- ۱۴۰۴/۰۴/۱۹
- 0 نظر «نمایش»
تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت فولاد خوزستان
تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت فولاد خوزستان
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 0 (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر
تجربیات معاینات پزشکی در استخدامی شرکت فولاد خوزستان
گروهی از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات خود را با سایرین به اشتراک گذاشته اند. شما میتوانید با مراجعه به ادامه این صفحه، از تجربیات گردآوری شده توسط کارشناسان ایران استخدام بهرهمند شوید.
فهرست مطالب مهم
روی لینکها بزنید و بیشتر بخوانید
تجربیات کاربران
این بخش شامل تجربیات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان از مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی میباشد. شما میتوانید با زدن بر روی نام نویسنده متن کامل تجربیات را مشاهده نمایید.
نویسنده: ... (مشاهده)
جدیدا رو نمیدونم و چیزی که میگم رو مال زمان استخدام خودمه.به سختگیری فولاد نیست چون میرید طب صنعتی های بیرون. سونوگرافی، روانشناسی و لخت شدن رو نداره. چشم پزشکیش در حد همون تابلو جهت های روی دیواره. کمیسیون پزشکی هم نداره و بر اساس نظر همون دکتر عمومی انتهای طب صنعتی اقدام میکنن.
نویسنده: بدون نام (مشاهده)
سلام
بینایی سنجی به این صورت هست:
۱. بررسی چشم ها با دستگاه
۲. با پوشاندن هر یک از چشم ها به طور جداگانه، بایستی جهت علامت ها رو تشخیص بدید
۳. تست کور رنگی
۴. یه تست دیگه که نمیدونم مربوط به چی بوده ولی بایستی یه شکل متحرک رو از بین سایر اشکال تشخیص بدید
بینایی سنجی به این صورت هست:
۱. بررسی چشم ها با دستگاه
۲. با پوشاندن هر یک از چشم ها به طور جداگانه، بایستی جهت علامت ها رو تشخیص بدید
۳. تست کور رنگی
۴. یه تست دیگه که نمیدونم مربوط به چی بوده ولی بایستی یه شکل متحرک رو از بین سایر اشکال تشخیص بدید
نویسنده: . (مشاهده)
میری شرکت ۳ تا عکس میبری.سه تا نامه بهت میدن.واس عدم اعتیاد و اسعلام خدمت و طب صنعتی.طب صنعتیشم بهت میگ چ روزی بری درمانگاه .روز اول ازمایش خون و ادرار و چک کردن بدن و تست تنفس و شنوایی.روز دوم سونوگرافی و رادیولوژی.صبر میکنی تا تایید بشی انشالله واس گزینش بری.
نویسنده: افسون (مشاهده)
سلام بچه ها من چهارشنبه رفتم واسه آزمایشات طب کار فرصت نشد بیام کامل واستون بنویسم
۷ صبح ناشتا باید اونجا باشید و تقریبا تا ۱۲ طول میکشه ازمایش خون و ادرار و شنوایی سنجی و نوار قلب و اسپیرومتری و قد و وزن و رادیولوژی رو میگیرن ازتون و درنهایت میرید پیش دکتر طب صنعتی و روانشناس
بینایی سنجی و سونوگرافی هم رفت واسه شنبه
این مراحلی بود که من و تمامی کسانی که اونجا بودن طی کردن ولی چکاپ عمومی کل بدن که کاربر عیسی فرمودن نبود پزشک فقط شکم و دو قسمت از بدن که احتمال وجود کیست هست برای خانم ها (قسمت بالاتنه) رو چک کردن همین
بازهم سوالی پیش اومد بپرسین میام جواب میدم
۷ صبح ناشتا باید اونجا باشید و تقریبا تا ۱۲ طول میکشه ازمایش خون و ادرار و شنوایی سنجی و نوار قلب و اسپیرومتری و قد و وزن و رادیولوژی رو میگیرن ازتون و درنهایت میرید پیش دکتر طب صنعتی و روانشناس
بینایی سنجی و سونوگرافی هم رفت واسه شنبه
این مراحلی بود که من و تمامی کسانی که اونجا بودن طی کردن ولی چکاپ عمومی کل بدن که کاربر عیسی فرمودن نبود پزشک فقط شکم و دو قسمت از بدن که احتمال وجود کیست هست برای خانم ها (قسمت بالاتنه) رو چک کردن همین
بازهم سوالی پیش اومد بپرسین میام جواب میدم
نویسنده: عیسی (مشاهده)
سلام دوستان
امروز رفتم برای مرحله دوم آزمایشات ، دویست دستگاه درمانگاه خانواده ، آزمایشاتی که از دیروز مونده بود شامل رادیولوژی کمر و سینه و گردن بود ، سونو گرافی سینه و شکم و لگن و بینایی سنجی
من اول صبح ساعت 8 رفتم ساعت 12 و نیم برگشتم ، یه چیزی ببرید سرگرمتون کنه ، مثله هندزفری برای گوشی یا کتابی چیزی چون معطلی داره ، با استرس نشستن رو صندلی خیلی جالب نیست بعد از آزمایشات دیروز گفتن روغن کرچک بخورید و فردا هم ناشتا باشید با نوشیدن آب فرآوان که کااااامل روده تخلیه بشه (برای رادیولوژی کمر) برای مراحل بعد میتونید غذا بخورید.
کلا تو این مرحله برگه یا پرونده ای بهتون نمیدن ، سیستمیه ، فقط یه کارت ملی همراهتون باشه کافیه
یه موضوع دیگه ، پرونده من کمیته ای بود و تایید هم شده، الانم واسه هر مرحله جز نفرات اولی هستم که برای انجامشون بهم اطلاع میدن ، پس نتیجه گیری اینکه دوستان میگن کمیته تشکیل نشده با خودتون.
با آرزوی موفقیت برای همه
امروز رفتم برای مرحله دوم آزمایشات ، دویست دستگاه درمانگاه خانواده ، آزمایشاتی که از دیروز مونده بود شامل رادیولوژی کمر و سینه و گردن بود ، سونو گرافی سینه و شکم و لگن و بینایی سنجی
من اول صبح ساعت 8 رفتم ساعت 12 و نیم برگشتم ، یه چیزی ببرید سرگرمتون کنه ، مثله هندزفری برای گوشی یا کتابی چیزی چون معطلی داره ، با استرس نشستن رو صندلی خیلی جالب نیست بعد از آزمایشات دیروز گفتن روغن کرچک بخورید و فردا هم ناشتا باشید با نوشیدن آب فرآوان که کااااامل روده تخلیه بشه (برای رادیولوژی کمر) برای مراحل بعد میتونید غذا بخورید.
کلا تو این مرحله برگه یا پرونده ای بهتون نمیدن ، سیستمیه ، فقط یه کارت ملی همراهتون باشه کافیه
یه موضوع دیگه ، پرونده من کمیته ای بود و تایید هم شده، الانم واسه هر مرحله جز نفرات اولی هستم که برای انجامشون بهم اطلاع میدن ، پس نتیجه گیری اینکه دوستان میگن کمیته تشکیل نشده با خودتون.
با آرزوی موفقیت برای همه
نویسنده: عیسی (مشاهده)
سلام دوستان ، من امروز رفتم واسه انجام آزمایشات مربوط به طب کار...
حدودا 15 نفر بودیم که واسه آزمایشات گفته بودن برید درمانگاه شرکت ، و گفته بودن که 7 صبح اونجا باشید...نیم ساعتی معطل شدیم تا رفتیم داخل ، مستقیم رفتیم درمانگاه با اون نامه ای که دفعه پیش مراجعه کرده بودیم ، بهم داده بودن ، کلییییییی آزمایش گرفتن ، به ترتیب بگم ، آزمایش خون ، ادرار ، شنوایی ، قد و وزن ، فشار خون ، نوار قلب و چکاب عمومی بدن (که شامل اندام تناسلی هم میشه) و روانشناسی ، بعد از همه اینا هم تازه نامه میدن واسه رادیولوژی برای کمر و گردن و لگن و سونوگرافی های لازم برای اعضای داخلی مثله کبد و کلیه و ... برای روز بعد که توی 200 دستگاه انجام میشه ، حسابی بهتون بگم که هیچ جایی نیست که چک نکنن ، چند تا نکته ، واکسن کرونا رو زده باشید چون توی کمیسیون پزشکی نهایی که تصمیم گیرندست اهمیت داره و حتی اون کارمندی که تست ریه می گرفت میگفت همه چیت خوب باشه اگه واکسن نزده باشی ردت میکنن ، که خود منم جز افرادی ام که واکسن نزدم خلاصه حسابی نگرانم کرد اما از بقیه دکترا و کارمندای دیگه پرسیدم گفتن اگه شروع نکردی به واکسن زدن برو الان شروع کن ، پس این برای واکسن ، نکته دوم اگه میخواین خیالتون راحت تر باشه ، بعد از انجام هر آزمایش مثه شنوایی و ریه بجز اونایی که نیاز به پردازش دارن (مثه خون و ادرار) از خودشون بپرسید عملکردم چطور بود...وقتی هم نتیجه هر آزمایشات رو میدن که بزارید تو پرونده ای که باهاتونه پیشنهاد میکنم ازش با گوشی یه عکس بگیرید چون آخر همون روز میگرن پرونده رو و دیگه چیزی تو دستتون نیست. عکس که گرفتید میتونید تو اینترنت تحلیلیش رو بخونید که وضعیت اون اندام چطور بوده ، من که از 7 صبح اونا بودم کارم تا 12 و نیم طول کشید.
حدودا 15 نفر بودیم که واسه آزمایشات گفته بودن برید درمانگاه شرکت ، و گفته بودن که 7 صبح اونجا باشید...نیم ساعتی معطل شدیم تا رفتیم داخل ، مستقیم رفتیم درمانگاه با اون نامه ای که دفعه پیش مراجعه کرده بودیم ، بهم داده بودن ، کلییییییی آزمایش گرفتن ، به ترتیب بگم ، آزمایش خون ، ادرار ، شنوایی ، قد و وزن ، فشار خون ، نوار قلب و چکاب عمومی بدن (که شامل اندام تناسلی هم میشه) و روانشناسی ، بعد از همه اینا هم تازه نامه میدن واسه رادیولوژی برای کمر و گردن و لگن و سونوگرافی های لازم برای اعضای داخلی مثله کبد و کلیه و ... برای روز بعد که توی 200 دستگاه انجام میشه ، حسابی بهتون بگم که هیچ جایی نیست که چک نکنن ، چند تا نکته ، واکسن کرونا رو زده باشید چون توی کمیسیون پزشکی نهایی که تصمیم گیرندست اهمیت داره و حتی اون کارمندی که تست ریه می گرفت میگفت همه چیت خوب باشه اگه واکسن نزده باشی ردت میکنن ، که خود منم جز افرادی ام که واکسن نزدم خلاصه حسابی نگرانم کرد اما از بقیه دکترا و کارمندای دیگه پرسیدم گفتن اگه شروع نکردی به واکسن زدن برو الان شروع کن ، پس این برای واکسن ، نکته دوم اگه میخواین خیالتون راحت تر باشه ، بعد از انجام هر آزمایش مثه شنوایی و ریه بجز اونایی که نیاز به پردازش دارن (مثه خون و ادرار) از خودشون بپرسید عملکردم چطور بود...وقتی هم نتیجه هر آزمایشات رو میدن که بزارید تو پرونده ای که باهاتونه پیشنهاد میکنم ازش با گوشی یه عکس بگیرید چون آخر همون روز میگرن پرونده رو و دیگه چیزی تو دستتون نیست. عکس که گرفتید میتونید تو اینترنت تحلیلیش رو بخونید که وضعیت اون اندام چطور بوده ، من که از 7 صبح اونا بودم کارم تا 12 و نیم طول کشید.
پیشنهاد مطالعه
در صورتی که علاقمند به مطالعه بیشتر در زمینه مراحل استخدامی شرکت فولاد خوزستان هستید، توصیه میشود به لینکهای زیر مراجعه نمایید.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.