• ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران تا پایان فصل بهار

پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران تا پایان فصل بهار

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران مشهد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پرداخت کارانه پرستاران و پزشکان تا پایان فصل بهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  پرداخت‌های پرسنلی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت و تامین معیشت پرسنل از جمله اولویت‌های اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

دکتر علیرضا مسلم افزود : با تلاش‌های صورت گرفته سعی بر آن است که در راستای به روزرسانی پرداخت‌ها هر آنچه لازم است برای تامین اعتبار و اصلاح فرایندهای پرداخت انجام شود و در ۶ ماه گذشته تا کنون بیش از چهار هزار میلیارد ریال کارانه برای پرسنل واریز شده است.

وی بیان کرد: پیرو برنامه ریزی‌های صورت گرفته این معاونت در حال تامین اعتبار کارانه بهمن ماه و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ است که به زودی تا پایان فصل بهار به حساب پرسنل واریز می‌شود.

مسلم با بیان این که پرداخت حق لباس سال ۱۴۰۱ با مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال یکی دیگر از سیاست‌های این معاونت در راستای به روزرسانی پرداخت‌ها بوده است افزود: پاداش پایان خدمت و حق مرخصی سال ۱۴۰۱ پرسنل پرداخت شده است و نیز حق مرخصی چهار ماه اول سال ۱۴۰۲ به حساب آنان واریز شده است.

وی در خصوص پرداختی های نیروهای شرکتی اضافه کرد: برای معاونت توسعه، نیروهای شرکتی با رسمی فرقی ندارد و این معاونت تلاش می کند تا با اصلاح فرایندها پرداختی این نیروها را طبق قرارداد انعقاد شده به روز نگه دارد.

او با اشاره این که اضافه کار در واحدهای تابعه به روز پرداخت می شود تاکید کرد: تمام مجموعه معاونت توسعه حول محور مسایل معیشتی پرسنل تمرکز دارد تا بتوان شاهد افزایش رضایتمندی بود.

مشاهده صفحه جامع جزئیات پرداخت کارانه پرستاران

مشاهده صفحه جامع اخبار پرداخت حقوق پرستاران و پیراپزشکان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2862876
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد