• ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام بیش از ۲ هزار آموزگار ابتدایی در خراسان رضوی

استخدام بیش از ۲ هزار آموزگار ابتدایی در خراسان رضوی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آمادگی خراسان روضی برای آغاز ارزیابی های دبیری

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از پایان استخدام بیش از 2 هزار آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جذب بیش از ۲ هزار آموزگار ابتدایی در خراسان رضوی پایان یافته و برای آغاز ارزیابی های دبیری آماده هستیم.

سید امیر شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهار داشت: حضور مستقیم مقام عالی وزارت در شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی و بررسی نکات و مشکلات به طور مستقیم و در صحنه باعث برطرف شدن سریع چالش ها می‌شود و این یک فرصت خوب برای خراسان رضوی بود.

وی افزود: برنامه های ما چهار ساله بوده، اما با توجه به اینکه فعالیت دولت سه ساله شد، باید در همین دوماه باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنیم.

شوشتری گفت: در حال حاضر آزمون های نهایی دانش آموزان متوسطه در حال انجام است و جذب بیش از 2 هزار آموزگار ابتدایی در خراسان رضوی  پایان یافته و برای آغاز ارزیابی‌های دبیری نیز آمادگی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: نقل و انتقالات، تبدیل انتقالات موقت همکاران به دائم و جذب سرباز معلم در حال انجام است تا در آغاز مهر و شروع مدارس کاری بر زمین نمانده باشد.

وی تاکیدکرد: در آموزش و پرورش خراسان رضوی عهد بسته ایم که  تا قبل از شهریورماه تمام سازماندهی‌ها انجام شده باشد و امیدواریم امسال سالم ترین ابلاغ ها را داشته باشیم.

شوشتری خاطرنشان کرد: اخذ زمین های جدید برای ساخت یک هزار کلاس درس دیگر را در پیش گرفته‌ایم و با استفاده از حمایت های شورای آموزش و پرورش و استاندار خراسان رضوی این کار به خوبی در حال انجام است.

آزمون استخدام آموزگار ابتدایی

آخرین اخبار استخدام معلمان مدارس استثنایی

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2867957
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k