۴ هفته پیش

استخدام کارشناس برنامه‌ریزی کترینگ برای شرکت هواپیمایی سپهران در تهران

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت هواپیمایی سپهران

 

شرکت هواپیمایی سپهران در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس برنامه‌ریزی کترینگ مکان: تهران , تهران
شرح وظایف:
طراحی و تدوین برنامه‌های تولید کوتاه‌مدت و بلندمدت
اجرای برنامه‌های تولید و تطبیق آن‌ها با اهداف و ظرفیت‌های واحد تولید
تحلیل و پیش‌بینی نیازهای تولید بر اساس برنامه های پروازی و موجودی مواد اولیه
بهینه‌سازی فرآیندهای تولید برای کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی
هماهنگی با واحدهای مرتبط برای تأمین منابع و مواد اولیه مورد نیاز تولید
مدیریت زمان‌بندی تولید و هماهنگی با تیم‌های مختلف برای رعایت تاریخ‌های تحویل
بررسی عملکرد تولید و ارائه گزارشات دوره‌ای به مدیر کترینگ
شایستگی‌های تخصصی(Technical Competencies)
تسلط به اصول برنامه‌ریزی تولید و مدیریت منابع در خطوط تولید
آشنایی با سیستم‌های ERP و نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی تولید
توانایی تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی نیازهای تولید بر اساس تقاضا و موجودی
آشنایی با فرآیندهای تولید و مدیریت زنجیره تأمین
دانش در زمینه بهینه‌سازی فرآیندهای تولید و کاهش هزینه‌ها
شایستگی‌های رفتاری (Behavioral Competencies)
مهارت در حل مسائل و تصمیم‌گیری سریع در مواقع بحرانی
توانایی برقراری ارتباط مؤثر با تیم‌های مختلف (خرید، انبار، آشپزخانه)
توانایی تحلیل و ارزیابی عملکرد و پیشنهاد راهکارهای بهبود
توانایی مدیریت زمان و کار تحت فشار
روحیه تیم‌محور و توانایی کار گروهی
مدارک و الزامات (Qualifications and Requirements)
مدرک تحصیلی: کارشناسی یا کارشناسی ارشد در مهندسی صنایع، مدیریت تولید، مدیریت صنعتی یا رشته‌های مرتبط
سابقه کاری: حداقل ۳ سال سابقه در حوزه برنامه‌ریزی تولید و مدیریت فرآیندهای تولید
نرم افزار: توانایی کار با نرم افزار اکسل و ارائه ی گزارشات دوره ای
دوره‌ها و گواهینامه‌ها:
دوره‌های آموزشی مدیریت تولید و برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)
گواهینامه‌های مرتبط با بهینه‌سازی فرآیندهای تولید
مهارت های ترجیحی:
تسلط به زبان انگلیسی 
آشنایی با نرم‌افزارهای مدیریت تولید و تحلیل داده‌ها
توانایی حل مسائل پیچیده در فرآیندهای تولید و مدیریت زمان

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3047292
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه