• ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

کارت آزمون استخدام سازمان امور عشایر ایران

کارت آزمون استخدام سازمان امور عشایر ایران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کارت آزمون استخدام سازمان امور عشایر ایران


خبر 8 دی 99: دریافت کارت هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 27 آذر 99: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري هشتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه مورخ 99/08/26، توجه متقاضیان آزمون را به موارد زیر جلب مي نماید:
الف - نحوه و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
كارت شركت در آزمون از روز دوشنبه 1399/10/8 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان شركت در آزمون ، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه اي (نام، نام خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه متقاضی به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت نام اقدام نمايد. لازم به ذكر است اين امكان براي متقاضیاني فراهم مي باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیاني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
ب - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12 و 15 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، دين، سهميه 5 درصد ايثارگران، شاغل قراردادي (نام دستگاه)، تاريخ فارغ التحصيلي و معدل آخرين مدرك تحصيلي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 99/10/12 منحصراً به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتي كه نسبت به بندهاي 3، 8، 9، 13، 14 و 18 (جنس، معلوليت، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و اولويت انتخابي) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمايند.
یادآوری مهم: درخصوص سهميه 25 درصد ايثارگران (بند 10 كارت شركت در آزمون)، هيچ گونه ويرايشي براي اين بند انجام نمي گيرد و با توجه به هماهنگي انجام شده با بنياد شهيد و امور ايثارگران، متقاضيان مي بايستي قبلاً از تاريخ 1399/7/1 لغايت 1399/7/4 اقدام به ويرايش سهميه و شغل محل مربوطه مي نمودند.
2- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
3- متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج - آدرس و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده اين سازمان در روزهای سه شنبه مورخ 1399/10/9 و چهارشنبه مورخ 99/10/10 صبح ها از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي گردند، شهرستانهاي محل برگزاري آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذيل اين اطلاعيه) مي باشد كه آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذيل اين اطلاعيه) مشخص گرديده است.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر 26 آبان 99: اطلاعیه تعویق زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ 1399/10/7 منتشر می گردد، مطالعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر 27 مهر 99: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام به اطلاع میرسانیم؛ به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد. زمان دریافت کارت آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی آگهی آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی
سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی"ایران استخدام" را در پیام رسان ها دنبال کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1552795
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد