• ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی بانک کشاورزی

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی بانک کشاورزی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل معاینات پزشکی استخدامی بانک کشاورزی (ارسالی کاربران)

عده‌ای از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدام بانک کشاورزی و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات کاربران

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی بانک کشاورزی از مرحله معاینات پزشکی و طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: سعید اصفهانی (مشاهده)
کاربری: سعید اصفهانی
سلام امروز معاینات پزشکی بودم و میخوام در مورد یه سری مواردی که خودم همیشه نگرانش بودم بهتون اطلاع بدم:
نوار قلب ازم گرفتن که دکتر معاینات قلب گفت خیلی سختگیری نمیکنن.
اعصاب و روان رفتم که چندتا سوال ازم پرسید که کجا ساکن هستین و مدرک تحصیلیت چیه و بعد گفت دستتاتو دراز کن و مشتت را باز کن و بعد یه کاغذ گذاشت رو دستتام و گفت چرا استرس داری؟، گفتم چون میخواستم بیام اینجا استرس دارم.
چشم پزشک رفتم و تست کوررنگیش شامل چندتا رنگ ساده بود که بعد نتیجه اش را میزنه دید طبیعی دارد و اگه عینک نیاز داشته باشید براتون مینویسه و بهتون میگه اگه پزشک بانک لازم دونست که عینک بزنید عینک بزنید. بنابراین نگران تست کوررنگی و چشم پزشکی نباشید.
ارتوپد رفتم که گفت یکم راه برو و بعد نگاه کرد به پاهام که ببینه پاهام پرانتزی هستند یا نه و بعد امضاء کرد.
مبلغ ۱۵۷۰۰۰ تومان هم پرداخت کردم.
دیروز هم رفتم سوء پیشینه که اونهم مشکلی نبود و فقط تنها نکته اش این که اگه نامه سوء پیشینه بانک را ببرید نیروی انتظامی محل سکونت یا تولد خودتون مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان پاکت پستی از مبلغ ۲۳۰۰۰ تومان کم میشه و ازتون نمیگیرند.
نویسنده: سپاهان (مشاهده)
سپاهان
خدمت کلیه عزیزان بالاخص دوستان اصفهانی عارضم که مراحل معاینات پزشکی و دوره بدوخدمت ما به یک باره صورت گرفت طوری که یکسری از مراحل پزشکی بعد از دوره انجام گرفت و بعضی از دوستان همه کاراشون مونده و تا ۱۸ آبان وفت دادن که مدارکو تکمیل کنیم، بر خلاف دوره قبل که بلافاصله بعد از اتمام دوره رفتن شعبه هاشون بچه های اصفهان یحتمل ۹۳/۹/۱ شروع بکارشون باشه، بگذریم
نویسنده: سپاهان (مشاهده)
سپاهان
با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه دوستان بالاخص دوستان اصفهانی
بابت اینکه این دو روز نشد به سایت سر بزنیم و از روند کار اصفهان دوستان عزیزمون رو مطلع کنیم معذرت می خواهم
راستش تو این دو روز سرمون خیلی شلوغ بود و با کلی مکافات تا ظهر گیر بودیم تا تونستیم مراحل پزشکی رو انجام بدیم و محضرو اگه شد یا فردا یا بعد از دوره بابلسر باید انجام بدم. بر خودم لازم می دونم روند کارو واسه دوستانی که قراره دوره بعد عازم شوند توضیح بدم:
اول از همه رفتیم مدیریت بخش کارکنان یه سری فرم (مشخصات فردی و خانوادگی، تعهد محضری، تعهد منشوری و اخلاقی و سوگند نامه) تحویل گرفتیم که اینا تا ۱۸ آبان وقت دارن. پزشک معتمد همونجا فرم های پزشکیو (چک آپ کامل، نوار قلب، چشم پزشک، روان پزشک و ارتوپد و تست عدم اعتیاد) رو بهمون داد. آقای دیانی هم یه تعهد ازمون گرفتن و نامه عدم سو پیشینه رو بهمون دادن.
اول از همه اگه بین ساعت ۷ تا ۱۰ می تونید خودتونو به مرکز عدم اعتیاد ابن سینا – میدان شهدا برسونین چون زود تموم میشه. اگه بتونین قبل ساعت ۷ اونجا باشین نوبت بگیرین که دیگه کارتون ردیفه.
بعدش برین بیمارستان خانواده_ سه راهی حکیم نظامی واسه بقیه مراحل: تو مرکز معاینات و سلامت فورا یه پرونده تشکیل بدین فیش ۱۵۷تومنیو تو بانک نزدیک همونجا بریزین، اول سعی کنین نوبت ارتوپد، چشم پزشک و روانپزشکو بگیرین چون اینا تا ده یازده نمیان اون موقع هم شلوغ میشه. نوبت که گرفتین برین واسه آزمایش خون (چک آپ) و نوار قلب
ایشالا تا قبل ساعت ۱۲ کارای پزشکیتون تموم میشه از اونجا مستقیم برین واسه عدم سو پیشینه _ دروازه تهرون( میدان جمهوری اسلامی).
البته اینم بگم یه دست صدا نداره، تا میتونین به هم کمک کنین و هر جا میرین یا مثل ماها که خداییش امروز خیلی هوای همدیگرو داشتیم، یا با هم برید یا واسه همدیگه مثل آزمایشگاه اعتیاد و مرکز تشخیص هویت و عدم سو پیشینه چند تا نوبت بگیرین که دوستاتونم زیاد معطل نشن
امید وارم کلیه دوستان در همه مراحل زندگی مخصوصا در راستای استخدام در این بانک موفق و مؤیّد باشند.
نویسنده: perin (مشاهده)
از perin به پایان انتظار…
سلام دوست عزیز شرمنده من تا دیشب تهران بودم و ساعت 10 شب رسیدم خونه( از 4 صبح سر پا بودم). خسته و کوفته..امروزم باید میرفتم مرکز استان تا پروندمو تحویل بدم(باید 5 صبح بیدار میشدم).
اینارو گفتم تا بدونید برام مقدور نبود که به پیج سر بزنم و بخوام کامنت بزارم یا جواب سوال دوستانو بدم…
آزمایش چشم پزشکی ما سه مرحله بود. ابتدا ی نگاه کلی به دوتا چشمام انداختن، بعدش یه خودکار برداشتن و خودکارو رو هوا در جهات مختلف جابه جا کردن و خواستن که منم مردمک چشامو در مسیر خودکار بچرخونم. بعدش رفتم سراغ اون دستگاه چشم پزشکی که نمیدونم اسمش چیه و دوتا چشامو معانه کردن (شماره چشمو از اینجا فهمیدن). بعدش ی شی گرد کوچولو که شیشه ای بود رو گذاشتن جلوی چشام و ازم خواستن که به لاله ی گوششون نگاه کنم.
نگران نباشید. چیز خاصی نیست. منم قبلا چند تا تست کوررنگی از نت گرفته بودمو انجام داده بودم ولی از اونا نپرسید.موفق و پیروز باشید.
نویسنده: پیامک (مشاهده)
پیامک میگوید
با سلام شرح مختصری از کارهای پزشکی و مابقی کارها که از بچه های استان گلستان تا این لحظه رخ داده رو براتون میخواستم بگم.
جاهایی که در این مرحله بهشون سر زده میشه:
– چشم پزشکی: که نباید نمره مجموع دو چشم از 6 بیشتر باشه، تست کوررنگی هم میگیرن.
– دندونپزشکی: که میگه نباید دندون پوسیده یا جرم گرفته یا موارد مشابه داشته باشی.
– ارتوپد: که برای مذکر به این نحو بوده که پیش دکتر رفتن و ایشون فرمودن که کفش و جوراب و شلوار و در برخی موارد پیراهن رو درآورده و سپس اقدام به پریدن، نشستن و راه رفتن و اینکه پا نباید پرانتزی باشه و این حرفا.
– آزمایش خون: معمولا اول صبح بهترین نتیجه رو میده، ناشتا باید برین، طوری که اگه ساعت مثلا 8صبح بخوایین آزمایش بدین ، از ساعت 7ونیم غروب روز قبل نباید چیزی میل بکنید، و اینکه در همون ساعت 7ونیم هم باید غذای سبک مئل گوجه و خیار و نون و پنیر مثلا و از ساعت12شب به بعد هم آب ننوشید تا بهترین نتیجه رو بتونید بگیرید.
– آزمایش اعتیاد: که مربوط به آزمایش ادرار میشه و این کار رو یا در حضور یک فرد و یا در یک توالت مجهز به دوربین مدار بسته باید انجام بدین.
– انگشت نگاری و تشخیص هویت: که یه سری مدارک و فیش پرداختی داره اونجا که باید انجام بدین و جوابش حدودا یک هفته بعد صادر میکنن پس پیشنهاد میشه که این مرحله رو زودتر از بقیه مراحل انجام بدین.
– تعهدنامه بانک: دو نفر از افراد که نباید نسبت درجه یک با شما داشته باشن میان دفترخونه و امضاء میکنن تعهدنامه شمارو.
– پر کردن فرم ها: یک سری فرم مشخصات هم هست که یه سری رو خودتون پر میکنید و یه سری رو هم میدید دست دو تا از دوستاتون پر میکنن که در مورد شما سوالاتی رو جواب میدن.
– استعلام وضعیت نظام وظیفه و مدرک تحصیلی هم هست.
در ضمن، پرسیده شده که ارشدها مشکل دارن برای استخدام، و جواب گرفتن که اونایی که در زمان آزمون مدرک ارشد داشتن مردودن، ولی اونایی که در زمان آزمون دانشجوی ارشد بودن و الان مدرک گرفتن مشکلی ندارن ولی نمیتونن مدرک رو ارائه بدن برای گرفتن اضافه حقوق.
بعد از اینکه جواب آزمایشها آماده شدن، همه نتایج و مدارک درخواستی رو نزد بانک و به پزشک معتمد بانک نشون میدین، اونجام چندتا تست گرفته میشه مجدد که ساده هستن.
مرحله بعد پر کردن فرم حراست در حضور فرد حراست، و سپس مصاحبه و در واقع گفتگو با رئیس حراست که توجیه میکنه افراد رو.
مرحله آخر هم سخنرانی و گفتگو با رئیس ،معاون و چند نفر دیگه از اعضای بانک کشاورزی استان با داوطلبان و اتمام حجت.
تاریخ اعزام به بابلسر برای آموزش یک هفته ای مقدماتی ، از تاریخ 18مهر93تا 25مهر93 تعیین شده براشون.
بعد از اون ، 2ماه کارآموزی در شعب منتخب براشون هست که بعد از پایان آن ، مصاحبه تخصصی انجام میشه و اگر دوستان بتونن اونجا هم به سوالات که در واقع از آنچه که در دوره کارآموزی یاد گرفتن هست، جواب بدن، برای دوره آموزشی تخصصی سه ماهه، دوباره به مرکز آموزش بابلسر اعزام میشن.
امروز چهارشنبه هم اولین روز کارآموزی عده ای از این دوستان قبل از اعزام به بابلسر در شعب برگزیده بوده. موفق باشید، بزودی نوبت ماست به امید خدا
نویسنده: perin (مشاهده)
perin
سلام دوستان خداروشکر امروز رفتم معاینات و بجز متخصص ارتوپد بقیه ی کارای پزشکی رو انجام دادم. در ضمن دوستان مازندرانی، متخصص ارتوپد 2شنبه ها و 5 شنبه ها نیستن…یه نکته ی بد دیگه هم اینکه همه ی پزشکا عصر تو مطباشون هستن و نمیشه برین بیمارستان. باید تا 2 یا 3 عصر صبر کنید بعد حضوری برین ( هزینه هم فقط آزمایشگاه ازمون پول گرفت، من آزاد 150 تومن دادم ولی اگه بیمه ی یه سری ارگان های خاص باشین خیلی کمتر میشه…ما که آزاد دادیم رفت پی کارش).
در مورد شروع کار پرسیدم، پرونده های آقایونو نشونم دادن و گفتن چندتایی هنوز نیاوردن به محض اینکه اون چندتام بیارن و حدودا” 25 نفر بشین سریع به تهران اعلام میکنیم و به امید خدا اولین گروه 18آم میرن بابلسر و نهایت یک هفته بعد از آموزش معرفی میشین به شعبه!!( امیدوارم اینطور باشه که گفتن)
موارد پزشکی مثل سایر دوستان بود: آزمایش خون (3 مورد) و اعتیاد، ارتوپد، چشم پزشک، روانپزشک.
تعهد محضری ( اونی که جدید بود).
استعلام از دانشگاه، که اینو من باید برم تهران…( خوش به حال اونایی که تو استان خودشون درس خوندن. اون از عقیدتی که کشوندنمون تهران اینم از استعلام مدرک!!)
معرفی نامه برای دادگستری شهرتون برای گرفتن عدم سوء پیشینه
چندتا برگه هم در مورد مشخصات خودمون و خانوادمون و عمو و دایی!!!
برگه ی معرف و منشور اخلاقی و…
در کل اینکه ظاهرا جریان 18 ام واقعیه و استانم مصممن که گروه اولو معرفی کنن چون به ما گفتن اگه تا آخر هفته کاراتونو انجام بدین خیلی خوب میشه.
بچه ها برام دعا کنین تا 5 شنبه کارام ردیف شه…کلا تو راهم…
نویسنده: محمود (مشاهده)
محمود
سلام دوستان من یکشنبه برای پزشکی دعوت شدم،روز اول چهارتا از بجه ها تو سرپرستی دوست شدیم باهم کارامون رو شروع کردیم… اول رفتیم محضر چهاتایی ضامن هم شدیم برای تعهد نامه،هنوز حرفی از عوض شدن متنش گفته نشده،بعد رفتیم به سو پیشینه انگشنگاری که روز بعد گرفتیمشون عصر رفتیم روانپزشک و ارتپد،روز بعد دوشنبه ناشتا رفتیم آزمایش خون بعد رفتیم تست اعتیاد عصر هم رفتیم چشم پزشک…تمام
فردا قراره برم تمام آزمایشات و ج معاینات رو تحویل پزشک بانک بدم،مشکل خاصی خدارو شکر نیست فقط کراتین خونم بالاست….
طبق گفته هم استانی ها پزشک بانک هم کل جوابهارو چک میکنه خودشون هم ی فشار خون میگیره و اگه مشکل حادی نباشه دیگه برای شنبه امضا تعهد آخریه…
من ازین انشا نتیجه میگیرم که به نتیجه نهایی این بانک امیدی نیست
نویسنده: sanchoo (مشاهده)
sanchoo
با سلام خدمت دوستان معاینات استان زنجان از دیروز شروع شد و مراحل به شرح ذیل می باشد:
1- مراجعه به مدیریت به همراه 12 قطعه عکس
2- دریافت فرم های مربوطه از کارگزینی ( 1- روانشناسی 2- ارتوپدی 3- چشم پزشک 4- تست اعتیاد 5- ازمایش خون 6- ازمایش سل 7-سوء پیشینه )
3- بردن فرم های پزشکی نزد پزشک معتمد بانک و امضا فرم ها توسط وی ( اگر دفترچه دارین همراه خودتون ببرید)
4- مراجعه به پزشکان ( اول ازمایش و تست اعتیاد و ازمایش سل رو شروع کنید چون پزشک بعد از ظهر از ساعت 4 به بعد تو مطب حاضر میشن همشون هم با بانک هماهنگ هستن و زیاد تو نوبت نگه نمیدارن )
5- حتما 12 ساعت ناشتا باشین واسه ازمایش خون
6- اگه مشکلی پیش نیاد مراحل پزشکی تو یه روز تمومه و می مونه سوء پیشینه که از شهرستان خودتون باید بگیرید
7 – 400 الی 500 تومن هزینه های پزشکی میشه
فقط حراست هم مدارک می خواد که اونا را همراه جواب ازمایشات و پزشکی اخر کار می برید ( 6 قطعه عکس همراه فایل عکس تو سی دی و مدارک شناسایی و تحصیلی) واسه صدور کارت شناسایی
8- تعهد محضری بعد این مراحله که بعد از اتمام کار پزشکی باید بدین
اونطور که تو مدیریت میگفتن بعد از این مراحل بلافاصله شروع به کاره
نویسنده: مرکزی2 (مشاهده)
مرکزی2
با سلام خدمت دوستان عزیز شکر خدا معاینات را انجام دادم و فقط تاییدیه دکتر معتمد بانک مونده که فکر نمیکنم چیز خاصی باشه، لازم هست توضیحاتی در مورد معاینات خدمت دوستان عرض کنم:
1- اول از همه اینکه ناشتا برید و صبح اول وقت هم سرپستی باشید تا بتونید به اکثر کاراتون برسید.
2- حتما دوازده قطعه عکس 4*3 همراه خودتون باشه و پول به مقدار 300000 هزار تومان
3-دکتر روانپزشک: بیوگرافی شما رو می خواد و مراحل زندگی با ذکر تاریخ (یعنی چه تاریخی وارد دانشگاه شدی، چی خوندی، چه تاریخی درست تموم شد، معدلت، خدمت سربازی کجا بودی چقدر طول کشید، کی دیپلم گرفتی و … (25000 ت)
4-دکتر چشم پزشک: بسیار ساده اول پشت دستگاه هر دو چشم را معاینه میکنه و بعد یه کتابچه داره که تست کوررنگی رو باهاش انجام میده در کل ساده بود.( 26000ت)
5- دکتر اورتوپد: که میگه پراهنتون رو دربیارید کفش و جوراب هم همینطور یه کم راه میرید یه بشین و پاشو میده و دست ها تونو بالا میبره ، کف پاتونو هم نگاه میکنه و تمام.(20000ت)
6- آزمایش خون: حتما تو این آزمایش ناشتا باشید و قبل از ساعت 10 صبح هم انجام بدید، یه سورنگ ازتون خون میکشه و آزمایش ادرار هم هست. (156000 ت) طبق نسخه پزشک معتمد بانک.
7- نوار قلب: پیراهنتون رو بالا میزنید و یه نوار قلب فوری ازتون میگیرن (3500 ت)
8- سوء پیشینه: دو قطعه عکس یه فیش به مبلغ 5000 ت و یه مبلغ 16000 ت بابت ارسال پاسخ به سرپرستی.
9- تست اعتیاد: که در یک محیط اوپن و پر از آینه به در و دیوار انجام میشه که مشخص باشه چیزی داخل لیوان آزمایش نمیندازید (22100 ت)
10- دفترخانه: به همراه دو نفر ضامن که کارت ملی و شناسنامه و کپی آنها و مدارک خودتون به همراه کپیش. ( 40000 ت)
نکته: فقط یادتون باشه در هر مرحله رسید وجه رو از دکتر بگیرید. و در نهایت نتیجه معاینات و آزمایشات میبرید پیش پزشک معتمد که تایید کنه و با تمام نتیجه ها میرید بانک و تحویل میدید. البت به ما گفتن سریع جمع و جور کنید و تحویل بدید که معرفیتون کنیم به شعبه. و اینکه گروه گروه دعوت به کار میکنند مثلا از 60 در استان ما فقط 20 نفر دعوت شدندو مابقی طی مراحل بعدی دعوت خواهند شد.
نویسنده: اميد(مازندران) (مشاهده)
اميد(مازندران)
سلام همين الان از پيشه آخرين پزشك ميايم وكارمون تموم شد
از صبح تاغروب طول كشيد
3تا نامه استعلام دادن كه واسه مدرك دانشگاه و عدم سوپيشينه ، كارت پايان خدمت بود كه بايد توشهرمون خودمون بگيريم
بعد رفتيم آزمايش كامل خون و اعتياد داديم كه 150 تومن شد
بعدم پيش دكتر چشم و ارتوپت و روانشناس رفتيم كه خود بانك پول ويزيتاشون حساب كرده بود ومجاني شد شكرخدا
قرارداد و برگه محضرو چند تا برگه ديگم دادن پر كنيم به همراه 3تا استعلام ببرم
نویسنده: مانی (مشاهده)
مانی
سلام دوستان
من معایناتم تموم شد
اول 3 تا نامه دادن به سه تا پزشک 1 ارتوپد 2روانشناس 3 چشم پزشک که باید برین تایید کنند
بعد میفرستنتون پیش پزشک معتمد بانک که براتون آزمایش مینویشه + عکس رادیولوژی از ریه + نوار قلب که انجام میدین و برمیگردین پیش پزشک معتمد بعد نتایج رو میبینه و یه فرم رو تایید میکنه میرین بانک
بعد یه از طرف بانک نامه میدین میرین بهداری برای تست اعتیاد (( اوه اوه آزمایش ادرار “باید جلو یارو …..” بگذریم)) بعد جوابو میبرین بانک
بعدش یه نامه سو پیشینه میدن میرین دادگستری که اونا میفرستن آگاهی که او ازتون انگشت نگاری میکنن و جوابو میفرستن دادگستری از اونجا باید بگیرین
این بود انشای من
نویسنده: جابر از همدان (مشاهده)
جابر از همدان
سلام و عصر بخیر
امروز هم دنبال بقیه مراحل بودیم.از ازمایش عدم اعتیاد و گواهی سو پیشینه گرفته تا تعهد محضری.
فقط یک مورد خیلی مهمه تو این مراحل و اون اینه که همیشه مدارک رو همراه خودتون ببرید و تعداد حداقل 8 الی 12 قطعه عکس رو با خودتون داشته باشید و اون 3 قطعه ای که بانک میگه بیارید خیلی کمه .چون تو هر مرحله ای حداقل 1 قطعه عکس رو میخواد.
در مورد سوالایی هم که پرسیدید مختصر یه چیزایی میگم:
-معاینات فقط توسط پزشکایی که بانک معرفی کرده انجام میشه و شما حق انتخاب ندارید.
-نمره چشم در مجموع از 6 نباید زیادتر باشه در غیر اینصورت باید برید به کمیسیون پزشکی برای حلش
-در مورد سیگاری بودن و اینکه ازمایش مشخص میکنه والا اطلاعی ندارم ولی ازمایشا در سطح بالایی انجام میشه.
-بچه هایی هم که از همدان هنوز دعوت نشدن نگران نباشن شما تو لیست بعدی دعوت میشید انشالله
-در مورد ضامن هم بستگان درجه یک شما هم میتونن این کار رو انجام بدن حالا یا شاغل یا بازنشسته.
-هیچ کدوم از معایناتی که پزشکا انجام میدن رو تحویل ما نمیدن و خودشون میفرستن بانک به جز عدم اعتیاد و سو پیشینه
-در مورد کوررنگی هم کسی که خیلی حاد باشه مشکلش گیر میدن.
-در مورد دفترچه هم باید بگم که بکار میاد ولی مانده چه بیمه ای باشه مثلا در مورد ازمایش خون که هزینش 140000 تومنی میشه ولی با تامین اجتماعی از 90 هزار تومن تا 120 هزار تومن متفاوته ولی بیمه خدمات درمانی کلا 38000 تومن میشه
البته پر هزینه ترین ازمایش همین ازمایش خون هست و بقیه معاینات هر کدوم ازادش 25000 تومنه
و احتمالا هزینه کل معاینات و غیره اش به صورت ازاد حدود 350000 تومنی میشه
نویسنده: محمدجووون (مشاهده)
محمدجووون
باسلام خدمت دوستان دیروز منم رفتم دنبال معاینات پزشکیم دقیقا همونایی بود که دوستان گفتند حالا من یکم جزئیاتشو بیشتر میکنم
آزمایش خونی که گرفتم شامل اینا بود که میشه گفت چکاب کامله:
fbs*u.acid*ast*hcv ab*bun*cholestrol*alt*hiv*tg*hbs ag*cbcdit*crp*esr*hdl*ldl
دوستان ممکنه غلط املایی داشته باشه آخه از رو برگش فتو گرفتم ناخوانا بود
ظمنا باید ناشتا باشیدمبلغشم ناقابل با بیمه حدودا120000ت و بدون بیمه مثل خودم 148000ت
ضمنا باید همون دکترهایی رو بریم که بانک معرفی میکنه و نامه میده
نرخ ویزیت رو هم بگم بهتر هر چند ارزشی نداره و …. ولی خوب.(البته ممکنه بسته به جا و مکان و پزشک و …. داشته باشه و نرخ ها فرق کنه):چشم پزشک با بیمه18000و بدون بیمه مثل من25000ت
ارتپد با بیمه 18000بدون بیمه مثل من 25000ت
روانشناس با بیمه 4000ت و بدون بیمه مثل من 15000ت فدای سر همتون .گفتم چون خواستم در جریان بزارمتون.
در خصوص دو تا ضامن هم باید بگم اگه مرد باشن نیاز به کارمند بودن نیست و کسبه بازار هم میشه اما اگر زن باشند باید طرف کارمند باشه(هزینه محضر هم ناقابل 40000ت و یک تا دو ساعت طول میکشه بازم بستگی به محضر داره)
ظمنا دیروز اخر وقت که میرفتم پیش دکتر بانک گفتش فرماتون خیلی کمه و باید گوش و حلق و بینی و دالی هم داشته باشید(گفتم نکنه شانس ما امسال کم شده)
خوب دوستان بازم اگه سولی بود ما در خدمتیم
نویسنده: جابر از همدان (مشاهده)
جابر از همدان
سلام به همکاران
الان خسته و کوفته از معاینات دارم میام .خیلی نفسگیره
روالش بدین صورته که:
1-ابتدا ناشتا میرید بانک و بانک میگه برید ازمایش خون فلان ازمایشگاه.یه ازمایش نمونه گیری از خون هستش که سه نمونه خون میگیرن ازتون که هزینه ی ازادش میشه138000 تومن
2-بعد میاید بانک ویه فرم 5 صفحه ای که مربوط به خودتون و خانوادتون هست رو پر میکنید
3-بانک یه پوشه بهتون میده که مربوط میشه به مراحل و معاینات بعدی که باید به انجام برسونیدش
4-یکی از مراحل پزشکی چشم پزشکی هست که تست بینایی و کور رنگی میباشد.البته اگه کسی بیناییش از مجموع6 بیشتر باشه گیر میدن که یا باید عمل کنی ویا خدایی نکرده مشکل غیر قابل عمل باشه ردید.و همینطور اگه خدایی نکرده مشکل کور رنگی داشته باشید ردید چون امروز برای یه بنده خدا پیش اومد.
5-مرحله بعدی ارتوپدی هست که چیز خاصی نداره و فقط میخواد ببینه مشکل حاد پای پرانتزی و یا ستون فقرات ندارید.
6-مرحله بعدی تست اعصاب و روان هست که فردا میخوام برم انجام بدم.
7-یه معرفی میده بانک برای انجام تست عدم اعتیاد و همینطور سو پیشینه که باید انجام بدید.
8-یه تعهد محضری که با حضور 2 ضامن در دفاتر ثبت اسناد به انجام میرسه.
9-تاییدیه های تحصیلی و نظام وظیفه رو هم خودشون داشتن انجام میدادن و محرمانه بود.
10- مرحله اخر که باید یکشنبه بریم پیش پزشک بانک و یه سری هم اون معایناتی داره که باید انجام بده و به همراه نتایج اون یکی ازمایشات که تا اون موقع امده میشه نظر نهایی رو میده و شما از اون تاریخ به بعد استخدام هستید.
در اخر اینکه این همه انتظار در نهایت به یه جای خوب انشالله ختم میشه و اون هم اینکه شما از اول استخدام رسمی میشید البته 2 سال اولش به صورت رسمی -ازمایشی هست
و از اوایل مهر یه دوره ی اموزشی داریم که حدود 10 الی 15 روزی هستش در احتمالا بابلسر و از اواخر مهر هم تو شعب مشغول میشیم .انشالله
ارزوی موفقیت روز افزون برای شما همکاران اینده

پیشنهاد مطالعه

اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق و کامل درباره آزمایش‌های پزشکی برای تایید وضعیت جسمانی متقاضیان هستید، توصیه می‌شود از طریق لینک زیر به صفحه‌ای که درباره معاینات پزشکی قبل از استخدام توسط کارشناسان ایران استخدام آماده شده است، مراجعه نمایید. 

مشاهده صفحه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2377228
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد