• ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

خبر تعریف شغل جدید برای نخبگان در دستگاه های اجرایی

خبر تعریف شغل جدید برای نخبگان در دستگاه های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد اشتغال برای نخبگان در دستگاه های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سازمان امور استخدامی، شغل جدید در دستگاه های اجرایی برای نخبگان تعریف می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، ناصر باقری مقدم در حاشیه برگزاری اختتامیه دوازدهمین همایش ملی نخبگان در جمع خبرنگاران با اشاره به تعریف و ایجاد شغل‌های جدید برای نخبگان با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشوری افزود: این اقدام با همکاری دو نهاد بنیاد ملی نخبگان و سازمان امور استخدامی کشوری انجام می شود.

وی افزود: در واقع وظیفه بنیاد ملی نخبگان شناسایی و معرفی نخبگان است و وظیفه سازمان امور استخدامی کشوری تعریف شغل مناسب و گماردن نخبگان در دستگاه اجرایی است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در ادامه یادآور شد: بر اساس موافقت سازمان امور استخدامی کشوری تا پایان سال جاری هزار شغل برای این نخبگان در وزارتخانه ها و سازمان ها ایجاد خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان وظیفه تأمین نیروی انسانی متخصص و نخبه‌ها در حوزه اقتصاد دانش بنیان بر عهده دارد و ایجاد زیست بوم حوزه نوآوری و فناوری نیز بر عهده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان یکی از تاکیدات رییس جمهوری در همایش امروز را مستقل بودن بنیاد عنوان کرد و افزود: بنیاد و معاونت علمی در کنار یکدیگر  به توسعه اقتصاد دانش بنیان اهتمام می‌ورزند.

وی در ادامه تاکید کرد: بنیاد ملی نخبگان از ابتدا یک سازمان مستقل بوده است، اما رییس این‌نهاد با معاونت علمی و فناوری مشترک است و معتقدم معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان دو بازو و بالی هستند که در کنار یکدیگر باعث توسعه اقتصاد دانش بنیان می‌شوند

باقری مقدم خاطرنشان کرد:‌ بنیاد ملی نخبگان به صورت نمادین ایجاد کانون‌های تفکر در سه حوزه اقتصاد، علم و فناوری و علوم انسانی را در دوازدهمین همایش ملی نخبگان به منظور کمک نخبگان به دولت برای برنامه های آتی آغاز کرده است.

وی یکی از تاکیدات رییس جمهور را به دستگاه های دولتی استفاده از نقطه نظرات نخبگان دانست و در ادامه ساز و کار  این مهم را ایجاد کانون های تفکر در دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

باقری  مقدم افزود: البته راه اندازی این کانون‌ها در سند راهبردی نخبگان هم آمده است که نخبگان در کنار رؤسای دستگاه‌ها راجع به مسائل دستگاه‌ها تخصصی فکر کنند و در زمینه مسائل مختلف محتوا تولید کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان برای سرآمدی ایران» پس از سه سال تاخیر به دلیل همه گیری کرونا، امروز با مشارکت ۵۰۰ نخبه و دستگاه‌های دولتی در سالن اجلاس سران برگزار شد.  

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2646789
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد