• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 62k نظر «نمایش»

استخدام وزارت بهداشت

استخدام وزارت بهداشت (خبر استخدام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۱,۹۸۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۴ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ الی ۱۴۰۲/۰۷/۰۲

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۰۷/۲۵

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۰۷/۲۸

آخرین وضعیت: خبر جدید

استخدامی وزارت بهداشت

آزمون استخدام وزارت بهداشت در سال 1402 برگزار شد. همچنین، تازه ترین اخبار منتشر شده، از برگزاری مرحله دوم آزمون استخدام وزارت بهداشت در سال 1403 و استخدام 25 هزار نفر دیگر در این وزارتخانه خبر می‌دهند. جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدامی وزارت بهداشت این صفحه را همواره پیگیری نمایید.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اخبار استخدام وزارت بهداشت در سال 1403

در روزهای اخیر و با برگزاری مرحله اول آزمون استخدام وزارت بهداشت؛ اخبار مختلفی در خصوص برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی این وزارتخانه منتشر شده که خبر از آزمون جدید در سال 1403 را می دهند. در ادامه، این اخبار به منظور دسترسی آسان کاربران بصورت زیر اطلاع رسانی شده است.

خبر 19 اسفند 1402: استخدام 25 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت؛ به زودی | مجوز استخدام صادر شده است مشاهده خبر
خبر 14 اسفند 1402: مذاکره وزارت بهداشت و سازمان امور استخدامی برای اخذ مجوز جذب 25 هزار نفر دیگر مشاهده خبر
خبر 14 اسفند 1402:  نیاز فوری به جذب حداقل 100هزار پرستار در کشور مشاهده خبر
خبر 2 بهمن 1402: برگزاری آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت؛ پایان امسال یا ابتدای سال آینده مشاهده خبر
خبر 16 دی 1402: استخدام جدید وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده مشاهده خبر
خبر 16 دی 1402: رایزنی وزارت بهداشت برای جذب 25 هزار نیروی دیگر مشاهده خبر
خبر 12 دی 1402: امیدواری برای اخذ مجوز استخدام 25 هزار نفر دیگر تا پایان سال در وزارت بهداشت مشاهده خبر
خبر 18 آذر 1402: وزارت بهداشت به اخذ مجوز استخدام 25 هزار نفر دیگر نیاز دارد مشاهده خبر
خبر 5 آذر 1402: درخواست مجوز استخدام هزار و 945 ماما در برنامه سلامت خانواده وزارت بهداشت مشاهده خبر
خبر 1 آذر 1402: تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مابقی مجوزهای موردنیاز استخدامی طی یک یا چند مرحله از سازمان‌های ذی‌ربط مشاهده خبر

جهت مشاهده اخبار بیشتر درخصوص استخدام وزارت بهداشت، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید

مشاهده اخبار بیشتر


راهنمای ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

به منظور آمادگی هرچه بیشتر پذیرفته‌شدگان آزمون های استخدامی و حضور موفق در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه)، تیم پشتیبانی سایت ایران استخدام منابع و راهنمای شرکت در این جلسات را به شرح زیر ارائه کرده است.
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی مشاهده
تجربیات مصاحبه و گزینش آزمون های استخدامی وزارت بهداشت  مشاهده
تجربیات مصاحبه و گزینش آزمون های استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی مشاهده
جزوه ویژه ایران استخدام (مصاحبه روانشناسی) مشاهده
جزوه ویژه ایران استخدام (مصاحبه گزینش) مشاهده
کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش ایران استخدام مشاهده
تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه آزمون های استخدامی  مشاهده

 جزئیات ارزیابی تکمیلی:

با برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت برای همه مشاغل (به غیر از دندانپزشک و پزشکان متخصص) و اعلام نتایج این آزمون در دهه سوم آبان ماه 1402 پذیرفته شدگان به مرحله ارزیابی تکمیلی و ادامه مراحل استخدامی دعوت خواهند شد که در ادامه به تشریح این مراحل می‌پردازیم.

تعیین حدنصاب
در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، داوطلبان می بایست حداقل 50 درصد میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی 40 درصد برای حیطه عمومی آزمون کتبی و 60 درصد برای حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون کتبی در هر سهمیه استخدامی - شغل - شهرستان در هر یک از موسسات را کسب نمایند.
توجه: داوطلبانی که در این آزمون موفق به کسب حدنصاب نشده باشند از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف شده و صرفا کارنامه آنان قابل ماهده خواهد بود.

 روش محاسبه حدنصاب
پنجاه (50) میانگین نمره کل اولیه سه نفر دارای بالاترین امتیاز در هر سهمیه و شغل در هر شهرستان و هر موسسه

 انتخاب و اعلام لیست چندبرابر ظرفیت
تمامی موسسات برگزار کننده آزمون استخدامی؛ این وظیفه را به عهده دارند که نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) اقدام نمایند. شرط لازم برای انتخاب افراد در این مرحله کسب حدنصاب می باشد و انتخاب افراد براساس مجموع نمره فضلی آنان (با وزن 40 درصد برای حیطه عمومی و 60 درصد برای حیطه تخصصی و اختصاصی) به تعداد سه (3) برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل مورد تقاضا صورت می‌پذیرد.
در ادامه این مطلب به نکته زیر توجه نمایید:
در صورتی که تعداد افراد دارای حد نصاب در شغل محل‌های مورد تقاضا کمتر از ظرفیت پذیرش باشد، همه افراد واجد حدنصاب برای انجام سایر مراحل مربوط معرفی خواهند شد.
نکته: موسسه برگزار کننده آزمون موظف است اسامی داوطلبان آزمون را به تعداد 3 برابر ظرفیت به مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش دعوت نماید.
توجه: پس از شرکت افراد در مرحله ارزیابی تکمیلی و اعلام نظر گزینش، در صورت مساوی بودن مجموع نمرات کسب شده داوطلبان در مرحله آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی، داوطلبانی در اولویت خواهند بود که نمره کسب شده آنان در آزمون کتبی برگزار شده بالاتر باشد.

 مراجعه به محل خدمت
پس از اعلام نتایج نهایی، پذیرفته شدگان موظف هستند حداکثر ظرف مدت 10 روز جهت ادامه مراحل جذب و استخدام به موسسه مربوطه مراجعه نمایند.
عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر به منزله انصراف از استخدام در آن موسسه می باشد.

جهت مطالعه بیشتر در این خصوص بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

ادامه مطلب

کارنامه های ارسالی کاربران

باتوجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام وزارت بهداشت، کاربران سایت ایران استخدام اقدام به ارسال کارنامه خود کرده اند. برای مشاهده کارنامه ها بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. + مشاهده کارنامه‌ها

شرایط آگهی استخدامی وزارت بهداشت - شهریور 1402

آگهی 21 شهریور 1402:استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور
دانشگاهها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی با شرایط و ضوابط این دفترچه به صورت پیمانی استخدام نمایند.
مهلت ثبت نام تا 31 شهریور 1402 تا ساعت 18 روز یکشنبه 2 مهر 1402 می باشد.

آزمون استخدام وزارت بهداشت، با شرکت 111 هزار داوطلب برگزار شد که بیش از ۷۷ هزار نفر را زنان و حدود ۲۴ هزار نفر را مردان تشکیل دادند

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت 
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

شرایط عمومی (مشاهده)

داشتن تابعیت ایران
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (برای شغل نگهبان، معافیت پزشکی قابلقبول نمیباشد)
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده باشند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند.
این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر تا یکسال پس از برگزاری آزمون مو ظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند. در صورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به کارگیری آنها کان لم یکن تلقی میشود.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند (به تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی دانشگاه).
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاه های اجرایی باشند.
دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،
تبصره۱: پذیرش مدارک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته مددکاری مشروط به دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی مددکاری می باشد.
تبصره۲: دارندگان مقطع کارشناسی ارشد تغذیه با کارشناسی غیر مرتبط که ورودی سال ۱۳۹۸ و قبل از آن می باشند و ۳۱ واحد جبرانی را گذرانده و شماره نظام پزشکی دریافت کرده باشند مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند.
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
دارندگان تابعیت مضاعف
نکته: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیرمرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.

شرایط اختصاصی (مشاهده)
شرایط سنی داوطلبان:
داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام (متولدین از ۱۳۶۲/۰۶/۲۱ تا ۱۳۸۲/۰۶/۲۱) برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین از ۱۳۵۷/۰۶/۲۱ تا ۱۳۸۲/۰۶/۲۱) تا اولین روز ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند
سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشتهاند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
به استناد بند الف ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰/۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲٫۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
ب) ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:
مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح «اجباری» میبایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره۱- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه یک دانشگاه میباشند، میتوانند صرفًا در آزمون های استخدامی همان دانشگاه شرکت نمایند. بدیهی است در صورت قبولی صدور ابلاغ استخدامی و حکم حقوقی بصورت پیمانی حین طرح امکان پذیر خواهد بود.
تبصره۲- در خصوص داوطلبانی که نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی «پایان طرح» نیست و گواهی «اشتغال به طرح» برای اینگونه افراد کفایت مینماید. ضمنًا مشمولین مذکور می توانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون سا یر دانشگاههای علوم پزشکی نیز شرکت نمایند.
نکته: داوطلبان متعهد خدمت موسسات تابعه وزارت بهداشت (تعهد خاص، قانون برقراری عدالت آموزشی و پزشکان متخصص مشمولین تعهدات ضریب k و ...) صرفا مجاز به شرکت در آزمون استخدامی همان موسسه یا منطقه مورد تعهد می باشند. لازم به ذکر است در صورت پذیرش نهایی، تعیین محل خدمت این داوطلبان در مدت تعهد با توجه به مفاد سند تعهد اخذ شده برعهده موسسه خواهد بود.
تبصره۳- پزشکان متخصص مشمول تعهدات ضریب k در صورتی مجاز به ثبت نام در آزمون برای هر شغل-محل می باشند که از میزان تعهدات آنان حداکثر ۳ ماه باقی مانده باشد (ملاک عمل برای محاسبه حداکثر سه ‹۳› ماه، از تاریخ آخرین روز ثبت نام میباشد). بدیهی است صدور ابلاغ پذیرفته شدگان نهایی این بند منوط به ارائه گواهی پایان خدمات مورد تعهد پزشکان در مقطع تخصص می باشد.
مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارا ی طرح «اختیاری» که متقاضی استخدام در سایر موسسات می باشند، در صورت قبولی ملزم به ارائه گواهی موافقت با انصراف از طرح از موسسه محل انجام طرح خود در هنگام بررسی مدارک می باشند.
شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش مشاغل مربوط به حیطه فوریت های پزشکی:
در خصوص مشاغل فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و کارشناس تریاژ تلفنی فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی با تایید طب کار مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز الزامی میباشد.
در خصوص شغل «فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی» علاوه بر شرایط مندرج در بندهای قبلی، برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی میباشد:
دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر برای کلیه داوطلبان
دارای شاخص توده بدنی BMI)Index Mass Body) کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹ برای داوطلبان مرد و کمتر از ۲۵ و بیشتر از ۱۹ برای داوطلبان زن
تبصره: افرادی که (BMI) آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام «تست بیوالکتریک امپدانس» معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها براساس نتایج تست مربوطه صورت میگیرد.
تذکر: اندازه گیری «قد» و (BMI) در زمان بررسی مدارک انجام خواهد گرفت و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید، از سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهد داشت.
دارا بودن گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب۲ یا پایه دوم)
تبصره۱: داوطلبان دارای گواهینامه (ب۱) در صورت قبولی در آزمون، بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه رانندگی (ب۲) یا پایه دوم را تا پایان یک سال پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ارائه نمایند.
بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد.
(لازم به ذکر است افراد زیر ۲۴ سال چنانچه فاقد گواهینامه مرب وطه باشند، در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب ۲ تا پایان ۲۴ سالگی ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد)
تبصره۲: درخصوص داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی جهت تکمیل ظرفیت معرفی و پذیرفته می شوند تاریخ مجاز برای ارائه گواهینامه رانندگی (ب۲) یا پایه دوم، یکسال بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان این مرحله به هسته گزینش موسسه می باشد.
داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از داوطلبان واجد شرایط، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).
نکته: سایر شرایط اختصاصی مشاغل مختلف بنا به ضرورت در جداول رشته های شغلی هر دانشگاه درج گردیده است.
شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش نگهبان:
در خصوص شغل نگهبان علاوه بر شرایط فوق برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی میباشد:
موفقیت در آزمون آمادگی جسمانی
داشتن حداقل قد ۱۷۵ سانتیمتر
دارا بودن تناسب جسمانی: BMI (نسبت وزن به قد) باید بین ۲۷ و ۱۸٫۵ باشد
معافیت پزشکی برای این شغل قابل قبول نمیباشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت 
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

امتیازات و سهمیه قانونی (مشاهده)

استخراج نتایج آزمون به ترتیب ذیل خواهد بود:
الف) سهمیه ایثارگران:
بر اساس هماهنگی های بهعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون استخدامی موسسات، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های ۲۵ درصد و ۵ درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه در آزمون استخدامی با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
با هماهنگی های بهعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در دفترچه آزمون استخدامی موسسات مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تأ˻د شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد را انتخاب نمایند.
ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی‌باشند.
جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه ( ۲۵ درصد) الزامی نمیباشد. در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حدنصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته میشوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
سهمیه مربوط به ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۵ درصد در دفترچه آزمون استخدامی موسسات مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۵ درصد را انتخاب نمایند.
کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (پنج درصد) الزامی نمیباشد. در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران، صرفا مجاز به ثبت نام در سهمیه مربوط به خود می باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر میتواند در صورت مشمول بودن، صرفًا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید.
ب) سهمیه معلولین:
جذب معلولین با ارائه معرفینامه از اداره کل بهزیستی استان از محل سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفًا از طریق شرکت در آزمون استخدامی موسسات ، کسب حد نصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول آن موسسه بر اساس نمره مکتسبه و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
سهمیه مربوط به معلولین مشمول سهمیه استخدامی ۳ درصد در دفترچه آزمون استخدامی موسسات مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان معلول مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه مذکور را انتخاب نمایند. بدیهی است چنانچه در زمان بررسی مدارک سهمیه مورد اشاره تا˻د نگردد، داوطلب مذکور از ادامه فرایند استخدامی حذف خواهد شد. انتخاب افراد برتر جهت استفاده از سهمیه یاد شده از طر یق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت.
معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.
بر اساس ماده(۵) آ˻ن نامه شماره ۴۴۱۷۸/۸۸۳۸۴ مورخ ۱۳۸۹/۰۴/۲۲وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد. بر این اساس لازم است در جلسات طب کار و کمیسیون پزشکی مربوطه نماینده سازمان بهزیستی استان حاضر باشد.
پ) سایر سهمیه ها:
کلیه سهمیه استخدامی هر دانشگاه پس از کسر سهمیه های استخدامی ایثارگران (مندرج در بند الف) و معلولین عادی (مندرج در بند ب)، به سایر داوطلبان آزاد درصورت برخورداری از مفاد مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره، به ترتیب نمره فضلی اختصاص خواهد یافت.
امتیاز قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
به استناد بند "ب" ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازاء تاهل و نیز هر فرزند دو درصد (۲) تا حداکثر ده درصد(۱۰) نمره کل آزمون به نمره مکتسبه فرد اضافه خواهد شد.
تبصره: تخصیص امتیاز فوق، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲٫۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
  امتیاز مشمولین قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی
به استناد تبصره ۱۰ ماده ۴ قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی، امتیاز مشمولین این قانون به شرط گذراندن حداقل یک سوم از مدت تعهد و سپردن تعهد محضری مبنی بر رعایت مدت و منطقه تعهدی با ضریب یک و دو دهم(۱/۲) محاسبه میشود.

امتیاز بومی (مشاهده)
با توجه به بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۱۳۹۹/۷/۲۷ و بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۹۹/۶/۱۶ مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم (۱/۴) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف، درصورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر فرمانداری یا نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل احراز گردد.
داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه
تبصره: داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پروش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
تقسیمات کشوری (اعم از شهر، بخش یا روستای ذکر شده در شناسنامه داوطلب) در اولین روز ثبت نام ملاک عمل برای تعیین بومی بودن خواهد بود.
امتیاز کرونا (مشاهده)
به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین که در راستای وظایف و ماموریت های محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید۱۹) از تاریخ ۹۸/۱۲/۱ تا آخرین روز ثبت نام در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت های پزشکی خدمت نموده اند، صرفًا در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی، به ازاء هر ماه سابقه خدمت، دو (۲) درصد و حداکثر تا بیست (۲۰) درصد به نمره مکتسبه فرد منطبق با قوانین و مقررات ابلاغی اضافه خواهد شد.
تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی (مشاهده)
با توجه به اینکه اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک) بر اساس اطلاعات ثبت نامی (خوداظهاری) داوطلبان و سهمیه های قانونی انتخاب شده توسط آنان صورت می گیرد، به دلیل اینکه در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد، لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چراکه با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
لازم به ذکر است آخرین فرصت ویرایش مشخصات ثبت نامی افراد (به جز شغل محل انتخابی) در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود.
بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک و مستندات لازم در زمان بررسی مدارک، امتیازات و سهمیه های انتخاب شده توسط داوطلبان از آنان سلب خواهد گردید. 
ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت (مشاهده)

بخش اول: برای عناوین شغلی ردیف های ۱ تا ۶۵ جدول «حیطه تخصصی و اختصاصی» بخش سوم شامل تمام مشاغل، بجز مشاغل مربوط به دندانپزشک و پزشکان متخصص، در روز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار میشود.
کارت ورود به جلسه این بخش، از روز سه شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
بخش دوم: برای عناوین شغلی ردیف های ۶۶ تا ۸۵ جدول «حیطه تخصصی و اختصاصی» بخش سوم شامل عناوین شغلی دندانپزشک و پزشکان متخصص، در روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار میشود.
کارت ورود به جلسه این بخش، از روز سه شنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدار ک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

اعلام نتایج آزمون کتبی (مشاهده)
زمان اعلام نتایج آزمون کتبی برای همه مشاغل (به غیر از دندانپزشک و پزشکان متخصص)، دهه سوم آبانماه ۱۴۰۲ و برای مشاغل دندانپزشک و پزشکان متخصص، دهه سوم آذرماه ۱۴۰۲ خواهد بود. 
نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه (مشاهده)
الف) تعیین حدنصاب
کسب حداقل پنجاه درصد(٪۵۰) میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد(٪۴۰) برای حیطه عمومی آزمون کتبی و شصت درصد (٪۶۰) برا ی حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون کتبی در هر سهمیه استخدامی - شغل - شهرستان در هر یک از موسسات.
تذکر: داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سای ر مراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق درگاه الکترونیکی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
حدنصاب= 50درصد میانگین نمره کل اولیه سه نفر دارای بالاترین امتیاز در هر سهمیه و شغل در هر شهرستان و هر موسسه
تبصره - کاهش حد نصاب نمره آزمون در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز در هر رشته شغلی به پیشنهاد کارگروه آزمون موسسه و با تایید سازمان اداری و استخدامی کشور امکانپذیر خواهد بود.
ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب
موسسات مکلفند نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی از پذیرفته شدگان امتحان مشترک اقدام نمایند. شرط لازم برای انتخاب افراد جهت انجام ارزیابی تکمیلی، کسب حد نصاب میباشد و انتخاب افراد براساس مجموع نمره فضلی آنان (با وزن چهل درصد (٪۴۰) برای حیطه عمومی و شصت درصد (٪۶۰) برای حیطه تخصصی و اختصاصی)
به تعداد سه(۳) برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل مورد تقاضا صورت میپذیرد.
تبصره۱- در صورتی که تعداد افراد دارای حد نصاب در شغل محل های مورد تقاضا کمتر از ظرفیت پذیرش باشد، همه افراد واجد حد نصاب برای انجام سایر مراحل مربوط معرفی خواهند شد.
موسسه موظف است، اسامی داوطلبین را به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش به مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش به صورت همزمان براساس مجموع نمره فضلی افراد با وزن شصت درصد(٪۶۰) برای حیطه های تخصصی و اختصاصی آزمون کتبی و چهل درصد (٪۴۰) برای حیطه عمومی آزمون کتبی معرفی نماید. نحوه محاسبه نمره نهایی داوطلبان براساس ٪۶۰ نمره امتحان کتبی و ٪۴۰ نمره ارزیابی تکمیلی است.
تبصره۱: پس از اعلام نظر گزینش، در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی مشترک و ارزیابی تکمیلی، اولویت انتخاب با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی مشترک بالاتر باشد.
تبصره۲: موسسه مکلف است نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی تمامی داوطلبان معرفی شده واجد شرایط و ثبت نمره مربوطه در سامانه امتحانات جهاد دانشگاهی اقدام نماید.
موسسه موظف است پس از وصول نظر گزینش و انتخاب پذیرفته شدگان به ترتیب مجموع نمره فضلی، نسبت به اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان نهایی اقدام نماید.
پذیرفته شدگان نیز باید حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز
پس از اعلام موسسه جهت ادامه مراحل جذب و استخدام به موسسه مربوط مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در موسسه میباشد.
تذکرات و توصیه های کلی (مشاهده)
داوطلبان صرفًا در صورتی میتوانند ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) ارائه شده توسط آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) داوطلب، در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی درج گردیده باشد.
ضمنًا فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام، در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند، که عنوان مدرک تحصیلی مندرج در متن دانشنامه یا گواهی موقت آنان بدون در نظر گرفتن پیشوند «معارف اسلامی» با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی پیش بینی شده در شرایط احراز مشاغل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام یکسان باشد. این دسته از داوطلبان، با ید در زمان ثبت نام، عنوان رشته تحصیلی خود را بدون در نظر گرفتن پیشوند «معارف اسلامی» انتخاب نمایند.
در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در آگهی استخدامی منتشره، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.
پذیرش مدارک کارشناسی ارشد و دکتری اعلام شده در مشاغل، منوط به رعایت طرح طبقه بندی مشاغل عمومی و اختصاصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (شرط مرتبط بودن مقطع پایین تر) می باشد.
داوطلبان موظف هستند با مراجعه به آدرس معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت قسمت قوانین و مقررات، کتاب مهندسی مشاغل، کتاب سال ۱۴۰۰ را مطالعه و از شرایط اختصاصی شغل مورد نظر مطلع شوند. درصورت وجود ابهام واحدهای مهندسی مشاغل موسسات مربوطه آماده راهنمایی و رفع ابهام می باشند.
داوطلبان استخدام میبایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند. در صورت عدم تأیید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه میباشد.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام مینماید با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد برعهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، امتیاز ویژه کرونا، معلولیت و سابقه اشتغال غیررسمی در دستگاههای اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آز مون استخدامی موسسات (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و یا صدور حکم استخدامی) امتیاز یا اولویت مربوطه از داوطلب سلب و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
داوطلبان بایستی به مبنای تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند. لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون و برای تاریخ شروع به طرح (جهت افرادی که در دوران طرح اجباری میباشند)، تاریخ پایان طرح (جهت متقاضیان استخدام در سایر دانشگاهها)، محاسبه امتیاز کرونا، تاهل و تولد فرزند و،... آخرین روز ثبت نام و ملاک محاسبه سن، اولین روز ثبت نام میباشد.
استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفًا بر اساس نمره کل اولیه خواهد بود. اعلام نتیجه اولیه، صرفا برای اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون از وضعیت علمی (نمرات مکتسبه) آنان میباشد و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگری از جمله استخدام میباشد.
داوطلبانی که حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام موسسه، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است موسسه در اینگونه موارد با هماهنگی جهاد دانشگاهی از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهند نمود.
هرگونه اطلاع رسانی در خصوص نحوه، زمان و مکان ارائه مدارک و ارزیابی تکمیلی در کارنامه و سامانه جهاد دانشگاهی و حسب مورد سایت موسسه مربوطه خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت خواهند کرد. بنابراین داوطلبان می بایست به طور مرتب به سایت موسسات مذکور مراجعه نمایند. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
+ مشاهده اصلاحیه
+
دانلود کتاب مهندسی مشاغل
+ مشاهده شرایط احراز و شغل محل ها 
+ مشاهده مواد آزمون و محتوای ارزیابی تکمیلی 
+ دانلود فرم استشهاد محل سکونت 
+ دانلود فرم تایید سوابق خدمتی امتیاز کرونا


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 2 مهر 1402


منابع آزمون:
دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

منابع مطالعه استخدامی وزارت بهداشت

سوالات متداول استخدامی وزارت بهداشت

آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می شود؟

آخرین اخبار منتشر شده در این خصوص از برگزاری مرحله دوم آزمون استخدام وزارت بهداشت تا قبل از پایان سال 1402 و استخدام 25 هزار نفر دیگر در این وزارتخانه خبر می دهند.

چه میزان از استخدام جدید وزارت بهداشت به پرستاران تعلق دارد؟

از مجموع 25 هزار مجوز اخذ شده در حوزه بهداشت و درمان وزارت بهداشت، 12 هزار نفر آن به حوزه پرستاری اختصاص دارد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=12076
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 62k