• ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون برای رفع کمبود ۳۷ هزار نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

برگزاری آزمون برای رفع کمبود ۳۷ هزار نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر برگزاری آزمون استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش؛ به زودی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش در نظر دارد به زودی آزمون استخدام 37 هزار نیروی خدماتی مدارس را برگزار نماید.

ایسنا/مازندران مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، از برنامه جدی وزارت آموزش و پرورش برای کمبود نیروهای خدماتی در ادارت آموزش و پرورش و مدارس سراسر کشور با جذب حدود ۳۷ هزار نیروی جدید خبر داد.

حسین کمالی امروز، ۱۴ آذر درگردهمایی بزرگ معلمان مدارس شهرستان آمل گفت: درپی بازنشسته شدن نیروهای خدماتی در چند سال گذشته و جایگزین نشدن نیروهای جدید، مدارس با کمبود شدید نیروهای خدماتی مواجه هستند که با برگزاری آزمون مربوطه، به زودی نیروهای جدید وارد چرخه آموزش و پرورش خواهند شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

مشاهده صفحه جامع دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع منابع و راهنمای استخدام آموزش و پرورش

وی با تاکید براینکه جذب نیروی خدماتی در مدارس فقط باید از طریق سازمان اداری و استخدامی صورت گیرد، افزود: مدارسی که در این زمینه مشکل دارند فعلا می‌توانند با عقد قرارداد با شرکت‌های خدماتی مشکل خود را حل کنند، اما اجازه استخدام نیروی خدماتی خارج از فرایند سازمان اداری و استخدامی ممنوع است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران همچنین با اشاره به اینکه باید قانون مولدسازی در مدارس جدی گرفته شود، تصریح کرد، با اجرای دقیق و کامل قانون مولدسازی در مدارس بسیاری از مشکلات مالی در این بخش برطرف خواهد شد.

کمالی همچنین به نظام رتبه بندی معلمان اشاره کرد و با تشریح اهمیت قانون شدن آن توسط مجلس گفت، دولت در شرایط سخت و تنگنای مالی که کشور با آن مواجه است، اما ۴۷ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پرداخت کرده که درتاریخ کشور بی‌سابقه و ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز کارکردن در آموزش و پرورش جهادی و خیلی سخت است، ادامه داد: یکی از راه‌های موفقیت افراد در هر شغلی به خصوص معلمی، داشتن تلاش و پشتکار زیاد است و در جامعه فعلی ما که کارکردن در نظام تعلیم و تربیت شرایط و سختی خاص خودش را دارد، معلمان وجامعه فرهنگیان باید صبوری و سعه صدر بیشتری داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه عملکرد و مدیریت همه معلمان، مدیران و مجموعه آموزش و پرورش زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که دانش آموزان و خانواده‌ها راضی باشند، اظهارکرد، تحقیق این مهم با توجه بیشتر به امر آموزش، پژوهش و فعالیت‌های پرورشی و مهارتی محقق خواهد شد.

کمالی در ادامه بر تقویت فضای گفت‌وگو و گفتمان در مدارس تاکید کرد و یادآور شد: تقویت فضای گفت‌وگو بین دانش آموزان، معلمان و مدیریت مدرسه باعث فراهم شدن مشارکت و سپردن مسئولیت به دانش آموزان، فضای نقد و نقدپذیری عملکردی فراهم و باعث برطرف شدن مشکلات موجود و دیده شدن آن‌ها در راستای عملکرد مطلوب‌ترخواهد شد.

وی با بیان اینکه هویت یک جامعه به نظام آموزشی، فرهنگی ومعلم برمی‌گردد، تصریح کرد، درهیچ دوره‌ای به مانند شرایط کنونی، آموزش و پرورش مورد هجمه و فشار توسط نیروهای داخلی و بیرون از کشور نبوده است.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2817390
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k