۷ سال پیش

لزوم توجه بانک ها و دستگاه های اجرایی ایلام به مشاغل خانگی
اطلاعات بیشتر

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام بر لزوم توجه بانک ها و دستگاه های اجرایی ایلام به مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: اعتبارات ابلاغی در این زمینه باید جذب شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری عصر سه شنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان که به ریاست استاندار برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه های متولی باید با حساسیت پیگیر فعالیت مستمر طرح های ایجاد شده باشند و نظارت لازم را در این زمینه به عمل آورند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام با اشاره پرت منابع در مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی، بر جذب تمامی اعتبارات ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی توسط دستگاههای اجرایی و بانک های عامل تأکید کرد.
وی در خصوص اهمیت توجه به مشاغل خانگی و خوداشتغالی اظهار داشت: هرچند مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی دارای ایراداتی از جمله بی ثباتی و پرت منابع هستند، اما باتوجه به اینکه با اعتبارات اختصاص یافته به این بخش، هم شغل بیشتری ایجاد می شود و هم اینکه زودبازده هستند، در راستای ساماندهی اشتغال بسیار حائز اهمیت هستند.
وی با اشاره به اینکه دولت در راستای اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی است، گفت: مسؤلان هم خود جدیت لازم را داشته باشند و هم اینکه همکاران خود را در این راستا توجیه کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=607304
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد