۶ ساعت پیش

استخدام کارشناس کنترل پروژه برای شرکت ایمن پنام در اهواز

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۴ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 7:15 تا 16)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت ایمن پنام

شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام جهت تکمیل ساختار سازمانی در دفتر اهواز (لشکر- کمپلوی شمالی)، جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس کنترل پروژه
جنسیت: آقا و خانم
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: خوزستان
شهر مورد نیاز: اهواز
کارشناسی عمران یا صنایع
با حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط
تسلط کامل به نرم افزارهای تخصصی کنترل پروژه
روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه
مزایا:
بیمه

در صورت دارا بودن شرایط ذیل، رزومه تحصیلی و کاری خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال فرمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
ایمن پنام

معرفی ایمن پنام شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام با پشتوانه نیروهای متخصص و دانشگاهی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ برای ارائه خدمات مشاوره فنی در زمینه‌های ارائه خدمات در زمینه پروژه های مطالعاتی و نظارتی در تخصص‌های راهسازی، راه آهن، بندرسازی، معماری، شهرسازی و پدافند غیرعامل و ... را آغاز نموده است. دارای شعبه هایی در استان های مرکزی، قزوین، کرمان و لرستان می باشد از جمله پروژه های این شرکت می توان به پروژه پل کابلی آبادان ،مطالعه و ساماندهی ورودی شهر الوان و... اشاره کرد.داشتن گواهینامه صلاحیت آموزش کارکنان دولت از سازمان برنامه و بودجه و همچنین پروانه آموزشگاه فنی و حرفه ای از سازمان فنی و حرفه ای نیز جزء فعالیتهای آموزشی شرکت ایمن پنام است.آدرس دفتر مرکزی ایمن پنامتهران، سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، خیابان احسان شمالی، کوچه ملائک ۲، پلاک ۸آدرس دفتر اهواز اهواز، لشگر، خیابان شیوا، نبش خیابان قصر شیرین، پلاک 18

https://iranestekhdam.ir/?p=2851154
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه