• ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز اجرایی سازی پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان

آغاز اجرایی سازی پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اجرایی سازی پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان از خردادماه

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: آیین نامه پذیرش استعدادهای برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه سال 1403اجرایی می شود.

آیین نامه پذیرش استعدادهای برتر ملی(پذیرش بدون کنکور) دانشگاه فرهنگیان ازخرداد ماه سال جاری اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به ابلاغ «آیین‌نامه جذب و پذیرش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه فرهنگیان» توسط ریاست محترم جمهور، اظهار کرد: هدف از این اقدام مهم، کیفیت‌بخشی به نیروی انسانی آموزش‌وپرورش از طریق ارتقاء سطح ورودی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با تمرکز بر استعدادهای برتر دانش‌آموزی است که طبق آن افراد دارای استعداد برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی اعم از دانش آموزان و طلاب می توانند بدون شرکت در کنکور دانشگاه فرهنگیان با قرار گرفتن در فرآیند گزینش و احراز شایستگی های تخصصی و عمومی  از طریق هیات جذب و گزینش، جذب این دانشگاه شده و معلم شوند.

برزویی تصریح کرد: راه‌یافتگان به المپیادهای ملی و دارندگان مدال‌های کشوری ؛ برگزیدگان مسابقات رسمی و ملی قرآنی، فرهنگی-هنری و ورزشی؛ برگزیدگان جشنواره‌ها و رویدادهای رقابتی معتبر بنیاد ملی نخبگان؛ جشنواره‌های فنی-مهارتی و المپیاد ملی مهارت و مسابقات رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سطح ملی، برگزیدگان مسابقات و جشنواره‌های معتبر ملی حوزوی؛ حافظان کل یا قسمتی از قرآن کریم و  دارندگان رتبه‌ زیر هزار کشوری در کنکور افراد مشخص شده در این آیین نامه هستند، که با رعایت دستورالعمل اجرایی که متعاقبا اعلام خواهد شد، از این مسیر، جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه فراخوان پس از تایید شیوه نامه در هیات جذب و پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه  به صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی اطلاع رسانی گسترده خواهد شد؛ تصریح کرد: تلاش می شود تا پایان اردیبهشت سال جاری این رویداد مهم نظام تعلیم و تربیت تدوین و عملیاتی شود.

برزویی ادامه داد: در این آیین نامه مشوق هایی برای استعدادهای برتر پس از جذب در دانشگاه فرهنگیان، نسبت به سایر دانشجویان پیش بینی شده است که تفصیل آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع استخدام نخبگان

منبع: روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2854037
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد