۱۰ ساعت پیش

دعوت به همکاری ادمین اینستاگرام دورکار در شرکت تضامنی مهندس روحی و همکاران

دورکاری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا تا چهارشنبه 8 تا 3/5 و پنج شنبه ها تا 2/5)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دعوت به همکاری شرکت تضامنی مهندس روحی و همکاران

 

شرکت تضامنی مهندس روحی و همکاران جهت تکمیل کادر خود در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز (میدان قونقا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
ادمین اینستاگرام
جنسیت: آقا و خانم
نوع همکاری: دورکار
ساعت کاری: تمام وقت (شنبه تا تا چهارشنبه 8 تا 3/5 و پنج شنبه ها تا 2/5)
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز
سوابق و نمونه کار بررسی خواهد شد

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
تضامنی مهندس روحی و همکاران

بخش خدمات مهندسی : واحد مشاور صنعتي " مهندس روحي و همكاران"  بعنوان اولين واحد ارائه دهنده خدمات مهندسي و مشاوره صنعتي در كشور در پانزده آذر ماه سال 1356 توسط مهندس محمد روحي لاله تاسيس گرديد. کسب عنوان واحد نمونه خدمات فنی و مهندسی استان آذربایجانشرقی در سال های 1378، 1390و 1394 و عضویت در کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی از افتخارات شرکت در حوزه خدمات فنی و مهندسی می باشد. بخش خدمات آموزشی و آزمایشگاهی:  در سال 1381بخش آزمايشگاههاي تحقيقاتي شرکت، در زمينه آناليز و آزمونهاي فيزيكو شيميايي و ميكروبي محصولات غذايي و بهداشتي با نام آزمايشگاه نوبل تاسیس گردید که در حال حاضر بعنوان آزمايشگاه همكار استاندارد، آزمايشگاه همکار معاونت غذا و دارو در زمینه فرآورده های خوراکی و آشامیدنی و آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه پایش آب و فاضلاب در حال فعالیت می باشد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2857959
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه