• ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

مخالفت دولت با واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس

مخالفت دولت با واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعتقاد کامل دولت به اصل سه‌جانبه گرایی دستمزد کارگران

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سخنگوی دولت از مخالفت دولت در خصوص واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس خبر داد.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره طرح احتمال تصمیم دولت برای واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس، تصریح کرد: به اصل سه‌جانبه‌گرایی اعتقاد کامل داریم. دولت هیچ لایحه‌ای در این خصوص نه تصویب کرده، نه در دستور کار برای ارسال به دولت است.

وی افزود: دولت مخالف زیر سئوال رفتن اصل سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق کارگران است.

دبیر هیئت دولت یادآور شد: تضمین حقوق کارگر و کارفرما در گروی اصل سه‌جانبه‌گرایی خواهد بود. دولت در این موضوع هیچ برنامه و لایحه‌ای ندارد و مخالف نقض اصل سه‌جانبه‌گرایی و واگذاری آن به مجلس شورای اسلامی است.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تشریح دستاوردهای نمایشگاه اکسپو ایران، گفت: این نمایشگاه که حدود یک هفته بعد از عملیات وعده صادق انجام شد، با حضور بیش از ۲ هزار تاجر از بیش از ۸۰ کشور جهان همراه بود که معنای روشنی به جهانیان مخابره کرد. البته با حضور غیررسمی برخی تجار در این نمایشگاه تعداد بازدیدکنندگان از میزان اعلامی بیشتر است.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی در این نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های خود به ویژه در حوزه فناوری‌های نوین را به نمایش گذاشتند. در حوزه‌های متعدد مثل پتروشیمی، ساختمان، فولاد، معدنی، صنایع غذایی، ماشین‌آلات، دانش‌بنیان و پزشکی محصولات مختلفی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

بهادری جهرمی یادآور شد: ۴۰ هیئت دولتی از این نمایشگاه بازدید کردند. در حاشیه این نمایشگاه دومین اجلاس ایران و آفریقا به‌عنوان ابتکار دولت سیزدهم برگزار شد که بیش از ۲۰۰ تاجر و مقام دولتی از کشورهای آفریقایی میهمان ما در راستای توسعه روابط تجاری ایران و آفریقا بودند.

سخنگوی دولت ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه بسیار کمک می‌کند که تبادلات تجاری، معرفی ظرفیت‌ها و بازاریابی برای محصولات شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان، خصوصی و داخلی فراهم شود. همچنین کمک‌کار جدی برای توسعه روابط تجاری برای افزایش منابع ارزی ملی تقویت بنیه اقتصادی کشور خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع حقوق و دستمزد کارگران

مشاهده صفحه جامع اخبار کارگران

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2858190
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد