۱ ماه پیش

استخدام سرپرست کارگاه با بیمه در شرکت کوشا از سراسر کشور
No Image

استخدام سرپرست کارگاه با بیمه در شرکت کوشا از سراسر کشور

شرکت کوشا
سردشت (ربط)
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
از ۲۵ الی ۳۰ میلیون
مرد
تمام وقت
(شنبه تا پنج شنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت کوشا

شرکت پیمانکاری کوشا جهت تکمیل کادر اجرایی خود جهت پروژه های گاز رسانی در شهرستان سردشت (ربط) و شهرهای تابعه از متقاضیان واجد شرایط از سراسر کشور دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
سرپرست کارگاه
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد
سابقه کاری: ۳ سال
حقوق: از ۲۵ الی ۳۰ میلیون
استان‌های مورد نیاز: آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد
افراد توانمند
با سابقه و کاملا جدی در حوزه های مختلف اجرایی
لطفا اشخاصی که امکان تحمل حضور در غربت را ندارن و بصورت مداوم از مهارت های که ندارن اظهار نظر نکنند و اشخاصی که رزومه و سوابق ارزشمند و مهم تر از همه توانایی و قابلیت همکاری را دارند نسبت به ارسال رزومه کاری خود از طریق این سایت یا تلگرام اقدام فرمایند
تاکیدا لطفا افراد توانمند و با سابقه نسبت به ارسال رزومه اقدام کنند
سرپرست کارگاه در خصوص پروژه های گازرسانی
مزایا:
اسکان
بیمه
سهام تشویقی
صبحانه
فضای استراحت
ناهار
هدایای مناسبتی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2843460
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه