۱ روز پیش

استخدام کارشناس مناقصات برای شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام در اهواز

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۴ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 7:15 تا 16)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت ایمن پنام

شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام جهت تکمیل ساختار سازمانی در دفتر اهواز (لشکر- کمپلوی شمالی) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس مناقصات
جنسیت: آقا و خانم
استان مورد نیاز: خوزستان
شهر مورد نیاز: اهواز
کارشناس عمران یا صنایع 
حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط
بصورت تمام وقت 
تسلط کامل به قانون مناقصات و آیین نامه خرید خدمات مشاور
روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه
حقوق توافقی مطابق با تجربه و توان فنی
مزایا:
بیمه

لذا در صورت دارا بودن شرایط، رزومه تحصیلی و کاری خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال فرمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
ایمن پنام

شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام با پشتوانه نیروهای متخصص و دانشگاهی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ برای ارائه خدمات مشاوره فنی در زمینه‌های ارائه خدمات در زمینه پروژه های مطالعاتی و نظارتی در تخصص‌های راهسازی، راه آهن، بندرسازی، معماری، شهرسازی و پدافند غیرعامل و ... را آغاز نموده است. دارای شعبه هایی در استان های مرکزی، قزوین، کرمان و لرستان می باشد از جمله پروژه های این شرکت می توان به پروژه پل کابلی آبادان ،مطالعه و ساماندهی ورودی شهر الوان و... اشاره کرد.داشتن گواهینامه صلاحیت آموزش کارکنان دولت از سازمان برنامه و بودجه و همچنین پروانه آموزشگاه فنی و حرفه ای از سازمان فنی و حرفه ای نیز جزء فعالیتهای آموزشی شرکت ایمن پنام است.آدرس دفتر مرکزی ایمن پنام تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، خیابان احسان شمالی، کوچه ملائک ۲، پلاک ۸

https://iranestekhdam.ir/?p=2850768
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه