• ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۱۰۰۰ عضو هیات علمی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی

خبر جذب ۱۰۰۰ عضو هیات علمی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه جذب 1000 عضو هیات علمی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: برنامه داریم تا جذب هیات علمی را به 1000 نفر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برسانیم.

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در مورد تعداد نیروهای هیات‌علمی این سازمان، گفت: در ابتدای شروع خدمت من در سازمان، ما ۱۰۰ هیات‌ علمی داشتیم. سال گذشته برای جذب ۶۱ عضو هیات‌ علمی اقدام کردیم تا به مجموعه اضافه شوند. تا جایی که معیارهای ما اجازه داده، شرط اول جذب نیروهای ما وابستگی به انقلاب، ولایتمداری و اعتقاد به ولایت فقیه بوده است. امسال نیز ۱۲۰ نفر اضافه می‌کنیم و این روند را تا ۱۰۰۰ نفر برای خدمت به نظام ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن زمانیان در نشست فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که با حضور سرهنگ نصیرزاده، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه‌ها برگزار شد، با بیان این‌که مقام معظم رهبری پیش‌قراول تفکر بسیجی و این فرهنگ مقدس هستند، گفت: وجود مقام معظم رهبری ما را با سایر کشورهای اسلامی در دنیا متمایز کرده است و ما باید به عنوان بسیجیان مخلص، قدردان حضور ایشان باشیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم، خاطر نشان کرد: ما پیش از این از شهید چمران به عنوان یک بسیجی نمونه در وزارت علوم یاد می‌کردیم و روزی را به عنوان بسیج اساتید برای بزرگداشت رشادت‌های شهید چمران داریم. اگر امروز همه ما در امنیت زندگی می‌کنیم و دست برتر را در دنیا داریم، به خاطر وجود بسیجیانی مثل شهید طهرانی مقدم و داشتن قدرت موشکی کشور است.

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با بیان این‌که این سردار شهید اسلام توانست تحول بزرگی در قدرت نظامی ایران ایجاد کند، گفت: با تلاش‌های ایشان ما به موشک هایپرسونیک رسیدیم.

وی درباره رشادت‌های بسیجیان غزه، اظهار کرد: این‌ها واقعاً بسیجی هستند و بار اصلی جنگ بر روی دوش بسیجیان مخلصی است که چیزی جز خدا و اسلام در نظر ندارند.

زمانیان با تاکید بر این‌که هر کس می‌خواهد با آمریکا مبارزه کند، باید کار کند و با کار دفاع کند، گفت: یک بسیجی خوب در محیط اداری باید از هر نظر الگو باشد؛ از نظر مردم‌داری، خدمت به مردم و انجام کار در درجه اول. اگر من عنوان بسیجی را یدک بکشم و از زیر کار دربروم، این خیانت به بسیج است.

وی افزود: به ندرت افرادی هستند که پشت این عنوان پنهان می‌شوند که سختی نکشند. محیط این را می‌فهمد و این آسیب به بسیج است. بسیجی در هر زمینه‌ای باید الگو و نفر اول باشد. اگر کسی بسیجی است، ولایتمدار و اصول‌گرا است، باید بیشتر از دیگران کار کند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مساله فلسطین و غزه، گفت: هر انسان آزاده‌ای با نگاه به وضعیت فلسطین و دیدن این همه ظلم و جنایت و وحشی‌گری ممکن است از ناراحتی دق کند. این شیاطین به هیچ چیز پایبند نیستند و در اوج وحشی‌گری قرار دارند. این‌ها حقوق بشر را به عنوان یک ابزار می‌شناسند که دیگران را تحت فشار قرار دهند. صهیونیست‌ها و اربابان آن‌ها در آمریکا به هیچ اصول و ارزش انسانی پایبند نیستند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا از بریدن سر کودک اسرائیلی صحبت می‌کند و بعد از فاش شدن این دروغ، بدون هیچ عذرخواهی و ابراز ندامتی، مجدد از اسرائیل حمایت می‌کند و در برابر پرپر شدن کودکان فلسطینی کوچک‌ترین واکنشی نشان نمی‌دهد. البته ملت‌های دنیا این موضوع را فهمیده‌اند و راهپیمایی‌هایی که در دنیا انجام می‌شود، به خوبی نشان می‌دهد که دست این‌ها رو شده است و انشاءالله پیروزی غزه محقق می‌شود.

وی افزود: تاکنون نیمی از دوران دولت مردمی سیزدهم گذشته، ولی در این موضوع هنوز موفق نشده‌ایم. همچنین ما در جذب کارمندان نیز مشکلاتی داریم. چرا که ردیف‌های استخدامی بسته شده است و ما دچار مشکلاتی در جذب نیرو شده‌ایم. ما در تزریق نیرو به بدنه وزارت علوم این مشکلات را داریم و امیدواریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در مورد تعداد نیروهای هیات‌علمی این سازمان، گفت: در ابتدای شروع خدمت من در سازمان، ما ۱۰۰ هیات‌عملی داشتیم. سال گذشته برای جذب ۶۱ عضو هیات‌علمی اقدام کردیم تا به مجموعه اضافه شوند. تا جایی که معیارهای ما اجازه داده، شرط اول جذب نیروهای ما وابستگی به انقلاب، ولایتمداری و اعتقاد به ولایت فقیه بوده است. امسال نیز ۱۲۰ نفر اضافه می‌کنیم و این روند را تا ۱۰۰۰ نفر برای خدمت به نظام ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر این ‌که سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، پیشران تحقیق و توسعه منجر به محصول و رفع مشکل در کشور است، خاطر نشان کرد: در دانشگاه‌های ما پژوهش انجام می‌شود، ولی بسیاری از آن‌ها تبدیل به مقاله و بایگانی می‌شوند. ولی ما در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی به پژوهش‌هایی که تبدیل به محصول نشود و مساله‌ای از کشور را حل نکند، بها نمی‌دهیم. چرا که در این سازمان، هر پژوهشی باید منجر به یک دستاورد ملموس شود.

زمانیان با بیان این‌که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ۹ پژوهشکده و حدود ۲۰۰ واحد فناور وجود دارد، گفت: پژوهشکده‌های ما کار تحقیق و توسعه را تا  TRL4 و تولید دانش فنی انجام می‌دهند و پس از آن، این دانش فنی به واحدهای فناور واگذار می‌شود و در واحدهای فناور دانش فنی به محصول تبدیل می‌شود.

مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2809436
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد