• ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

خبر پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران تا پایان امسال

خبر پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران تا پایان امسال

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تلاش برای پرداخت مطالبات سال گذشته پرستاران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مطالبات سال 1401 پرستاران تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با روسای منتخب نظام پرستاری شهرستان‌های استان گفت: در تلاشیم تا پایان سال مطالبات ۱۴۰۱ پرستاران پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، فرهاد غلامی امروز، ۸ آذر در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نمایندگان منتخب نظام پرستاری در شهرستان‌های استان که در سالن علامه حسن زاده آملی این دانشگاه برگزار شد، بر حفظ حقوق مادی و معنوی پرستاران تاکید کرد و خواستار افزایش تعامل و ارتباطات جامعه پرستاری و نظام پرستاری با دانشگاه شد.

وی با بیان اینکه مطالبه‌ها باید همراه با احترام به قوانین، موازین اداری و اخلاقی باشد تا به نیتجه مطلوب برسد، افزود: ما در نظام سلامت مسیر و اهداف مشترک داریم و باید با نگاه خدمت به مردم به دنبال ارتقای سطح سلامت جامعه باشیم.

این مسئول ادامه داد: ما به عنوان نماینده دولت تلاش می‌کنیم تا از همه گروه‌های شاغل در حوزه سلامت از جمله کارکنان و پرستاران حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تأخیر ۱۲ ساله اجرای نظام تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تصریح کرد: در دولت سیزدهم این مورد اجرایی شد.

وی افزود: عدالت در پرداخت و شفاف سازی در امور مالی از اصول حاکم دانشگاه است و تمامی مسائل مالی به صورت روشن و با محاسبات دقیق بر اساس قوانین و بخشنامه های ابلاغی وزارت بهداشت و مصوبات مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

در ابتدای این جلسه نمایندگان منتخب نظام پرستاری در شهرستان‌های استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با مشکلات و چالش های فراروی این قشر از جمله اجرای کامل تعرفه گذاری، قانون بهره وری، شفاف سازی در پرداخت‌ها و پیگیری برخورداری از فوق العاده خاص و غیره پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده، تصمیمات لازم را اتخاذ شد.

مشاهده صفحه جامع اخبار پرداخت حقوق پرستاران و پیراپزشکان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2815679
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد