• ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش مجدد حقوق کارگران در نیمه دوم سال

افزایش مجدد حقوق کارگران در نیمه دوم سال

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در نیمه دم سال حقوق کارگران بازهم افزایش می‌یابد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که تورم تداوم داشته باشد، حقوق کارگران مجدد در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت.

ولی اسماعیلی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما در زمان تصویب افزایش ۲۷ درصدی حقوق کارگران در سال‌جاری تعهد گرفتیم تا اگر روند افزایش تورم ادامه پیدا کند، در نیمه دوم سال حقوق کارگران باز هم افزایش پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا هر چه سریع‌تر راهکارهای مناسب در مهار تورم را به عنوان مطالبه اصلی مقام معظم رهبری در سال‌جاری به کار گرفته و بیش از این اسباب نارضایتی اقشار مختلف مردم به ویژه کارمندان و کارگران را به وجود نیاورد.

اسماعیلی تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.

مهلت تبدیل وضعیت ایثارگران تمام شده است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به پایان مهلت تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور اشاره کرد و افزود: با مصوبه مجلس در سال‌جاری این طرح ادامه نخواهد یافت ولی افرادی که تا بهمن ماه سال گذشته مدارک آنها در دست بررسی است، قطعاً تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۸ هزار نفر از نیروهای ایثارگر در سال گذشته تبدیل وضعیت شدند و پرونده ۷۶ هزار نفر نیز در حال بررسی است که امیدواریم تعیین تکلیف نهایی در این زمینه با اولویت انجام شود.

اسماعیلی اضافه کرد: مجلس در بودجه سال‌جاری امکان تمدید این طرح را نداد و بعد از این دیگر تبدیل وضعیت ایثارگران انجام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2734564
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد