• ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل معاینات پزشکی و طب کار استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان (ارسالی کاربران)

عده‌ای از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات کاربران

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان از مرحله معاینات پزشکی و طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: بهرام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بهرام
سلام دوستان، من امروز برای طب کار رفته بودم. مشاهداتم رو باهاتون در میون میدارم شاید واستون مفید بود.
اول از همه سعی کنید زود برید،یعنی اگه گفتن 7 صبح اونجا باشید شما 6:30 اونجا باشید.چون هر کی زودتر بره زودتر هم نوبتش میشه و چون فقط افراد بدو استخدام مثل ما نیستند و افراد شاغل هم هستند که سالانه باید آزمایش بدند،طبیعتا زودتر هم نوبتتون میشه.
آیتم هاش هم آزمایش خون و ادرار، ادیومتری یا شنوایی سنجی،نوار قلب،فشار خون و اندازه گیری قد و وزن و دست آخر معاینه پزشک هست. البته به نوبت باز باید برید تا مشخصاتتون در سیستم ثبت بشه.
اصلا به خودتون استرس وارد نکنید.طبق برداشتی که من کردم و طبق صحبت هایی که با افراد شاغلی که برای طب اومده بودند احتمال رد شدن نیست یا میتونم بگم بسیار ضعیفه،حتی اگر مشکل حادی هم داشته باشید به متخصص ارجاع داده میشید و مسئله خاصی نیست.
رفتار و برخورد پرسنل واقعا خوب و دلسوزانه بود،تمام سعی خودشون رو میکردند که کار مردم زودتر راه بیفته ولی لطفاً شما هم در تمام طول این فرآیند صبوری به خرج بدید و سوالات الکی از پذیرش نپرسید و خدایی نکرده رفتار طلبکارانه نداشته باشید. این پروسه هم تا حدود ظهر طول میکشه، هر چند بیسکوییت و چای بهتون میدند ولی اگه میتونید یه صبحانه با خودتون بیارید که چون بالای 10 ساعت ناشتا بودید، تا ظهر ضعف نکنید.
در رابطه با حقوق هم اون طور که من و بچه های دیگه از شاغلین و ورودی های سال های قبل پرسیدیم باید یه چیزی بین 10تا 12 میلیون باشه، البته اختلاف نظر هست ولی خیلی محتمل به نظر می‌رسید.
و در رابطه به شروع کار، همه چیز باز به نظر پالایشگاه بستگی داره ولی بر اساس برآورد ورودی های گذشته و شاغلین احتمال اینکه این روند تا دو سه ماه دیگه طول بکشه وجود داره.
یک دلیل دیگه برای ضعیف بودن احتمال رد شدن اینه که از لیست ذخیره آزمون سال 96 هم که دوباره مصاحبه شده بودند امروز برای طب اومده بودند، پس به اعتقاد من اگر تا این حد به جذب نیرو نیاز هست پس میتونیم بگیم با درصد بسیار بالایی همه از این مراحل و فیلترها به سلامتی عبور می‌کنیم.
امیدوارم که همه موفق باشید. ببخشید که زیاده گویی کردم.
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده: ناشناس
خیلی ساعتاش دقیق نیس هر کی زود تر رفت زودتر نوبتش میشه، همون ساعتی که گفتن یه نیم ساعت زودتر اونجا باش، اولش دو هستش یه مسیره ۹متریو ۴ بار میریو میای، بعد میری بالفیکس نشسته، دراز نشست، شنا سوئدی، پلانک در حده معمول ازت انتظار دارن خبری نیس
نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
نویسنده: محمد
چشم پزشکی با عینکی هست که خودشون میدند به نظرم اگه چشم هاتون ضعیفه همین امروز برید یک عینک تهیه کنید و بعد برید چون براتون می نویسه که برید پیش متخصص و دوباره کاری میشه.
در خصوص کوررنگی خود پزشک عمومی می بینه که اونم به صورت رندوم ممکن نبینه که برای خودم ندید. تست شم می تونید تو اینترنت سرچ کنید.
موهای سینه تون هم کامل بزنید نترسید دوباره در میاد.
دکتر هم فقط کل بدن رو چک می کن که جراحی چیزی نداشته باشی و گوش ت رو هم با دستگاه می بینه.
دکتر کور رنگی ، بیضه، دندان، عضلات، پا پرانتزی، چک کردن نوار قلب و ضربان، بینایی را چک میکنه و ممکن بعضی ها رو در بعضی از آیتم ها چک نکنه. یا حق
نویسنده: حسین (مشاهده تجربه)
نویسنده: حسین
سلام رفقا من امروز طب کار بودم
صبح که میرید اول میرید پذیرش برگه ای که اقای محمدی بهتون داده رو تحویل میدید تا اسمتون رو بنویسن طبیعتا هر کسی زودتر بره زودتر نوبتش میشه، بعدش یه سری فرم داخل یه پوشه بهتون میدن که باید پرشون کنید
بعد منتظر میمونید تا کسی که نمونه میگیره بیاد حدود ساعت هشت میاد
بعد از نمونه خون و ادرار اتاق نوار قلب به ترتیب شماره اسم شماره رو میخونه و بعد از اون میرید اتاق بهداشت حرفه ای یه سری سوال راجع به سابقه بیماری و سابقه جراحی و این طور سوال ها میپرسه
بعد از اون باید برید اتاق معاینه چشم که دید شما رو بررسی میکنه
بعد از اون ادیومتری هستش که شنوایی سنجیه و داخل یه اتاق میرید و گوشی میگذارید و هر بار که صدا رو میشنوید شاسی رو فشار میدید
بعد که همه معاینات رو انجام دادید میرید اتاق دکتر که بدن شما رو معاینه میکنه و تست کوررنگی میگیره و در اخر بیضه ها رو میبینه همین
نویسنده: محمدامین (مشاهده تجربه)
نویسنده: محمدامین
هزینه تست اعتیاد صد هزار تومن هست خودتون پرداخت میکنید البته ی فاکتور بهتون میدن ک بعدا بهتون پرداخت میشه محل تست اعتیاد آزمایشگاه گل یاس اول نبوی منش هست خوده پالایشگاه سرویس میزاره براتون
تست ورزش تلفنب زمانش بهتون اعلام میشه مکان شهرک منتظری هزینه ای نداره رایگان
طب کار شهرک منتظری انجام میشه روزی ک رفتین مدارک دادید بهتون برگه میدن میگن کی بیاید هزینه ای نداره رایگان
تست روانشناسی مرکز مشاوره خیابان توحید انجام میشه هزینه اش را پالایشگاه پرداخت کرده واسه شما رایگانه پولی پرداخت نکنید
سوء پیشینه برگه معرفی میده بهتون پالایشگاه میبرین نزدیک ترین شعبه قضایی ک هست جاهای مختلف شهر هست هزینه اش 34 هزارتومن میشه یک یازده هزار تومن یک بیست وسه هزار تومن ازتون میگیره دفتر قضایی براتون سامانه ثنا عضوتون میکنه و ی رمز بهتون میده و تمام بعدا پیامک میاد براتون میرین تو سایت ثنا سوء پیشینه را پرینت میگیرین میبرین پالایشگاه
هزینه اش همونطور گفتم 34 هزارتومن میشه و از جیب مبارکتون پرداخت میکنید و این هزینه به شما پس داده نخواهد شد
تمام

پیشنهاد مطالعه

اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق و کامل درباره آزمایش‌های پزشکی برای تایید وضعیت جسمانی متقاضیان هستید، توصیه می‌شود از طریق لینک زیر به صفحه‌ای که درباره معاینات پزشکی قبل از استخدام توسط کارشناسان ایران استخدام آماده شده است، مراجعه نمایید. 

مشاهده صفحه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2646032
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد