سهمیه تخصیصی بکارگیری خواهند شد.
نکته 3: رعایت شرایط علمی (مقطع و رشته تحصیلی) حسب موارد مندرج در آگهی و همچنین احراز شرایط عمومی گزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهمیه ایثارگران الزامی می باشد.
نکته 4: احراز شرایط عمومی گزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهمیه ایثارگران الزامی می باشد.
نکته 5: پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسی مدارک و مصاحبه در سهمیه مشخص شده، امکان تغییر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.
3- سهمیه سه (3) درصد معلولان
جذب معلولین عادی (با ارائه معرفی نامه از بهزیستی) از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفا از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول در شغل محل مربوطه بر اساس نمره کسب شده در آزمون صورت می پذیرد.
1. معلولین مشمول سهمیه 3 درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته خود، باید در زمان انتخاب شغل محل، شغل محلی را انتخاب نمایند که سهمیه 3 درصد معلولان برای آن ثبت شده است. در غیر اینصورت، چنانچه داوطلبان مذکور در سایر مشاغل شرکت نمایند، انتخاب آنان صرفا بر اساس نمرات مکتسبه و در سهمیه آزاد صورت خواهد پذیرفت.
2۔ معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام می شوند را داشته باشند.
3. بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 44178/88384 مورخ 1389/04/22 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع می باشد.
4- حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
1- به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال سقف محدوده سنی مندرج در دفترچه آزمون اضافه خواهد شد.
2- به ازای تاهل دو (2) درصد و نیز هر فرزند دو (2) درصد، مجموعه حداکثر تا ده (10) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.
تبصره: امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می باشد.
5- داوطلب بومی
با عنایت به ماده (24) بخشنامه شماره 24510 مورخ 1400/05/10 سازمان اداری و استخدامی کشور، داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها)؛ به داوطلبی اطلاق می گردد که «متولد» یا «ساکن با سابقه ده سال سکونت» در همان شهرستان محل تقاضا باشد. نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی با ضریب یک و چهاردهم (1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
تذکر: بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد:
1. شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصرہ: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2. استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصرہ: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
3. مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
مواد آزمون
1- زبان و ادبیات فارسی
2- معارف اسلامی
3- زبان انگلیسی عمومی
4- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
5- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet Excel ،PowerPoint Word)
6- آمار و ریاضی
تبصرہ: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد
مراحل ثبت نام
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
1. عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
- عکس 4*3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر 3: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباه عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2. کارت ملی
تذکر 1: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/500/000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 10/000 ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.
«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک میگردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون در (صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر 2: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/ اتوکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.
تذکر 3: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
د) شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله1: بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می گردد.
مرحله 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.
مرحله 3: اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.
مرحله 4: سابقه کار
در این مرحله، سابقه کار (صرفا مواردی که در همین دفترچه مورد تایید است) وارد می شود
مرحله 5: شغل مورد درخواست
در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب می تواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
تذکر: علاوه بر شغل، محل مورد تقاضا نیز می بایست انتخاب شده و داوطلب در همه این موارد، فقط حق انتخاب یک مورد را خواهد داشت.
مرحله 6: اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت می باشد. همچنین داوطلب می تواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه نزدیک ترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد)
مرحله 7: کد رهگیری
تاکید می گردد صرفا در صورتی ثبت نام فرد به پایان می رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.
ه) ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی 7 مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
مراحل و نحوه اعلام نتیجه
الف) تعیین داوطلبان دارای بالاتریم نمره علمی
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب بالاترین نمره در آزمون کتبی می باشد.
تبصرہ: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل (40) درصد برای دروس عمومی و شصت (60) درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد.
ب) معرفی لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک
انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل محل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد.
ج) اعلام لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان بالاترین نمره علمی
انتخاب داوطلبان 3 برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفا از بین داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، در هر شغل محل صورت می پذیرد.
د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)
پس از برگزاری مصاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی مکتسبه آنان با وزن شصت درصد (60 درصد) برای آزمون کتبی و چهل درصد (40 درصد) برای مصاحبه و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به عنوان نفر اصلی) خواهد بود.
تذکر: در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه، اولویت معرفی به گزینش با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد.
تذکرات مهم
2- با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شهرداری پس از تعین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا سه برابر ظرفیت استخدامی تعین شده اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد. و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
3- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست سه برابر ظرفیت مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقبا از سوی شهرداری اعلام خواهد ارائه نمایند.
4- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که در کلیه مراحل حین استخدام و بعد از آن، خلاف موارد مندرج در دفترچه به اثبات برسد از ادامه مراحل آزمون داوطلب جلوگیری و در صورت اشتغال به کار، به علت عدم رعایت شرایط استخدام و ارائه مدارک خلاف واقع، طی ابلاغ کتبی لغو قرارداد اخراج خواهد شد. ضمنا در خصوص مقطع و رشته تحصیلی اظهار متقاضی در مرحله ثبتنام و ارایه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط آزمون مبنای عمل است .
5- داوطلبان جذب و بهکارگیری میبایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بهکارگیری میشوند را داشته باشند.
6- وجه واریزی بابت ثبتنام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
7- داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرایند ثبت نام بهتر است ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.
شرایط احراز مشاغل
بخش هشتم:
عنوان شغل | شرایط احراز |
کارشناس فضای سبز | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: علوم و مهندسی باغبانی (همه گرایش ها)، زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی تولیدات گیاهی (همه گرایش ها)، مهندسی فضای سبز (همه گرایش ها) آبیاری (همه گرایش ها) |
کارشناس طرح و توسعه فضای سبز | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: علوم و مهندسی باغبانی (همه گرایش ها)، زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی تولیدات گیاهی (همه گرایش ها) مهندسی فضای سبز (همه گرایش ها) آبیاری (همه گرایش ها) |
کارشناس خدمات شهری | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مهندسی طراحی محیط زیست، آموزش محیط زیست، زیست شناسی گرایش علوم گیاهی، محیط زیست (همه گرایش ها)، علوم و مهندسی باغبانی (همه گرایش ها)، زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی فضای سبز (همه گرایش ها)، گیاه پزشکی، مهندسی گیاه پزشکی، مهندسی کشاورزی (گرایش گیاه پزشکی) |
روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت امور فرهنگی (همه گرایش ها)، برنامه ریز امور فرهنگی، فرهنگ و ارتباطات، علوم ارتباطات اجتماعی (همه گرایش ها)، روابط عمومی (همه گرایش ها) روزنامه نگاری، علوم ارتباطات اجتماعی (همه گرایش ها)، مدیریت دولتی |
کارشناس حمل و نقل و ترافیک | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مهندسی عمران (گرایش برنامه ریزی حمل و نقل و راه و ترابری) مهندسی حمل و نقل و ترافیک شهری |
کارشناس اجرائیات | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: حقوق (همه گرایش ها) و علوم قضایی (گرایش های عمومی، خصوصی، حقوق ثبت) |
کارشناس املاک | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: حقوق (همه گرایش ها) و علوم قضایی (گرایش های عمومی، خصوصی، حقوق ثبت) |
کارشناس امور حقوقی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: حقوق (همه گرایش ها) و علوم قضایی (گرایش های عمومی، خصوصی، حقوق ثبت) |
کارشناس امور حقوقی و املاک | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: حقوق (همه گرایش ها) و علوم قضایی (گرایش های عمومی، خصوصی، حقوق ثبت) |
کارشناسی تملک و واگذاری | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: حقوق (همه گرایش ها) و علوم قضایی (گرایش های عمومی، خصوصی، حقوق ثبت) |
حسابدار و مامور وصول و کارپرداز | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری (همه گرایش ها)، حسابرسی |
کارشناس امور مالی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری (همه گرایش ها)، حسابرسی |
کارشناس امور مالی و ذیحسابی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری (همه گرایش ها)، حسابرسی |
مسئول امور مالی و ذیحسابی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری (همه گرایش ها)، حسابرسی |
کارشناس درآمد و نوسازی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری (همه گرایش ها)، حسابرسی |
کارشناس عوارض و نوسازی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری (همه گرایشها)، حسابرسی |
کارشناس پیگیری مصوبات شهر | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری: مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت پرسنلی، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت آموزشی، مدیریت اداری، مدیریت خدمات اداری، علوم اداری، علوم اداری و مدیریت، مهندسی صنایع (گرایشهای برنامهریزی و تحلیل سیستمها، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیر یت مهندسی، مدیریت سیستمها) |
کارگزین | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی مدیریت و برنامهریزی آموزشی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت پرسنلی، مدیریت سیستم و بهروری، مدیریت آموزشی، مدیریت اداری، مدیریت خدمات اداری، علوم اداری، علوم اداری و مدیریت |
کارشناس طرح های تفضیلی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مهندسی عمران (همه گرایشها)، مدیریت پروژه و ساخت، معمار، شهرسازی، طراحی و برنامهریزی شهری و منطقهای، جغرافیا و برنامهر یزی شهری |
کارشناس عمران و شهرسازی کارشناس | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مهندسی عمران (همه گرایشها)، مدیریت پروژه و ساخت، معماری، شهرسازی |
عمران و مامور بازدید | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مهندسی عمران (همه گرا یشها)، مدیریت پروژه و ساخت، معمار ی |
مسئول امور عمرانی و شهرساز ی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مهندسی عمران (همه گرایشها)، مدیریت پروژه و ساخت، معماری، شهرسازی |
کارشناس نقشهبرداری | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مهندسی عمران (گرایشهای نقشهبرداری ، فتوگرامتری ، سیستمهای اطلاعاتی جغرافیای GIS) مهندسی نقشه برداری (گرایشهای کارتوگرافی، ژئودزی) |
کارشناس آمار و امور رایانه | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : مهندسی کامپیوتر (همه گرایشها )، مدیریت IT،مهندسیIT، علوم کامپیوتر، آمار کاربردی، آمار و کامپیوتر |
کارشناس صدور پروانه | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : شهرسازی، معماری، طراحی و برنامهریزی شهری و منطقهای، جغرافیا و برنامهریزی شهری، عمران (گرایش عمران)، مهندسی عمران (گرایشهای مدیریت ساخت، سازه، زلزله، راه) |
کارشناس تخلفات ساختمان | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : شهرسازی، معماری، طراحی و برنامهر یزی شهری و منطقهای، جغرافیا و برنامهر یزی شهری، عمران (گرایش عمران)، مهندسی عمران (گرایشهای مدیریت ساخت، سازه، زلزله، راه) |
کارشناس شهرسازی |
کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : شهرسازی، معماری، طراحی و برنامهریزی شهری و منطقهای، جغرافیا و برنامهر یزی شهری ، عمران (گرایش عمران)، مهندسی عمران (گرایشهای مدیریت ساخت، سازه، زلزله، راه) |
کارشناس معمار ی و شهرسازی | کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری : شهرسازی، معماری، طراحی و برنامهریزی شهری و منطقهای، جغرافیا و برنامهر یز ی شهری،عمران (گرایش عمران)، مهندسی عمران (گرایشهای مدیر یت ساخت، سازه، زلزله، راه) |
آتشنشان | دیپلم: کلیه رشتهها کاردانی: آتشنشانی، آتش نشانی محیط زیست، حفاظت و بهداشت کار، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت امور امداد، بهداشت حرفهای، تربیتبدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات ، کامپیوتر (گرایش نرم افزار)، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اتفای حریق، امداد و نجات |
راننده آتشنشان | دیپلم: کلیه رشتهها کاردانی: آتشنشانی، آتش نشانی محیط زیست، حفاظت و بهداشت کار، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت امور امداد، بهداشت حرفهای، تربیتبدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات ، کامپیوتر (گرایش نرم افزار)، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اتفای حریق، امداد و نجات |
کارپرداز | کاردانی: مدیریت مالی، حسابداری، حسابرسی |
متصدی امور دفتری | دیپلم: علوم انسانی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی، بازرگانی، کاربرد علوم کامپبوتر، حسابداری |
متصدر امور دفتری و بایگانی | دیپلم: علوم انسانی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی، بازرگانی، کاربرد علوم کامپبوتر، حسابداری |
بخش نهم: مواد آزمون تخصصی
عنوان شغل | مواد آزمون تخصصی |
کارشناس فضای سبز | آبیاری، آفات و بیماری گیاهان، اصول و مبانی باغبانی، مهارت های گلگاری، گیاهشناسی |
کارشناس طرح و توسعه فضای سبز | |
کارشناس خدمات شهری | |
روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات | مبانی کلی ارتباطات جمعی، اصول روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات، نظریه های ارتباطات |
کارشناس حمل و نقل و ترافیک | برنامه ریزی حمل و نقل، مهندسی ترافیک، آیین نامه طراحی معابر شهری ویرایش 1399 (مبانی، خیابان های شهری، آرام سازی ترافیک، حمل و نقل همگانی، حمل و نقل کاربری زمین) |
کارشناس اجرائیات | قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، حقوق اداری، قانون شهرداری، قانون اسناد و املاک |
کارشناس املاک | |
کارشناس امور حقوقی | |
کارشناس امور حقوقی و املاک | |
کارشناسی تملک و واگذاری | |
حسابدار و مامور وصول و کارپرداز | اصول حسابداری، استانداردهای حسابرسی، ایین نامه مالی و معاملاتی شهرداری ها، استانداردهای حسابداری بخش عمومی (مصوب سازمان حسابرسی) |
کارشناس امور مالی | |
کارشناس امور مالی و ذیحسابی | |
مسئول امور مالی و ذیحسابی | |
کارشناس درآمد و نوسازی | |
کارشناس عوارض و نوسازی | |
کارشناس پیگیری مصوبات شهر | اصول مدیریت، حقوق اداری، مدیریت منابع انسانی، آمار و روش تحقیق |
کارگزین | |
کارشناس طرح های تفضیلی | مقاومت مصالح، کنترل پروژه، مقررات ملی ساختمان (مباحث 5،9،10)، مکانیک خاک و پی سازی، طراحی سازه های فولادی و بتنی |
کارشناس عمران و شهرسازی کارشناس | |
عمران و مامور بازدید | |
مسئول امور عمرانی و شهرسازی | |
کارشناس نقشهبرداری | فتوگرامتری، ژئودزی نقشه برداری، کارتوگرافی، سنجش از دور، نقشه برداری |
کارشناس آمار و امور رایانه | ساختمان داده، طراحی الگوریتم، سیستم عامل، معماری کامپیوتری، برنامه نویسی |
کارشناس صدور پروانه | شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منطقهای، مقررات ملی ساختمان (مباحث 3،4،19)، کاربرد GIS در برنامه ریزی شهری، بازآفرینی شهری |
کارشناس تخلفات ساختمان | |
کارشناس شهرسازی |
|
کارشناس معماری و شهرسازی | مقررات ملی ساختمان (مباحث 3،4،19)، آشنایی با معماری اسلامی ایران و جهان، برنامه ریزی شهری و منطقهای، بازآرینی شهری، مبانی طراحی شهری |
کارپرداز | اصول حسابداری، استانداردهای حسابرسی، ایین نامه مالی و معاملاتی شهرها، استانداردهای حسابداری بخش عمومی (مصوب سازمان حسابرسی) |
آتشنشان* | مدیریت بحران، ایمنی حوادث و آتش سوزی، پیشگیری از بروز و گسترش حریق، آئین نامه نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار (HSE) |
راننده آتشنشان* | |
متصدی امور دفتری | سوالات تخصصی ندارد |
متصدر امور دفتری و بایگانی |
* منابع مربوط به شغلهای آتش نشان و راننده آتش بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری خواهد شد.
عنوان رشته شغلی | محل خدمت | سهمیه آزاد | سهمیه 25 درصد ایثارگران | سهمیه 5 درصد ایثارگران | سهمیه 3 درصد معلولان | جنسیت پذیرش | |
زن | مرد | ||||||
راننده آتش نشان | اسکو | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس معماری و شهرسازی | اسکو | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس املاک | آذر شهر | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس امور مالی | آذر شهر | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | آذر شهر | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس نقشه برداری | آذر شهر | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس عمران و شهر سازی | آرباطان | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس طرح و توسعه فضای سبز | بستان آباد | 1 | - | - | - | * | * |
راننده آتش نشان | ترکمانچای | 1 | - | - | - | - | * |
مسئول امور عمرانی و شهرسازی | ترکمانچای | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس آمار و امور رایانه | خاروانا | 1 | - | - | - | * | |
کارشناس عمران و مامور بازدید | خاروانا | 1 | - | - | - | * | * |
راننده آتش نشان | دوزدوزان | 1 | - | - | - | - | * |
راننده آتش نشان | دوزدوزان | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس امور مالی و ذیحسابی | زرنق | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس املاک | سراب | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس تخلفات ساختمان | سراب | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس عوارض و نوسازی | سراب | 1 | - | - | - | * | * |
راننده آتش نشان | سیس | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | سیس | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس امور حقوقی و املاک | سیه رود | 1 | - | - | - | * | * |
مسول امور مالی و ذیحساب | سیه رود | 1 | - | - | - | * | * |
حسابدر و مامور وصول و کارپرداز | شرفخانه | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس آمار و امور رایانه | شرفخانه | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | شندآباد | - | 1 | - | - | * | * |
راننده آتش نشان | علیشاه | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | علیشاه | - | - | 1 | - | * | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | قره آغاج | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | کشکسرای | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | کلوانق | - | 1 | - | - | * | * |
متصدی امور دفتری و بایگانی | کلوانق | - | - | - | 1 | * | * |
حسابدار و مامور وصول و کارپرداز | کلیبر | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس آمار و امور رایانه | کلیبر | 1 | - | - | - | * | * |
آتش نشان | گوگان | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس خدمات شهری | گوگان | - | 1 | - | - | - | * |
کارشناس آمار و امور رایانه | لیلان | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناسی امور حقوقی و املاک | لیلان | 1 | - | - | - | * | * |
راننده آتش نشان | مبارک شهر | 1 | - | - | - | - | * |
آتش نشان | مراغه | 5 | - | 1 | -- | - | * |
راننده آتش نشان | مراغه | 2 | - | 1 | - | - | * |
کارپرداز | مراغه | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس امور مالی | مراغه | 1 | 1 | - | - | * | * |
کارشناس آمار و امور رایانه | مراغه | 1 | 1 | - | -- | * | * |
کارشناس شهرسازی | مراغه | 2 | 1 | - | - | * | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | مراغه | 1 | 1 | - | - | * | * |
متصدی امور دفتری | مراغه | - | - | - | 1 | * | * |
آتش نشان | مرند | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس امور حقوقی | مرند | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس اجرائیات | میانه | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس پیگیری مصوبات شهر | میانه | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس تملک و واگذاری | میانه | 1 | - | - | - | * | * |
عنوان شغلی | محل خدمت | سهمیه آزاد | سهمیه25 درصد ایثاگران | سهمیه 5 درصد ایثاگران | سهمیه 3 درصد معلولان | جنسیت پذیرش | |
زن | مرد | ||||||
کارشناس درآمد و نوسازی | میانه | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس طرح خای تفضیلی | میانه | 1 | - | - | - | * | * |
کارگزین | میانه | - | - | 1 | - | * | * |
راننده آتش نشان | وایقان | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس آمار و امور رایانه | وایقان | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس صدور پروانه | هادی شهر | - | 1 | - | - | * | * |
راننده آتش نشان | هریس | 1 | - | - | - | - | * |
کارشناس عمران و مامور بازدید | هریس | 1 | - | - | - | * | * |
روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات | هشترود | - | 1 | - | - | * | * |
کارشناس حمل و نقل ترافیک | هشترود | 1 | - | - | - | * | * |
کارشناس فضای سبز | هشترود | 1 | - | - | - | * | * |
اخبار لحظه به لحظه
منابع مطالعه
سوالات متداول
چگونه از زمان ثبت نام آزمون استخدام شهرداری آذربایجان شرقی مطلع شویم؟
بطور معمول استخدام در شهرداری آذربایجان شرقی از طریق برگزاری آزمون انجام می گیرد. برای اطلاع به موقع از زمان ثبت نام استخدام شهرداری های استان آذربایجان شرقی از طریق ایمیل و پیامک (اینجا کلیک نمایید) و از طریق اینستاگرام ایران استخدام (اینجا کلیک نمایید)
شرایط آخرین آزمون استخدام شهرداری آذربایجان شرقی چیست؟
آخرین آگهی استخدام مربوط به استخدام شهرداری های استان آذربایجان شرقی در مورخ 27 مهر 1401 می باشد. که شامل شرایط عمومی و اختصاصی از قبیل: رشته، مشاغل، حداقل، جنسیت، شرایط سنی و شهرهای مورد است. جهت مشاهده شرایط آخرین آگهی استخدامی شهرداری آذربایجان شرقی (اینجا کلیک نمایید)
معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدام شهرداری آذربایجان شرقی؟
آزمون های استخدامی شامل دو بخش عمومی و تخصصی میباشند، مواد آزمون عمومی شامل 7 درس عمومی و مواد آزمون تخصصی به تناسب هر رشته شامل مواد آزمون اعلامی در شرایط دفترچه راهنمای آگهی استخدامی می باشد. برای اطلاع از نحوه تهیه بهترین منابع مطالعاتی (اینجا کلیک نمایید) برای تهیه نمونه سوالات استخدامی سالهای گذشته شهرداری ها (اینجا کلیک نمایید)
مصاحبه استخدامی شهرداری آذربایجان شرقی به چه صورت است؟
پس از قبولی در آزمون کتبی و تحویل و تطبیق مدارک پذیرفته شدگان، دعوت به مصاحبه های روانشناسی، تخصصی و عقیدتی از داوطلبین به عمل می آید؛ برای آشنایی با نوع سوالات مصاحبه استخدامی شهرداری های کشور (اینجا کلیک نمایید)
آرشیو آگهیها
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.