• ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

سامانه اعطای تسهیلات سربازان ماهر منقضی خدمت راه اندازی شد

سامانه اعطای تسهیلات سربازان ماهر منقضی خدمت راه اندازی شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر راه اندازی سامانه اعطای تسهیلات سربازان ماهر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح گفت: سامانه اعطای تسهیلات سربازان ماهر منقضی خدمت راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد جواد زاده کمند عصر شنبه در مراسم رونمایی از سامانه اعطای تسهیلات سربازان ماهر منقضی خدمت گفت: سربازان ماهر منقضی خدمت سال ۹۷ به بعد که دوره‌های مهارت آموزی را سپری کرده اند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات بانکی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ ارائه کنند.

به گقته او، در این طرح برای ۶۰ هزار سرباز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: قرارگاه مهارت آموزی در مرحله اول با اهدافی چون توانمندسازی سربازان و ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال سربازان در راستای نیازهای کشور تشکیل شده است و تا امروز بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار سرباز تحت پوشش مهارت های عمومی و تخصصی قرار گرفته اند که در نهایت ۷۵۰ هزار نفر موفق به دریافت مدرک و گواهینامه مربوطه شده اند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بعد از تصویب سند ملی مهارت آموزی، موضوع اشتغال کار سربازان ماهر منقضی خدمت به طور جدی تر در دستور کار قرار گرفت و در سال ۱۴۰۰ اعتبار لازم در قانون بودجه پیش بینی شد اما از آنجا که بیش از ۹۰ درصد تسهیلات در سال گذشته با سود بالا ارائه می شد، استقبال چندانی از آن به عمل نیامد و فقط ۱۰ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه بود.

به گفته وی، در سال گذشته بعد از بررسی و برگزاری جلسات کارشناسی تصمیم گرفته شد در این زمینه ریل گذاری شود که در نهایت در اواخر سال نزدیک به سه هزار نفر از تسهیلات موردنظر بهره مند شدند همچنین برای اینکه در سال ۱۴۰۱ بهتر بتوان از تسهیلات استفاده کرد، پیگیری هایی انجام شد تا تسهیلات پرداختی به صورت قرض الحسنه باشد که در قالب تبصره ۱۶ مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه برای کسانی که متقاضی اشتغال بودند پیش‌بینی شد که مقداری از آن سهم سربازان ماهر منقضی خدمت شد و قرار شد هر استان سهمی را دریافت کند.

سردار زاده کمند بیان کرد:مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای متقاضیان پیش بینی شده است و اختیاراتی به سازمان ها داده شد که در برخی مشاغل به تناسب شغل و تشخیص، مبالغ بالاتری تخصیص پیدا کند تا بدین ترتیب متقاضیان بتوانند از طریق دفاتر پلیس+۱۰ ثبت نام کنند و در صورت تایید نهایی از این مزایا بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2638893
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد