• ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۱۲ پزشک متخصص در دانشکده علوم پزشکی خمین

خبر جذب ۱۲ پزشک متخصص در دانشکده علوم پزشکی خمین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری جذب 12 پزشک متخصص در دانشکده علوم پزشکی خمین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی خمین، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین از جذب 12 پزشک متخصص در دانشگاه خبر داد.

 سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین از جذب ۱۲ پزشک متخصص در مراکز درمان دولتی این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم به منظور تامین پزشکان متخصص مورد نیاز، برای توزیع نیروهای طرح و متعهد خدمت از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال جاری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین دکتر حیدر فراهانی  افزود: پزشکان متخصص جذب شده در ۱۱ رشته شامل پوست مو و زیبایی، داخلی، قلب، مغز و اعصاب ، پاتولوژی، زنان وزایمان، اطفال، ارتوپدی، جراح عمومی و ۲ نفر رادیولوژی و یک فوق تخصص ریه است.

وی ادامه داد: این پزشکان بر اساس نظام سطح بندی ارائه خدمات وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی، توزیع شده‌اند و میزان ماندگاری پزشکان متخصص، به محل خدمت و قوانین مربوط به هر رشته تخصصی، بستگی دارد.

دکتر فراهانی به ارائه خدمات درمانی در کلینیک امام رضا (ع) خمین نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۹ هزار و ۴۳۴ نفر از شهروندان خمین از ابتدای امسال تاکنون در کلینیک تخصصی امام رضا (ع) این شهرستان خدمات تخصصی دریافت کردند.

وی اظهار داشت: در این کلینیک درمانی از این پس ۴۲ پزشک متخصص و فوق تخصص از ساعت هفت صبح تا ۷ شب طبق زمانبندی مشخص خدمات درمانی ارائه می‌دهند و شهروندان می‌توانند به منظور پذیرش در کلینیک تخصصی امام رضا (ع) به صورت اینترنتی، تلفنی، کیوسک نوبت دهی داخل کلینیک و سامانه پذیرش ۲۴ خدمات خود را دریافت کنند.

دکتر فراهانی  با بیان اینکه بیمارستان جدیدالاحداث خمین ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: هم اکنون یک بیمارستان در این شهرستان به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد که با توجه به افزایش ضریب اشغال تخت ها و مراجعه از شهرستان های همجوار نیاز این شهرستان به دو بیمارستان فعال می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان می توانند در راستای بهبود کیفیت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شماره تماس ۰۸۶۴۶۲۲۹۳۴۴ دفتر بازرسی دانشکده علوم پزشکی خمین و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۶۳۳۳۴ درمیان بگذارند گفت: ۴۹ خانه بهداشت، ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت و چهار پایگاه سلامت در خمین راه اندازی، مرمت و بهسازی شده که در حال ارائه خدمات بهداشتی  و درمانی مطلوب به شهروندان است.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی خمین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2687911
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد