• ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

اجرای فرایند جذب ۱۰۰ نخبه طرح شهید زین الدین

اجرای فرایند جذب ۱۰۰ نخبه طرح شهید زین الدین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات مجوز جذب شهید زین الدین در زنجان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان از اجرای فرایند جذب و استخدام 100 نخبه در قالب طرح شهید زین الدین خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، مرتضی شهامی روز شنبه به طرح استخدامی شهید زین الدین اشاره کرد و افزود: مجوز صادر شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب این طرح به استان زنجان شامل ۸۰ نفر کارمند پیمانی، ۱۰ نفر کارمند نخبه پیمانی و ۱۰ نفر کارمند قراردادی برای جذب مدیران است.

کتاب جامع مصاحبه استخدامی

کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

آرشیو تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه

وی تاکید کرد: بخش اول طرح شامل استخدام ۸۰ نفر کارمند پیمانی در برخی از دستگاه‌های اجرایی منتخب استان، به روش آزمون کتبی و مصاحبه تکمیلی (مطابق همه استخدام‌های معمول) بوده که آزمون کتبی با حضور بیش از ۲ هزار نفر دی‌ ماه ۱۴۰۳ برگزار و مدارک و مستندات افراد قبول شده در آزمون به تعداد پنج برابر ظرفیت دریافت و بررسی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: پس از تکمیل مدارک ناقص برخی از قبول شدگان، نتیجه به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شد.

شهامی افزود:سازمان نیز پس از بررسی طرح استان برای ارزیابی تکمیلی در قالب کانون ارزیابی، مجوز انجام مرحله نهایی ارزیابی را هفته گذشته صادر کرد.

وی اظهار داشت: برای بخش مصاحبه تکمیلی این آزمون با جهاد دانشگاهی قرارداد منعقد شده که با آماده سازی برنامه اجرایی و مقدمات مربوطه، طی چند روز آینده قبول شدگان آزمون کتبی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: در بخش دوم طرح شهید زین‌ الدین نیز ۱۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی استان جذب خواهند شد که رشته محل‌های مورد نظر دستگاه‌ها به بنیاد ملی نخبگان ارسال شده و افراد مورد تٱیید این بنیاد از طریق فرآیند فراخوان، برای مصاحبه تکمیلی به دستگاه‌های اجرایی استان معرفی خواهند شد که تاکنون معرفی این افراد از طرف بنیاد ملی نخبگان انجام نشده است.

این مسوول خاطرنشان کرد:بخش سوم طرح نیز مجوز جذب ۱۰ نفر از مدیران به صورت قراردادی به استان داده شده است، ‌ این در حالی بود که امکان به کارگیری قراردادی مدیران بدون این طرح نیز در قالب قوانین جاری وجود داشت و در دولت‌های قبلی هم مورد استفاده قرار گرفته است، با این حال در این بخش از طرح، تاکنون فقط جذب یک نفر محقق شده است.

ورود به صفحه استخدام نخبگان

ورود به صفحه آزمون استخدامی طرح شهید زین‌ الدین

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2880160
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد