۱۶ ساعت پیش

استخدام کمک پرستار در بیمارستان پیامبران از سراسر کشور

حضوری
دیپلم, فوق دیپلم
سابقه دارد (۱ سال)
از ۱۳ میلیون تومان
مرد و زن
تمام وقت
(به صورت لانگ آف)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام بیمارستان پیامبران 

 

بیمارستان پیامبران در تهران (فلکه دوم صادقیه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان واجد شرایط از سراسر کشور دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کمک پرستار
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: حداقل دیپلم
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: از ۱۳ میلیون تومان
استان‌ مورد نیاز: تهران
سن حداکثر ۴٠ سال
با مدرک کمک پرستاری یک ساله
مزایا:
بن خرید
بیمه
بیمه تکمیلی
هدایای مناسبتی

از متقاضیان دارای شرایط فوق خواهشمند است در تایم اداری همه روزه جهت مصاحبه بصورت حضوری به بیمارستان پیامبران نزد خانم منطقی مراجعه کنند. 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
بیمارستان پیامبران

معرفی بیمارستان پیامبران بیمارستان پیامبران، یک بیمارستان خصوصی طب تسکینی کانسر با ۲۰۰ تختخواب در تهران، از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز با بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی متعددی از جمله جراحی قلب و عروق، ارتوپدی، زنان و زایمان، گوش حلق بینی، مغز و اعصاب و عفونی، به ارائه خدمات پزشکی پیشرفته می‌پردازد. امکانات پاراکلینیکی بیمارستان شامل رادیوتراپی، کاردرمانی، ناباروری و آزمایشگاه شبانه‌روزی است.آدرس بیمارستان پیامبرانمیدان دوم صادقیه، بلوارآیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران

https://iranestekhdam.ir/?p=2875218
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه