• ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

صدور مجوز جذب ۲۴۰۰ نیروی شرکتی از طریق آزمون

صدور مجوز جذب ۲۴۰۰ نیروی شرکتی از طریق آزمون

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب نیرو در دستگاه‌ها با آزمون و متناسب با نیازها است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: دولت تلاش میکند وضعیت ساماندهی نیروهای شرکتی را بهبود یابد و استخدام نیروها نیازمند برگزاری آزمون است. همچنین مجوز جذب 2400 نفر نیز صادر شده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور جذب نیرو در دستگاه‌ها را با استفاده از آزمون و متناسب با نیازهای دستگاه اعلام و تاکید کرد: دولت تلاش می‌کند وضعیت نیروهای شرکتی را سامان دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، میثم لطیفی روز سه‌شنبه ۹ خرداد با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی پرسش‌ها، مطالبات و دغدغه‌های مردم شد.

وی در پاسخ به تماسی درباره شرکت‌های پیمانکاری و جزئیات استخدام نیروهای شرکتی تحصیلکرده، توضیح داد: دولت برای استخدام نیروهای شرکتی ایثارگر تلاش‌های خوبی انجام داده است اما جذب نیرو در دستگاه‌ها باید با آزمون و متناسب با نیازهای آن صورت گیرد و ۲۴۰۰ نفر هم مجوز جذب گرفته‌اند.

معاون رئیس جمهور  افزود: در دفترچه آزمون هم بندی پیش‌بینی شده است تا کسانی که سابقه بیمه مرتبط دارند، مدت زمان اشتغال شرکتی به سقف سنی آنها اضافه شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در پاسخ به دغدغه دانشجوی علوم سیاسی درباره آینده شغلی، با بیان اینکه شرایط احراز مشاغل از سوی دستگاه‌ها به این سازمان اعلام می‌شود، گفت: حدود ۳۹۰۰ دانشجوی علوم سیاسی در دانشگاه‌های دولتی مشغول هستند و برای ایجاد فرصت برابر برای همه و مقابله با ویژه‌خواری‌ها تلاش می‌کنیم.

لطیفی افزود: تلاش بر این است که در آزمون دبیران از رشته علوم سیاسی متناسب با نیاز استفاده شود و با وزارت امور خارجه هم در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در تشریح نحوه استخدام در بخش دولتی و خصوصی گفت: برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی و دولتی، آزمون استخدامی وجود دارد و در این راستا پس از عید برای آموزگاران، نفت و دیگر دستگاه‌های اجرایی آزمون برگزار کردیم تا افراد در فرایند رقابتی برای کسب شغل موردنظر تلاش کنند.

وی افزود: در بخش غیردولتی هم موسسات کاریابی فعالیت دارند و همچنین سامانه برای ثبت اطلاعات کارجو و کارفرما وجود دارد که فرصت‌های شغلی در آن ثبت شده و منتظر حضور کارجو است.

لطیفی در پاسخ به شهروند دیگری درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: بیش از ۹۰ درصد پرداخت‌ها در صندوق بازنشستگی کشور از سوی دولت است و صندوق درآمدی ندارد و افزایش حقوق مستلزم افزایش درآمد دولت و بعد صندوق است.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به دغدغه معلم طرح خرید خدمات از یزد گفت: دولت امسال در پی پایان دادن به طرح خرید خدمت و جایگزینی آن با آزمون است و درباره نگرانی‌های سن معلمان خرید خدمات و تاثیر آن بر آزمون، تصمیم گرفته شد، سنواتی را که معلمان خرید خدمت در آموزش و پرورش خدمت کرده اند، به سقف سنی آنها اضافه شود.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار نفر فقط برای آموزگاری مجوز دادیم، تاکید کرد: صدور مجوز بیشتر از این امکان پذیر نبود و ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، نیاز استان و بودجه، سقف این موضوع را روشن می‌کند.

در پایان نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، در ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی در ارتباط با مردم، آن را در شاخص‌هایی خوب و در شاخص‌های دیگری خیلی خوب توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، طرح پاسخگویی مستقیم وزرا، معاونان و مدیران دولتی به تماس‌های مردمی، از آذر ماه سال گذشته و با ابلاغ محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور آغاز شد. این طرح در راستای تأکید و تصریح آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور مبنی بر ارتباط مستقیم و بی‌واسطه دولتمردان با مردم بوده که با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حال پیگیری است. در همین راستا، لطیفی ۳۰ آذر سال گذشته هم در این مرکز حاضر و پاسخگوی پرسش‌ها و خواسته‌های مردم شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2745962
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k