استخدام کارشناس مرکز تماس در دیجی کالا از استان های البرز و تهران
(شنبه تا پنج شنبه)
استخدام دیجی کالا
دیجی کالا در تهران (محدوده جنوب غرب) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان واجد شرایط از استانهای البرز و تهران دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس مرکز تماس |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: توافقی
استانهای مورد نیاز: البرز، تهران
شرح شغل:
پاسخ گویی به تماس های ورودی پیگیری پرونده ها برای رفع مشکلات مشتری ارائه گزارش های مختلف شرایط احراز: روحیه چالش پذیر شنود موثر مهارت ارتباط موثر مهارت حل مسئله و مدیریت تعارض آشنایی با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس ساعت کاری : خانم ها : 8 الی 16 اقایان : 16 الی 24 مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی پزشک سازمانی سرویس رفت و برگشت پاداش عملکردی
پرداخت هزینه حق غذا خرید اقساطی |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دیجیکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروههای مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی در دیجیکالا عرضه میشوند. دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. کاربران و مشتریان دیجیکالا می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجیکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجیکالاست. دیجیکالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذیربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است.