• ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای وام اشتغالزایی به سربازان مهارت آموز

اعطای وام اشتغالزایی به سربازان مهارت آموز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

وام اشتغال‌زایی به سربازان مهارت آموز پرداخت می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: به سربازانی که دوره مهارت آموزی را گذرانده اند، وام اشتغالزایی اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون مرحله استانی مهارت‌آموزی سربازان نیروی مسلح در دانشگاه امام حسین (ع) سپاه استان سمنان اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، نخستین دوره مهارتی سربازان وظیفه نیروهای مسلح این استان به میزبانی سپاه استان برگزار شد.

وی بیان کرد: تعداد  ۱۰۰ نفر از کارکنان وظیفه در این مسابقات شرکت کردند و از نیروهای مسلح که قبلاً در مرحله شهرستانی بودند و به مرحله استانی رسیده‌اند، منتخبانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: برگزاری این دوره‌های مهارتی با شعار «هر سرباز، یک مهارت، یک شغل» علاوه بر اینکه تضمینی برای آینده شغلی سربازان بعد از اتمام دوره سربازی است، می‌تواند کمک بزرگی به خانواده و جامعه باشد.

خالقیان با بیان اینکه وام اشتغال‌زایی به سربازانی که دوره‌های مهارتی را بیاموزند، اعطا می‌شود، از صدا و سیما خواست نسبت به معرفی این دوره‌های مهارتی به طرق مختلف ازجمله تولید محتوا و معرفی الگوهای برتر و موفق اقدام لازم را انجام دهد.

با نگاه قرارگاهی در راستای مهارت‌افزایی و حمایت از اشتغال سربازان، نشست اعضای قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان با حضور مسؤولان نظامی و انتظامی و مسؤولان دستگاه‌های مختلف دخیل در امر آموزش و مهارت‌آموزی استان سمنان به دبیری سپاه استان برگزار شد.

در این نشست هریک از اعضا به بیان دغدغه‌ها، نقطه نظرات، ضعف‌ها و مشکلات در اجرای هرچه بهتر و خدمات‌دهی به سربازان برای حصول بهترین نتیجه پرداختند.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2814812
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد