• ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

صدور مجوزهای استخدامی وزارت بهداشت در حال پیگیری!

صدور مجوزهای استخدامی وزارت بهداشت در حال پیگیری!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بکارگیری نیروهای جدید پرستاری پیگیری می‌شود

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پیگیری صدور مجوز استخدامی در وزارت بهداشت ویژه پرستاران خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مطالبات صنفی پرستاران بیمارستان‌های شیراز از تلاش برای رفع چالش‌های پرستاران خبر داد.

در پی مطالبات صنفی پرستاران بیمارستان‌های شیراز، نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روسا، مدیران و مترون‌های بیمارستان‌های شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۱۹ مرداد ماه در این نشست با اشاره به ایثار و جهاد پرستاران در بحران‌های مختلف مانند دفاع مقدس و کروناویروس، گفت: پرستاری خدمتی مقدس است، چراکه ارتباط مستقیم با سلامتی مردم جامعه دارد و این خدمت مقدس، جایگاه این مدافعان سلامت را بسیار ارزشمند کرده است.

سید وحید حسینی اظهار کرد: مسئولان سلامت استان از دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه پرستاری آگاهی دارند و در تلاش هستند تا با سرعت بخشیدن به رفع مسایل و دغدغه‌های آنان، گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت

سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

وی با بیان اینکه مطالبات کارکنان حوزه سلامت به حق است، اظهار کرد: با حمایت‌های استاندار فارس و پیگیری جدی مسئولان دانشگاه در وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان‌های مرتبط در سطح کشور، بخشی از مطالبات پزشکان، پرستاران و کارکنان در روزهای گذشته پرداخت شد و به زودی در صورت تامین اعتبارات لازم، سایر مطالبات حوزه‌های مختلف دانشگاه پرداخت می‌شود.

حسینی همچنین به ارزش کارکنان حوزه سلامت در بحران‌ها اشاره کرد و افزود: جامعه قدردان تلاش و زحمات مدافعان سلامت است و ما نیز به عنوان مسئولان حوزه سلامت، وظیفه رفع دغدغه‎های آنان را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ارائه خدمات تشخیصی درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به بیماران در سطح استان در حال انجام است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نشست، رؤسا، مدیران و مترون‌های بیمارستان‌های شیراز، ضمن ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دادند.

در این نشست مقرر شد کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از جامعه پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استانداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط تشکیل و نسبت به کارشناسی پیگیری درخواست‌های حوزه پرستاری در استان فارس و کشور اقدام شود.

در خصوص تامین نیروی انسانی نیز مقرر شد نسبت به پیگیری صدور مجوزهای استخدامی از وزارت بهداشت و سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به‌کارگیری نیروهای جدید پرستاری اقدام شود.

ورود به صفحه استخدام وزارت بهداشت

ورود به صفحه اخبار استخدام پرستاران

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2885530
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k