• ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سال ۱۴۰۱

آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

جهت ورود به صفحه استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اینجا کلیک نمایید

 اعلام نتایج اولیه آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

خبر 3 خرداد 1402: اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون تأسیس و فعالیت شركت های حمل و نقل بین المللی كالا مورخ 1401/12/19
به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که در روز جمعه مورخ 1401/12/19برگزار شد، می‌رساند که كارنامه نتایج متقاضیان آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار گرفته است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون و درصورت قبولی در آزمون مذکور ضروری است به نکات زیر توجه نمایند:
1- قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای سیر سایر مراحل تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا بوده و حقی را برای داوطلب پذیرفته شده ایجاد نمی نماید و تأسیس شرکت، مستلزم احراز سایر شرایط و ارائه مدارک وفق ضوابط ذیربط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد. 
2- قبول شدگان براساس کارنامه آزمون برای پیگیری سایر مراحل درخواست تأسیس شرکت وفق ضوابط ذیربط به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محل تقاضای تأسیس شرکت، مراجعه نمایند. 

مشاهده نتایج

دریافت کارت آزمون

خبر 16 اسفند 1401: دریافت کارت آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید

اطلاعیه دریافت کارت و برگزاری آزمون

خبر 14 اسفند 1401: اطلاعیه زمان دریافت کارت، رفع نقص و برگزاری آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه اعلام زمان پرینت كارت، محل رفع نقص كارت و برگزاری بیست‌وهفتمین آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شركت های حمل و نقل بین المللی كالا سال 1401 منتشر گردید. مشاهده اطلاعیه ...

ثبت نام آزمون تاسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا

آگهی 12 دی 1401: ثبت نام آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نظر دارد به استناد ماده 11 آئین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا بیست و هفتمین دوره آزمون مذکور را در اسفند ماه سال 1401 برگزار نماید.
مهلت ثبت نام تا 18 دی 1401 می باشد.

شرایط عمومی

متقاضیان شرکت در آزمون، به استناد مواد 12 و 13 آئین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا باید واجد شرایط ذیل باشند:
الف- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
ب- متدین به یکی از ادیان رسمی کشور
ج- عدم سوء پیشینه موثر کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی میگردد.
د- عدم اعتیاد به مواد مخدر
ه- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد
و- داشتن حداقل 25 سال سن
ز- داشتن حداقل دیپلم کامل متوسطه

شرایط اختصاصی
داشتن سابقه کار مفید اجرایی در امر حمل و نقل بین المللی بشرح ذیل:
دیپلم 8 سال - فوق دیپلم 6 سال - لیسانس 4 سال – فوق لیسانس 3 سال- دکترا 2 سال
تبصره - در مورد افرادی که دارای مدرک دانشگاهی در زمینه حمل و نقل می باشند دو سال از سابقه تعیین شده در رده مدرک تحصیلی کسر می شود.
نکته مهم: سابقه کار مفید اجرایی به یکی از شیوه های ذیل احراز میگردد:
الف) تائیدیه وزارتخانه یا سازمانی که متقاضی دارای سوابق مفید اجرایی در حمل و نقل بین المللی بوده است، با ارائه اسنادی از قبیل بازخریدی، بازنشستگی یا مستعفی شدن.
ب) روزنامه رسمی کشور مبنی بر عضویت متقاضی در هیئت مدیره شرکت یا شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا و یا اشتغال به سمت مدیر عامل
ج) تائیدیه سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه متقاضی در شرکت یا شرکت های حمل و نقل بین المللی به لحاظ اشتغال در امر حمل و نقل بین المللی کالا حق بیمه پرداخت نموده است.
تبصره) متقاضیان مشمول بند (ج) می بایست اشتغال عملی آنها در زمینه کار مفید اجرایی حمل و نقل بین المللی مورد تائید انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی مربوط قرار گیرد.
تذکر 1: مدارک تحصیلی متقاضیان می بایست متناسب با سطح مقطع تحصیلی مورد تائید وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.
تذکر 2: ملاک عمل برای محاسبه سوابق کاری، آخرین روز ثبت نام در آزمون می باشد.
تذکر 3: سوابق کاری مفید اجرایی از شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا دارای پروانه فعالیت از وزارت راه و شهرسازی مورد تائید می باشد.
مدارک مورد نیاز ثبت نام
1- تکمیل تقاضانامه اینترنتی
2- پرداخت هزینه ثبت نام آزمون به مبلغ 10,000,000 (ده میلیون) ریال به صورت الکترونیکی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور
3- فایل اسکن شده کارت ملی با فرمت JPG  (اسکن پشت و رو کارت ملی در یک صفحه قرار داده شود)
4- اسکن صفحه اول شناسنامه و در صورتی که توضیحات دارد، صفحه توضیحات، (با فرمت JPG)
5- فایل عکس اسکن شده متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
- عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد
- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر  400*300 پیکسل و حداقل 300*200 باشد.
- تصویر متقاضی باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و... باشد.
- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.
- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
- تا حد امکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
- تبصره 1: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
- تبصره 2: درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام متقاضی باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
یادآوری مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثرا برای متقاضیانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد
نحوه ثبت نام
همه متقاضیان ثبت نام در بیست و هفتمین آزمون تاسیس متقاضیان شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در راهنما در صورت واجد شرایط بودن می باید از روز دوشنبه مورخ 1401/10/12 تا پایان روز یکشنبه مورخ 1401/10/18 به مدت (7 روز) به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در پایان ثبت نام به هر یک از متقاضیان کد رهگیری ارائه خواهد شد که متقاضیان لازم است تا پایان تمامی مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می شود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی می باشد و متقاضیان لازم است از طریق درگاه اطلاع رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول بوده و این دسته از متقاضیان مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.
متقاضیان واجد شرایط می باید نسبت به پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ 10,000,000 (ده میلیون) ریال به صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند سپس با مراجعه به بخش مربوطه، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نماید و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
برگزاری آزمون
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون :
کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 1401/12/17 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون روز جمعه مورخ 1401/12/19 بصورت متمرکز در تهران برگزار می شود
- عدم حضور در جلسه آزمون در زمان تعیین شده به هر علت که باشد انصراف از تقاضا تلقی می شود و حقی به داوطلب غائب تعلق نمی گیرد.
- ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
مواد آزمون
- آزمون شامل 120 سوال بصورت چهار جوابی در قالب یک دفترچه با سرفصل های زیر و ضریب 1 و با لحاظ نمره منفی خواهد بود.
مجموعه مواد امتحانی (انواع حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا - قوانین، مقررات و آیین نامه های انواع حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا و امور گمرکی - سازمان ها و کنوانسیون های انواع حمل و نقل بین المللی کالا، گمرکی و قوانین و اسناد ذیربط آنها - کلیه ضوابط و مقررات مربوط به حمل (بسته بندی، بارگیری، مهار، حمل و تخلیه) و ایمنی انواع کالا و بارهای ترافیکی و مواد خطرناک - بیمه های مختلف مرتبط با امور حمل و نقل بین المللی - مدیریت امور مرتبط با پایانه های حمل و نقل (از جمله در بنادر) - اسناد حمل ونقل بین المللی کالا و مبادلات تجاری بین الملل - مدیریت بازاریابی و اقتصاد حمل و نقل بین المللی - زبان انگلیسی تخصصی حمل و نقل و ترانزیت)
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاات آزمون


+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
تقویم آزمون:

مهلت ثبت نام: تا 18 دی 1401
زمان دریافت کارت آزمون: 17 اسفند 1401
زمان برگزاری آزمون: 19 اسفند 1401 

جهت مشاهده آگهی در سایت سازمان سنجش کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2687587
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد