• ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش ۲ برابری ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان

افزایش ۲ برابری ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سال جدید و افزایش 2 برابری ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: در سال جدید ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان 2 برابر شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: ظرفیت جذب دانشگاه فرهنگیان در سال جدید ۲ برابر شد.

علی بهرامشاهی امروز (نوزدهم فروردین ماه)، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان نقطه ثقل نظام تعلیم و تربیت کشور فعالیت می‌کند و از اهمیت ویژه‌ای برای آینده کشور برخوردار است.

وی، با اشاره به تحصیل  هزار و ۸۸۷ دانشجو در این دانشگاه، عنوان کرد: با توجه به اقدامات دولت در سال‌های اخیر، تقاضا برای ورود با دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا کرد و شاهد افزایش رقابت در این زمینه هستیم و همین امر باعث شده است که بیش از ۵۲ درصد دانشجویان ورودی دانشگاه در سالیان اخیر دارای دارای رتبه‌های ۲ یا سه رقمی هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با اشاره به ۲ برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان در سال جدید، خاطرنشان کرد: ظرفیت جذب دانشجو در سال جدید به ۹۵۵ نفر رسیده است که بسیار مهم و ارزشمند محسوب می‌شود.

بهرامشاهی، ضمن تاکید بر بومی‌گزینی در سال جدید، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را بومیان منطقه تشکیل می‌دهند اما باید توجه داشت که دانشگاه فرهنگیان به صورت منطقه‌ای فعالیت می‌کند و برخی از دانشجویان حاضر در این دانشگاه در استان‌های دیگر مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی با بیان این نکته که جذب ۲ برابری دانشجو در سال جدید نیازمند تامین و تجهیز خوابگاه است، گفت: در حال حاضر تراکم خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا کرده است و به صورت جدی پیگیری افزایش خوابگاه‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با اشاره به توانمندی‌های علمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر در جشنواره ملی حرکت، رتبه سوم جشنواره تدریس دانشجو-معلمان، رتبه برتر در فعالیت هیات‌های مذهبی، رتبه برتر اعزام به اردوهای راهیان پیشرفت، راهیان نور و پیاده روی اربعین، رتبه اول مسابقات ورزشی خواهران، رتبه دوم رشته حفظ قرآن و عترت کشوری از جمله دستاوردهای علمی این دانشگاه در سال گذشته محسوب می‌شود.

بهرامشاهی افزود: دانشگاهی فرهنگیان در حال حاضر ۲۱ عضو هیات علمی دارد و پذیرای ۲۰۰ استاد مدعو است که با توجه به نیاز دانشگاه مقرر شده است که دکترمعلم‌ها و نیز شماری از اعضای هیات علمی پیام نور نیز به عضویت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان درآیند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار دانشگاه فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2850388
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد