• ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

قول مساعد برای جذب معلمان و نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش

قول مساعد برای جذب معلمان و نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیشنهاد برگزاری مجدد مصاحبه برای افرد دارای مشکل کد 19

به گزاش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس گفت: جهت کمبود معلم قول مساعدی برای جذب 19 هزار نیروی پرورشی، 70 هزار معلم و 10 هزار نیروی خدماتی داده شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حل مشکل ۴۰ درصد افرد دارای مشکل کد ۱۹ (گزینش) در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: انعقاد قرارداد کار معین افرادی که امتیاز بالا ۴۷۰ داشتند در دستور قرار گرفته، ضمن اینکه پیشنهاد برگزاری مجدد مصاحبه را نیز داده‌ایم.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت کنونی کلاس‌های خالی از معلم اظهار کرد: طبق گفته‌های وزیر آموزش و پرورش از پایان مهر به بعد کلاس خالی از معلم نداریم.

وی با بیان اینکه کمبود معلم هنوز وجود دارد افزود: تعدادی از معلم‌های جذب شده، تعدادی بازنشستگان، حق‌‌التدریس‌ها و دانشجویان سال آخر دانشگاه فرهنگیان در کلاس‌ها حضور پیدا کردند و کلاسی بدون معلم نمانده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات ‌و فناوری مجلس یادآور شد: به منظور کمبود معلم، قول‌ مساعدی برای جذب ۱۹ هزار معلم پرورشی، ۷۰ هزار نیروی معلم و ۱۰ هزار نیروی خدمات داده شده است.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

مشاهده صفحه جامع دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع منابع و راهنمای استخدام آموزش و پرورش

وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۶۰ هزار معلم جذب شده است تصریح کرد: این میزان هشت برابر هشت سال گذشته بوده، ضمن اینکه در دولت پیشین معلم جذب نشده بود.

فلاحی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش به مرور زمان ایجاد شده و طی یکی دو روز رخ نداده است در ادامه عنوان کرد: طی دو سال گذشته ۵۴ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافته که در دولت قبل ۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۵۷۲ هزار متعرض به رتبه‌بندی‌ها تا پایان آذرماه امسال رتبه‌بندی می‌شوند به نحوی که ارزیابی‌ها انجام شده است.

وی در پاسخ به اعتراض در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با اشاره به حل مشکل ۴۰ درصد افرد دارای مشکل کد ۱۹ (گزینش) در آزمون استخدامی گفت: در این باره بنا شد افرادی که امتیاز آن‌ها بالای ۴۷۰ است، به صورت قرارداد کار معین می‌‎توانند مشغول به کار شوند.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: بنده پیشنهاد برگزاری مجدد مصاحبه در این حوزه را ارائه داده‌ام که امیدواریم محقق شود چراکه برخی از مصاحبه‌شوندگان معتقد هستند فضای مصاحبه نامناسب بوده است.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2817075
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k