• ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

تبدیل وضعیت چهار هزار و ۵۰۰ ایثارگر در دستگاه های اجرایی ایلام

تبدیل وضعیت چهار هزار و ۵۰۰ ایثارگر در دستگاه های اجرایی ایلام

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

4500 نفر از ایثارگران استان ایلام تبدیل وضعیت شدند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار ایلام گفت: چهار هزار و 500 نفر از ایثارگران استان ایلام تبدیل وضعیت شده اند.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای راهبری توسعه استان که با حضور معاونین منابع انسانی و تحول اداری سازمان اداری استخدامی کشور برگزار شد با تاکید بر بازنگری در ساختار‌های اداری، گفت: استان ایلام آمادگی دارد پایلوت اصلاح نظام اداری باشد.

وی در ادامه افزود: در استان ایلام فقط به اشتغال دولتی توجه ویژه می‌شود و به کار‌های آزاد و تولیدی که درآمد بیشتری برای شخص دارد کمتر توجه می‌شود که این تغییر نگرش در این استان ضرورت دارد.

وی با اشاره به تغییر وضعیت ایثارگران و توجه و تاکید به اجرای قانون در این دولت، یادآور شد: امسال ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند و حتی با توجه به تخصص و تجربیات، از ظرفیت این افراد در جایگاه‌های مدیریتی استفاده شده است.

وی با تاکید بر مدیر پروری و جوان‌گرایی در استان، اظهار کرد: مدیر پروری و جوان‌گرایی از اولویت‌های مهم در استان است که در این راستا هر قدر از نیرو‌های جوان و با انگیزه استفاده کنیم قطعاً راندمان و بهره‌وری بالا خواهد رفت.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که تغییر و اصلاح ساختار اداری به عنوان یک مطالبه‌ی مهم باید در تراز نظام باشد، گفت: برای ارتقا بهره‌وری و راندمان بالا، نیازمند اصلاح ساختار اداری هستیم.

وی گفت: طرح شهید زین‌الدین به بهره‌وری از نیروی انسانی و تحول در نظام اداری و استخدامی منتج می‌شود و باید متناسب با تکنولوژی روز، ساختار‌ها را تغییر دهیم.

بهرام‌نیا عنوان کرد: شرایط جغرافیایی، مرزی، قومیتی و اربعین استان ایلام را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند که برای تثبیت مرز و ماندگاری مردم در مرزها، باید متناسب با شرایط خاص هر استانی، سیاست اداری و استخدامی تدوین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از موفقیت‌های استان، بیان کرد: ایلام رتبه‌ی نخست کاهش ضریب جینی بیشترین کاهش فاصله‌ی طبقاتی در مناطق روستایی و شهری، بهبود ۱۵ پله‌ای نرخ تورم، رتبه‌ی ۹ کشوری در رشد اقتصادی و رتبه‌ی نخست اشتغال در سال گذشته را کسب کرد که این موفقیت با اهتمام و تلاش همین مدیران محقق شده است.

وی اضافه کرد: براساس اعلام رسمی مرکز آمار ایران، ایلام پس از چهار دهه که نگین تورم کشور بود اکنون به متوسط کشوری رسیده است.

وی اظهار کرد: ایجاد کانون شایستگی مدیریت، حذف کپی در امورات اداری از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت کارکنان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2829471
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد