• ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

طرح ساماندهی کارکنان دولت هنوز به شورای نگهبان ارسال نشده است!

طرح ساماندهی کارکنان دولت هنوز به شورای نگهبان ارسال نشده است!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سرانجام طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پس از اصلاح هنوز به شورای نگهبان نرسیده است.

هادی طحان‌نظیف ظهر امروز در نشست خبری که در محل بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد بیان داشت: طرح اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور پس از رفع ایرادات خلاف شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح ساماندهی بازار زمین و اجاره مسکن ۳ مورد اشکال دارد که بعد از اصلاح، نظر این شورا اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی با دولت بحرین توسط مجلس اصلاح شده و هنوز توسط مجلس به شورای نگهبان ارسال نشده است، بعد از ارسال، شورا اظهارنظر خواهد کرد.

طحان‌نظیف افزود: طرح عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان دریافت نشده است در صورت دریافت، رسیدگی و بررسی خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به میزان درباره سرانجام طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: این طرح بعد از اصلاح هنوز از سوی مجلس به شورای نگهبان ارسال نشده است.

طحان نظیف گفت: از میان افرادی که نسبت به اعلام نظر هیئت‌های نظارت استانی با نظر هیئت نظارت مرکزی اعتراض داشتند، حدود ۴ هزار نفر تایید شدند و نهایتا تعداد این افراد به حدود ۱۵ هزار نفر رسید و ۱۹ بهمن اعلام شد. در حال حاضر فرآیند رسیدگی نسبت‌به این اشخاص و داوطلبان عملاً به پایان رسیده است.

وی بیان داشت: در مرحله فعلی نیز حدود دویست کاندیدا که صلاحیت‌شان در ۲ مرحله قبلی تایید و در مرحله شورای نگهبان تایید نشد، امکان اعتراض داشتند که در شورای نگهبان در حال رسیدگی است. در میان این تعداد ۲ نماینده فعلی مجلس نیز حضور دارند.

وی افزود: فردا مهلت نهایی رسیدگی به اعتراض این افراد در شورای نگهبان رسما به پایان می‌رسد که ان‌شاءالله اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره عدم اعلام دلایل رد صلاحیت حسن روحانی گفت: اولویت ما در شورای نگهبان بررسی شکایات داوطلبانی است که نسبت به صلاحیت خودشان اعتراض داشتند کسانی که شکایت‌شان را ثبت نکردند در اولویت بعد قرار دارند.

وی ادامه داد: هر انتخابات شرایط خودش را دارد، اما بار‌ها عرض کرده‌ایم که در هر دوره‌ای صلاحیت افراد را مجدداً بررسی می‌کنیم و نتیجه بررسی صلاحیت برای همان دوره است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در کشورمان نظارت وجود دارد و هیچ کسی مصون از قانون نیست، هیچ‌کس مصون از نظارت نیست. اینکه صلاحیت فردی یک‌بار تایید شده باید برای دفعات دیگر نیز تأیید شود، خیر اینچنین نیست و ما هربار صلاحیت افراد را مجددا بررسی می‌کنیم.

طحان‌نظیف ادامه داد: ما در شورای نگهبان داوطلب ریز یا درشت، داوطلب درجه ۱ یا داوطلب درجه ۲، داوطلب عادی یا ویژه و داوطلب آقازاده یا روستازاده نداریم بلکه همه داوطلب انتخابات و دربرابر قانون یکسان هستند.

مشاهده صفحه جامع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی دولت

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2840912
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k