• ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

رئیس دانشگاه فرهنگیان: انتشار فراخوان طی ۲ هفته آینده

رئیس دانشگاه فرهنگیان: انتشار فراخوان طی ۲ هفته آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

توضیحات رئیس دانشگاه فرهنگیان از زمان انتشار فراخوان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت:: ۳۰۰۰ ظرفیت استخدامی را بلوکه کردیم که ظرف دو هفته آینده اولین فراخوان منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری گفت: برای اولین بار در این دانشگاه «کانون‌های ارزیابی شایستگی» شکل گرفت و مصاحبه‌ها دقیقا همانند کنکور است.

وی افزود: هر فردی در سه نیمروز در رابطه با صلاحیت‌های جسمی، صلاحیت‌های عمومی لازم برای معلمی و صلاحیت‌های تخصصی لازم برای معلمی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادماه داد: مصاحبه عمومی افراد دقیقا همانند کنکور است و هیچ کس از نمره‌های همدیگر خبر ندارد.

وی همچنین بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان سال آینده چند هزار ارزیاب حرفه‌ای دارد. برای ۷۵ هزار نفر سه نیم روز وقت گذاشته شد و ۵۰۷۰ کانون ارزیابی آن‌ها را ارزیابی کرد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه فرهنگیان

سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام

رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: از مهر ماه ما به هیچ وجه بچه‌ها از غروب آزاد نخواهند بود و برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی و اجتماعی خواهیم داشت.

رجبعلی برزویی گفت: دل مان می‌خواهد معلمی که از پیش ما می‌رود شاد و راضی و خوشحال برود و امید زندگی بالایی داشته باشد. هیچ کس جز معلم نمی‌تواند ساعت‌های تربیتی را عملیاتی کند.

رجبعلی برزویی خاطرنشان کرد: ۳۰۰۰ ظرفیت استخدامی را که سازمان استخدامی مجوز داده است را بلوکه کرده ایم و باید آن را برای مهرماه انجام بدهیم.

شخص برزویی را بزنید، ولی دانشگاه را نه / نباید تربیت معلم آسیب ببیند

رجبعلی برزویی افزود:دانشگاه فرهنگیان و نظام تربیت معلم به هیچ وجه نباید خدشه‌دار بشود. نباید تربیت معلم در این کشور آسیب ببیند.تا چند سال پیش تقریبا کسانی که می‌خواستند برای معلمی بیایند، آخرین انتخاب شان بود. امروز برترین‌ها و از هزار نفر اول و از پزشکی به دانشگاه فرهنگیان می‌آیند.من تا یکی دو ماه دیگر آیین نامه مصوب می‌کنم و امسال دانشجویان برتر کشور را بورس می‌کنم؛ یعنی در آینده باید بهترین‌های کشور به معلمی بیایند.

وی اضافه کرد: باید مواظب باشیم در شرایط و بهبوهه انتقال دولت، کسی سوء استفاده نکند به خاطر اینکه مثلاً می‌خواهد برزویی را بزند دانشگاه را نزند. عیبی ندارد شخص برزویی را زد هیچ اشکالی ندارد، اما چیزی نگویند که تربیت معلم آسیب ببیند.

ورود به صفحه استخدام دانشگاه فرهنگیان

منبع: خبرگزاری دانشجو

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2880639
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k