• ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

پیشنهاد تغییر نحوه جذب معلمان پذیرفته نشده در آزمون استخدامی

پیشنهاد تغییر نحوه جذب معلمان پذیرفته نشده در آزمون استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش بر اساس واقعیت‌ها

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 18 آذر 99: پیشنهاد تغییر نحوه جذب معلمان پذیرفته نشده در آزمون استخدامی

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پیشنهاد در دست تدوینی خبر داد که بر این اساس معلمان پذیرفته نشده در آزمون استخدامی در سایر نیازهای مدرسه مانند متصدی آزمایشگاه و فناوری به کار گرفته می‌شوند.
سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر اینکه در موضوع ساماندهی نیروی انسانی باید بر اساس واقعیت‌ها تصمیم‌گیری شود، اظهار کرد: چنانچه نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریس‌ها و نهضتی‌ها فقط به مدت یک هفته از چرخه آموزش کنار گذاشته شوند چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ قطعا مدارس به هیچ عنوان اداره نمی‌شوند و کار آموزش در کشور لنگ می‌ماند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنابراین آموزش و پرورش به این نیروهای زحمتکش نیاز دارد، اضافه کرد: چنانچه گروهی از این معلمان کیفیت لازم در حوزه تدریس را نداشته و نتوانستند در آزمون‌های استخدامی پذیرفته شوند نیز می‌توان از آن‌ها برای رفع سایر نیازهای مدارس استفاده کرد.

به کارگیری متصدی‌ آزمایشگاه و فناوری در سیستم‌های آموزشی روز دنیا یک ضرورت است

مولوی ادامه داد: در متُدهای روز آموزشی همه مدارس به متصدی آزمایشگاه، مسئول فناوری و مربی بهداشت نیازمند است و نیروهای که تجربه بالایی دارند می‌توان در سایر نیازها به غیر از حوزه معلمی استفاده کرد.

وی یادآور شد: بنابراین چنین پیشنهادی در کمیسیون وجود دارد که وزارت آموزش و پرورش می‌تواند از آن استفاده کند تا ضمن ساماندهی نیروهای بلاتکلیف در آموزش و پرورش که برای آنان ظرف سال‌های اخیر حق ایجاد شده، نسبت به جذب کیفی در آموزش و پرورش اقدام شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: کمیسیون آموزش و مجلس علاقه‌ای به تدوین طرح‌های جدید در زمینه ساماندهی نیروهای انسانی ندارد بلکه معتقد است با همین قوانین موجود آموزش و پرورش باید کار ساماندهی نیروهای خود را انجام دهد و در این مسیر از پیشنهادات به جا و منطقی نیز استقبال کند. به کارگیری نیروهای خرید خدماتی جدید باز هم به ایجاد توقع برای معلمان می‌انجامد و نباید آموزش و پرورش مجددا چنین مسیری را تجربه کند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2142428
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k