استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۲ روز پیش

استخدام کارشناس مدیریت دارایی و سرمایه برای شرکت مهیمن در تهران

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت مهیمن

 

شرکت مهیمن در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

کارشناس مدیریت دارایی و سرمایه
شرح موقعیت شغلی در مهیمن، دارایی‌ها نه تنها منابع مالی یا فیزیکی هستند، بلکه سرمایه‌هایی استراتژیک برای خلق ارزش پایدار به شمار می‌روند. از این رو، ما به دنبال جذب یک کارشناس مدیریت دارایی توانمند، دقیق و تحلیل‌گر هستیم که بتواند با نگاهی سیستماتیک و دانش مالی عمیق، بر بهینه‌سازی و بهره‌برداری هوشمندانه از دارایی‌های شرکت نظارت داشته باشد.
وظایف و مسئولیت های کلیدی ثبت و دسته‌بندی دارایی‌های شرکت (ثابت، جاری و نامشهود) در سیستم‌های مدیریت دارایی
ارزش‌گذاری و محاسبه‌ی استهلاک دارایی‌ها بر اساس استانداردهای حسابداری
برنامه‌ریزی و اجرای نگهداری پیشگیرانه و تعمیرات تجهیزات
تحلیل هزینه‌فایده برای خرید، اجاره یا جایگزینی دارایی‌ها
تهیه‌ی گزارش‌های دوره‌ای در مورد وضعیت دارایی‌ها و ارائه‌ی پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد
همکاری با واحدهای مالی و عملیاتی برای بودجه‌بندی و مدیریت نقدینگی
اطمینان از تطابق با استانداردهای حسابداری (مانند IFRS یا GAAP) و الزامات قانونی
استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت دارایی برای ردیابی و نظارت بر داراییه
شایستگی‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز آشنایی با مفاهیم حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد
تسلط بر استانداردهای حسابداری (IFRS، GAAP)
آشنایی با نرم‌افزارهای مدیریت دارایی (مانند SAP، Oracle یا نرم‌افزارهای مشابه)
توانایی کار با ابزارهای تحلیل داده و نرم‌افزارهای آفیس (به‌ویژه Excel)
درک عمیق از مفاهیم استهلاک، ارزش‌گذاری دارایی و مدیریت ریسک
آشنایی با بورس، سهام و اوراق بهادار و توانایی تحلیل بازارهای مالی
آشنایی با قوانین و مقررات مالی و مالیاتی مرتبط
مهارت‌های حل مسئله و تصمیم‌گیری
مواردی که مزیت‌ محسوب میگردد:
تجربه‌ی کار با فناوری‌های نوین مانند IoT یا سیستم‌های ERP
دارا بودن مدارک حرفه‌ای مانند CFA، CPA یا ACCA
تجربه در مدیریت پرتفوی سرمایه‌گذاری یا معاملات بورسی
شرایط احراز جنسیت: تفاوتی ندارد
سن: از 25 تا 40 سال
سطح ارشدیت: کارشناس ارشد
حداقل سابقه کاری موردنیاز: 5 سال
روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3048931
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه