• ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

تشریح فرآیند برگزاری آزمون شرکت کار و تامین استان خراسان رضوی

تشریح فرآیند برگزاری آزمون شرکت کار و تامین استان خراسان رضوی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات فرآیند برگزاری آزمون شرکت کار و تامین خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت کار و تامین، مدیر بازرسی شرکت کار و تامین به تشریح جزئیات فرآیند برگزاری آزمون شرکت کار و تامین استان خراسان رضوی پرداخت.

آزمون کتبی شرکت کاروتامین جهت جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی(شهرهای مشهد و تربت حیدریه) روز جمعه مورخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۱ با همکاری مدیریت محترم درمان و دانشگاه فردوسی مشهد در سلامت کامل و تحت کنترل های امنیتی فراوان انجام شد .
با توجه به درخواست استان و صدور مجوز و موافقت سازمان جهت جذب ۲۴ نفر با عناوین شغلی (آشپز،کمک آشپزو متصدی توزیع غذا)، شرکت با تشکیل جلسات کمیته آزمون اقدام به آماده سازی فرایند ثبت نام، اطلاع رسانی و برگزاری آزمون نمود و مقررگردید معیار و ملاک انتخاب افراد نمره آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و عملی از پذیرفته شدگان باشد.
در این آزمون که با همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردیده، تعداد ۱۵۳ نفر داوطلب آقا و ۸ نفر خانم ثبت نام کرده، که ۱۳۵ نفر از این افراد در آزمون کتبی حضور یافته اند.
در آزمون مذکور سهمیه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰، لحاظ گردید.
مدیر بازرسی درباره‌ی اعلام نتایج آزمون گفت: ” ضمن آرزوی توفیق الهی برای کلیه داوطلبان آزمون تلاش خواهیم کرد نتایج آزمون پس از جمع‌آوری و تصحیح پاسخ‌نامه‌ها، مطابق دفترچه آزمون از طریق وبسایت شرکت به آدرس سایت کار و تامین اعلام گردد.”
ایشان در پایان با اشاره به تاکیدات جناب آقای دکتر امیر موسوی مدیرعامل محترم شرکت مبنی بر رعایت دقیق ضوابط و مقررات در تامین نیروی انسانی، افزود: بکارگیری پرسنل در سراسر کشور صرفا از طریق آزمون و با رعایت شرایط برابر برای همگان انجام می¬گردد تا هیچگونه اجحاف و حق کشی صورت نپذیرد و معیار و ملاک انتخاب افراد صرفا شایستگی، نمره علمی و موفقیت در مصاحبه باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت کار و تامین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2640063
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد