استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۲ روز پیش

استخدام کارشناس عملیات کارکنان در شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش
خدمات انفورماتیک نوین کیش

استخدام کارشناس عملیات کارکنان در شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش

خدمات انفورماتیک نوین کیش
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
آقا
تمام وقت (شنبه تا سه شنبه 8- 17، چهارشنبه 8-16)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش

 

شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس عملیات کارکنان جنسیت: فقط آقا
سن: از 30 سال تا 45 سال
سطح ارشدیت: کارشناس
روزهای کاری: شنبه تا سه شنبه 8- 17، چهارشنبه 8-16
تحصیلات مورد نیاز: حداقل کارشناسی در رشته‌های مدیریت (گرایش‌های منابع انسانی، دولتی، بازرگانی)، حسابداری، یا رشته‌های مرتبط. داشتن مدرک کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت منابع انسانی، مدیریت و مالی یا MBA مزیت محسوب می‌شود
تجربه کاری: حداقل 5 تا 7 سال سابقه کار مرتبط در حوزه کارگزینی، امور پرسنلی و محاسبه حقوق و مزایا
 مهارت‌های تخصصی و نرم‌افزاری: 
تسلط کامل به نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد
تسلط کامل به اکسل پیشرفته (جداول محوری، توابع مالی، VLOOKUP، فرمول‌نویسی پیچیده و گزارش‌گیری)
آشنایی کامل با سامانه‌های تامین اجتماعی (کارفرمایی)
تسلط کامل به قوانین کار، تامین اجتماعی و مالیات حقوق
دانش و شایستگی‌های کلیدی
 تسلط کامل به صدور احکام پرسنلی، قراردادهای کار (موقت، دائم، پیمانکاری)، الحاقیه، تمدید، تسویه حساب
توانایی محاسبه دقیق حقوق و مزایا، اضافه‌کار، کسورات قانونی، عیدی، سنوات، مرخصی و ...
 آشنایی کامل با بیمه تکمیلی (آشنایی با شرکت‌های بیمه رایج مانند سامان، البرز، SOS و فرآیندهای آن)
توانایی تهیه گزارشات تحلیلی و مدیریتی از وضعیت پرسنل (جذب، خروج، مرخصی، غیبت، اضافه‌کار و ...)
دقت بالا و روحیه جزئی‌نگر (به دلیل حساسیت بالای محاسبات و اسناد قانونی)
مهارت‌های نرم: 
نظم و ترتیب بسیار بالا و توانایی مدیریت همزمان چندین کار
مهارت مکاتبات اداری و نگارش رسمی
توانایی کار تیمی و همکاری با سایر واحدهای منابع انسانی
حفظ محرمانگی اطلاعات پرسنل و حقوق
توانایی کار در محیط پویا و تحمل فشار کاری در پایان هر ماه
پر انرژی، مسئولیت‌پذیر و پیگیر

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3049014
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه