• ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه اعلام اسامی نهایی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۱ و دبیری سال ۱۴۰۲

اطلاعیه اعلام اسامی نهایی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۱ و دبیری سال ۱۴۰۲

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال 1401 و دبیری و هنرآموز سال 1402(پس از بررسی اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ...) منتشر شد.

مشاهده نتایج نهایی

توجه: این کارنامه مخصوص داوطلبانی است که در مرحله اولیه تکمیل ظرفیت، قبول شده و در کارنامه این مرحله (صادر شده در آبان ماه 1402) از آنها برای بررسی مدارک و مصاحبه دعوت شده بوده است.

پیرو اطلاعیه‌های تاریخ 1402/06/07و 1402/11/12، به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارك و مستندات خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی در مرحله اصلی و تكمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال 1401 و دبیری و هنرآموز سال 1402، موضوع مجوز شماره 99665 تاریخ 1401/12/03و شماره 24437 مورخ 1402/03/20سازمان اداری و استخدامی کشور می رساند:

تمامی موارد مربوط به اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ...  بررسی و نتایج نهایی موارد مذکور در قالب كارنامه نهایی به‌روزرسانی شده و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است. متقاضیان ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبولین نهایی آزمون قرار گرفته اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره-های مهارت آموزی) به اداره كل آموزش و پرورش محل قبول شده مراجعه نمایند.

درصورت عدم تغییر در وضعیت كارنامه نهایی داوطلب، بیان‌گر این مهم است كه درخواست فرد بررسی و بلااثر بوده و نتیجه قطعی داوطلب عدم قبولی است.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: سازمان سنجش آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2844688
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k