• ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۶۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش

بعد از برگزاری آزمون استخدام دبیر و هنرآموز و گذراندن فرایند ارزیابی تکمیلی، نتایج نهایی این آزمون اعلام شد. در صورتی که ظرفیت در نظر گرفته شده در مرحله اول تکمیل نشود، مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش برگزار می شود. در صورت انتشار هرگونه اخبار در خصوص تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش، در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

ورود به صفحه آگهی های استخدام آموزش و پرورش


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت؛ پنجشنبه 12 بهمن

خبر 12 بهمن 1402: انتشار نتایج تکمیل ظرفیت دبیری آموزش و پرورش؛ پنجشنبه ۱۲ بهمن
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش در پنجشنبه 12 بهمن ماه خبر داد.

مشاهده خبر

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دبیری

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت (دبیری و هنرآموز)

(منتشر شده در تاریخ 25 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، اسامی مرحله تكمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنر آموز سال 1402 اعلام شد. داوطلبان شرکت کننده در مرحله تکمیل ظرفیت می توانند جهت مشاهده تتایج خود از طریق لینک زیر اقدام نمایند. 

مشاهده نتایج

فوری: دفترچه منتشر شد!

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری منتشر شد

(منتشر شده در تاریخ 15 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش و آموزش کشور، دفترچه راهنمای انتخاب شغل محل در مرحله تكمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 منتشر گردید.

دانلود دفترچه

داوطلبان گرامی؛ شما می توانید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش، در صورتی که واجد شرایط هستید، نسبت به ثبت نام از طریق دکمه ثبت نام تكمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته های شغلی دبیر/هنرآموز) سال 1402 که در ادامه درج شده است، اقدام نمایید.

ثبت نام

دانلود فایل حدنصاب شهرها | آموزش تصویری نحوه ثبت نام

 چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری

آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز در 12 مردادماه امسال برگزار شد و قرار است 22 هزار و 184 نفر از طریق این آزمون در آموزش و پرورش جذب شوند. داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی آزمون استخدام دبیری، فرایند ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و گزینش) را پست سر گذاشته و کارنامه نهایی خود را مشاهده نمودند.

پس از اعلام نتایج آزمون استخدام دبیری، معاون وزیر آموزش و پرورش از قبولی قطعی 15 هزار نفر در آزمون خبر داده است.

نکته مهم: تمامی افراد پذیرفته شده در آزمون، با هماهنگی‌ های لازم جذب خواهند شد و هیچ‌گونه کمبودی در بحث معلم در کشور نخواهیم داشت‌‌.

کارشناسان ایران استخدام در ادامه آخرین اخباری که در خصوص تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری منتشر شده است را، در ادامه اطلاع رسانی نموده‌ند. در صورت انتشار هرگونه اخبار جدید نیز بصورت لحظه ای منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید با زدن بر روی دکمه "مشاهده خبر" در انتهای محتوای اخبار منتشر شده، جزئیات کامل آن را مشاهده نمایید.

اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت‌ نام

انتشار اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت دبیری

(منتشر شده در تاریخ 15 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش و آموزش کشور، اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت‌نام مرحله تكمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته ‌شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 منتشر گردید.

به اطلاع متقاضيان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي دبيري و هنرآموز سال 1402 میرساند که پذیرش در این مرحله از روز دوشنبه به تاريخ 1402/08/15 آغاز و تا روز ‌پنجشنبه به تاريخ 1402/08/18 ادامه خواهد یافت.

راهنمای انتخاب شغل محل آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل محل‌ها هم‌زمان با شروع مرحله تکمیل ظرفیت از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دسترس خواهد بود.

با توجه به محدوديت زماني به متقاضیان توصيه میشود در مهلت اعلام شده براي شركت در این مرحله به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان مراجعه و اقدام نمايند.

خبر استخدام 7 هزار نفر

جذب ۷ هزار نفر در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری

 (منتشر شده در تاریخ 13 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: از طریق مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش، 7 هزار نفر جذب خواهند شد.

باتوجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان درمورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌ها در هفته‌های گذشته، به‌زودی دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر خواهد شد.

مشاهده خبر

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دبیری؛ به زودی

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری به زودی منتشر می شود

 (منتشر شده در تاریخ 10 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز به زودی منتشر خواهد شد.

وی درمورد رسیدگی به اعتراض‌ها، افزود: با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای مرحله قبل، انجام خواهد گرفت و همه درخواست‌های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می‌شود.

مشاهده خبر

خبر برگزاری تکمیل ظرفیت دبیری + ویدئو

خبر آزمون استخدامی جدید و برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دبیری

(منتشر شده در تاریخ 10 آبان 1402)

وزیر آموزش و پرورش: در مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری 17 هزار و 500 نفر پذیرفته شدند و بلافاصله پس از آن تکمیل ظرفیت داده شد و 10 هزار نفر دیگر نیز اضافه شدند.

در آزمون دبیری 22 هزار نفر باید جذب میکردیم که 15 هزار نفر جذب شدند که ظرفیت باقی مانده را موافقت گرفتیم که تکمیل ظرفیت برگزار کنیم.

آزمون دبیری دیر برگزار شد و برای همین، آموزش و پرورش و سازمان اداری استخدامی پیش بینی کردند که برای آزمون سال آینده از الان برنامه ریزی کنند.

تکمیل ظرفیت آزمون دبیری در راه است + ویدئو

ببینید: تکمیل ظرفیت آزمون دبیری در راه است!

(منتشر شده در تاریخ 9 آبان 1402)

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش: در شش ماهه نخست سال جاری و با تکمیل ظرفیتی که احتمالا برای آزمون استخدام دبیری در راه است، حدود 50 هزار معلم انتخاب شده‌اند.

انتخاب معلمان سنتی نبوده و به شیوه کاملا هوشمندانه و کارشناسانه بوده است.

تا اطلاع ثانوی تکمیل ظرفیت نداریم!

تا اطلاع ثانوی تکمیل ظرفیتی برای آزمون استخدامی دبیری نخواهیم داشت!

(منتشر شده در تاریخ 9 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: تا اطلاع ثانوی خبری از تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش نیست.

وی افزود: فعلا خبری از تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز نیست. شاید در این خصوص ظرفیتی اعلام شود، اما تا به حال که چیزی گفته نشده است.

مشاهده خبر

آزمون دبیری تکمیل ظرفیت ندارد! 

برنامه ریزی برای تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری نداریم

(منتشر شده در تاریخ 2 آبان 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه ای برای تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر و هنرآموز نداریم.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: در حدود 4500 کد رشته محل دبیری و هنرآموزی متقاضی نداشتیم که سازمان اداری و استخدامی موافقت کرده است برای آن تعداد،معلم قرارداد کار معین جذب شود، اگر این مجوز به ما داده شود از افرادی کسانی که در آزمون شرکت کرده و در گزینش قبول شده‌اند، انتخاب می‌کنیم.

مشاهده خبر

ظرفیت خالی و تکمیل ظرفیت دبیری

برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دبیری در صورت وجود ظرفیت خالی

(منتشر شده در تاریخ 27 مهر 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، سرپرست معاونت آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است: با توجه به مفاد دفترچه آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت در صورت وجود ظرفیت خالی با اخذ مجوزهای لازم برای ظرفیت‌های خالی مانده، اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته مهم: داوطلبان آزمون آموزگار ابتدایی که در آزمون دبیری نیز در ردیف معرفی‌شدگان بوده چنانچه در آزمون آموزگار ابتدایی (ابتدایی و استثنایی) قبول قطعی شده‌اند از فرایند استخدام آزمون دبیری و هنرآموز حذف شده‌اند و استخدام آنان صرفاً برای آموزگار ابتدایی صورت گرفته است.

مشاهده خبر

احتمال برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دبیری

احتمال ایجاد مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدام دبیر و هنرآموز

(منتشر شده در تاریخ 17 مهر 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون برنامه‌ ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اعلام کرده است: امید می‌رود از 22 هزار ظرفیت در مرحله اول، حداقل 14 تا 15 هزار نفر امتیاز لازم را کسب کنند و پذیرفته شده و به مدارس اعزام شوند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز درباره برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدام دبیر و هنرآموز به تسنیم گفت: اگر تمام ظرفیت (22 هزار نفر) کامل نشود، مرحله تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

فرهادی در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموز خاطرنشان کرد: آزمون کتبی و کانون‌های ارزیابی این آزمون انجام و پس از اعلام نتایج گزینش، نتایج نهایی آزمون اعلام شده است.

لازم به ذکر است: اگر ظرفیت در مرحله اول پر نشود، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون نیز خواهیم داشت.

مشاهده خبر

برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت در صورت کامل نشدن ظرفیت

برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری در صورت کامل نشدن ظرفیت

(منتشر شده در تاریخ 26 مهر 1402)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدام دبیر و هنرآموز 325 هزار و 698 نفر شامل 222 هزار و 141 زن و 103 هزار و 557 مرد ثبت‌نام کردند. 

وی نیز درباره برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدام دبیر و هنرآموز به تسنیم گفت: اگر تمام ظرفیت (22 هزار نفر) کامل نشود، مرحله تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

مشاهده خبر

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2798225
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k