• ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نتایج آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه اعلام نتایج علمی شركت‌كنندگان نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 منتشر شد، داوطلبان جهت مشاهده نتایج از طریق لینک زیر مراجعه نمایند.

مشاهده نتایج

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شركت كننده در نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 (آزمون اردیبهشت‌ماه 1403)، به اطلاع می‌رساند، نمرات خام این دو آزمون هم اكنون به صورت مجزا در سامانه جامع آزمون سراسری در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمرات خام مکتسبه خود را مشاهده نمایند.

 چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟

کتاب ارزیابی تکمیلی و مصاحبه آموزش و پرورش
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)

توجه 1: نمره‌کل آزمون سراسری (کنکور) برای متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره‌کل آزمون اختصاصی تربیت معلم و نمره‌كل معرفی به مرحله ارزیابی شایستگی معلمی برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم، در هفته آخر خرداد ماه اعلام خواهد شد.

توجه 2: در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، کارنامه نتایج علمی نوبت اول آزمون سراسری و کارنامه نتایج علمی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 به صورت مجزا نمایش داده می‌شود. برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و آزمون سراسری نوبت اول سال 1403 ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

 الف) داوطلبان اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان

برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر نمره خام هر یک از گروه‌های آزمایشی که داوطلب در جلسه آزمون آن شرکت کرده است، سهمیه نهایی، استان محل تحصیل سه سال آخر دوره متوسطه، استان تولد و استان و شهر بومی فرهنگیان نیز نمایش داده می‌شود.

توجه 3: تعریف استان و شهر بومی در پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان با تعریف استان و شهر بومی در آزمون سراسری متفاوت است و ممکن است استان بومی فرهنگیان با استان بومی داوطلب در آزمون سراسری یکسان نباشد.

مشاهده صفحه جامع کنکور دانشگاه فرهنگیان

منبع: سازمان سنجش آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2867136
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k