• ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری

احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج اعتراضات آموزگاری تا پایان مهرماه

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمید طریفی حسینی؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورتی که از سازمان اداری و استخدامی مجوز لازم را دریافت کنیم، تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، داوطلبینی که در ردیف قبولین نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم‌قبولی خود معترض هستند، می‌توانند از روز شنبه 30 تیر 1403 تا روز پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 به‌مدت 6 روز با مراجعه به سامانه کارا، اعتراض خود را ثبت کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت یادشده امکان ثبت مجدد اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع‌رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیندهای بررسی پرونده‌های شکایات در سطح استانها، از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.

در همین ارتباط حمید طریفی حسینی؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره روند بررسی اعتراضات به تسنیم گفت: برخی افراد به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار اعتراض داشته و خواستار بررسی مجدد نمرات هستند.

وی افزود: داوطلبان معترض باید اعتراض خود را در سامانه کارا ثبت کنند، نتایج ارزیابی تکمیلی در سامانه ثبت شده است همچنین افراد اسناد و مدارک خود را در زمان مقرر بارگذاری کرده‌اند و اکنون این موارد مجدد بررسی خواهد شد.

طریفی حسینی درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار گفت: برای تکمیل ظرفیت باید از سازمان اداری و استخدامی مجوز بگیریم البته اکثر ردیف‌های استخدامی تعیین تکلیف شده و تعداد محدودی باقی مانده است.

کتاب ارزیابی تکمیلی و مصاحبه آموزش و پرورش

کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

آرشیو تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه

همچنین در پیگیری خبرنگار تسنیم از امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره روند بررسی اعتراضات به آزمون استخدام آموزگار این توضیحات ارائه شد: هر داوطلب در کانون‌های ارزیابی توسط 8 نفر ارزیابی و بررسی شد و در این مرحله اعلام کردیم اگر فردی به روند ارزیابی اعتراض دارد ثبت کند.

سال گذشته افراد رقیب در یک منطقه در کانون‌های مختلف ارزیابی شدند اما امسال تمام آنها را در یک کارگروه ساماندهی کردیم به عنوان مثال اگر در ورامین 10 داوطلب وجود داشتند، تمام آنها در یک کانون ارزیابی شدند.

هم‌اکنون برخی افراد نسبت به وضعیت کانون‌های ارزیابی اعتراض دارند و اگر مشاهده کنیم اعتراضات از یک کانون زیاد است، نمرات افراد حاضر در آن کانون را مجدد بررسی می‌کنیم.

عمده اعتراضات درباره مسائل امور اداری است. پس از ثبت اعتراض افراد در سامانه کارا، مجدد فرد را برای ارزیابی تکمیلی دعوت نمی‌کنیم بلکه شاخص‌های امتیازآور سنجیده می‌شود و مجموع امتیازات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نتیجه اعتراضات تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد.

تکمیل ظرفیت برای آزمون آموزگاری در مواردی همچون خالی ماندن سهمیه‌ها و جنسیت مرد است و اگر بتوانیم مجوز استفاده از سهمیه‌ها برای گروه آزاد را دریافت کرده و جنسیت را تغییر دهیم، تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد البته تکمیل ظرفیت از میان افرادی است که در ارزیابی تکمیلی حضور داشتند.

حدود 6 هزار ظرفیت خالی مانده است که 4800 نفر مربوط به افراد رد شده در گزینش یا کد 19 است.

ورود به صفحه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ورود به صفحه آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2880261
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k