• ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

هیچ آزمون استخدامی بدون اختصاص سهمیه ایثارگران برگزار نمی شود!

هیچ آزمون استخدامی بدون اختصاص سهمیه ایثارگران برگزار نمی شود!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نهضت بزرگ استخدام و تبدیل وضعیت اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ آزمون استخدامی بدون در نظر گرفتن سهمیه استخدام خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار نمی شود.

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که همراه رییس جمهور به گلستان سفر کرده است روز پنجشنبه در نشست صمیمی و تبیینی با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان آق قلا اظهار کرد: وضعیت استخدام در دولت سیزدهم قابل مقایسه با دولت های قبل نیست و رشد قابل توجهی داشته و در زمان حاضر هیچ آزمون استخدامی بدون در نظر گرفتن سهمیه برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار نمی شود.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از هشت هزار نفر استخدام و برای سال جاری هم بیش از ۲۷ هزار ظرفیت در نظر گرفته شده است.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: کل افراد مشمول سهمیه ۲۳ هزار نفر بوده که برای سال جاری چهار هزار نفر بیشتر از تعداد آن‌ها توزیع ظرفیت در نظر گرفته شده است تا فرصت های شغلی مورد نظر مهیا شود.
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آزمون آموزش و پرورش حدود سه هزار و ۵٠٠ نفر از ظرفیت درنظر گرفته شده خانواده شهدا و ایثارگر استفاده نکردند.
قاضی زاده هاشمی افزود: بیش از پنج هزار و ۳۳۳ نفر در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شدند که در کل دولت های کشور بی سابقه و بی نظیر بوده است.
وی بیان کرد: برخی افراد هم به دلایلی امکان جذب در دولت نداشته که برای آنها هم ظرفیت فعالیت اقتصادی در بخش غیردولتی با تسهیلات ارزان قیمت فراهم کردیم.
معاون رییس جمهور افزود: تسهیلات خرد در نظر گرفته برای این افراد ۱۵٠ میلیون تومان، طرح های بزرگ تر ۳٠٠ میلیون تومان و برای کارآفرینان بدون سقف تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم به تکمیل و تجهیز مجتمع های رفاهی برای این قشر در مراکز استان‌ها توجه ویژه شده و در زمان حاضر در حال تکمیل این پروژه ها در استان ها هستیم.
طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در میان استان‌های کشور مربوط به استان گلستان بود.
افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان است.
آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها، از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رییسی در گلستان است.
شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدام فرزندان ایثاگران، شهدا و جانبازان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2822741
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k