• ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

بررسی میزان افزایش حقوق‌ کارکنان و بازنشستگان توسط سه کمیته

بررسی میزان افزایش حقوق‌ کارکنان و بازنشستگان توسط سه کمیته

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سه کمیته بازنشستگان، شاغلان و منابع مشغول بررسی افزایش حقوق

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع مشغول بررسی افزایش حقوق ها هستند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی درباره لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری گفت: لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلان شامل این لایحه هستند. کار باید پخته باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

وی ادامه داد: کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع تشکیل شد. کمیته منابع باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تأمین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، آنچه در بیرون گفته شد، حق مطلب نبود. بحث ۹۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق العاده ویژه شاغلان خواهیم داشت. برای بازنشستگان هم بحث ۹۰۰ هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله مندی را داریم و باید جمع بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه که گفته شده، پراکنده گویی و جزئی گویی است.

حاجی بابایی افزود: اول باید کمیته‌ها بررسی کنند تا مشخص شود که میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتماً بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق العاده ویژه و عائله مندی بحث داریم. کمیته‌ها به صورت جداگانه همه این موارد را باید بررسی کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2642768
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد