• ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

شروع ثبت نام کنکور تربیت معلم از دو هفته دیگر

شروع ثبت نام کنکور تربیت معلم از دو هفته دیگر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر برگزاری کنکور تربیت معلم در اردیبهشت سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، قرار است به منظور تربیت معلمان آینده کشور، کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت 1403 برگزار شود، بنابراین ثبت نام این آزمون از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

قرار است برای اولین بار جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به منظور تربیت معلمان آینده کشور، از طریق برگزاری کنکوری مجزا و موسوم به کنکور «تربیت معلم» انجام شود که ثبت نام برای شرکت در این کنکور از حدود دو هفته دیگر آغاز و آزمون آن نیز در اردیبهشت ماه همزمان با آزمون کنکور سراسری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان» شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای اولین بار جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به منظور تربیت معلمان آینده کشور، از طریق برگزاری کنکوری اختصاصی و مجزا از کنکور سراسری انجام می‌شود.

آیین نامه برگزاری این کنکوردر ستاد ملی تعلیم و تربیت نیز به تصویب رسیده و قرار بر این شده است تا کنکور اختصاصی «تربیت معلم» همزمان با کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

مهلت تعیین شده برای ثبت نام در کنکور تربیت معلم همانند مهلت تعیین شده برای کنکور سراسری از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری است و متقاضیان شرکت در این کنکور باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش همزمان برای شرکت در کنکور سراسری و کنکور تربیت معلم ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندهای الحاقی ۱ و ۲ ماده ۹۲ لایحه برنامه هفتم توسعه، مصوب کردند تا پذیرش دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هرسال نسبت به سال قبل حداقل ۲۵ درصد افزایش پیدا کند. بنابراین جذب دانشجو در این دو دانشگاه برای سال ۱۴۰۳ نیز افزایش می‌یابد.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2803163
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k