• ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در این هفته

اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در این هفته

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح و بررسی در دستور کار قرار گرفته است و این هفته بررسی خواهد شد.

صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه (۲۹ تا ۳۱ مردادماه) تشکیل جلسه خواهد داد و بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف در دستور کار نمایندگان در صحن مجلس است.

در این هفته ادامه رسیدگی به طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی، طرح ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و طرح دو فوریتی اصلاح بند (ک) تبصره (۱) قانون بودجه ۱۴۰۲ در دستور کار مجلس است.

لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه، طرح ساماندهی کارکنان موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنجم توسعه (طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت)، طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها و طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت در دستور کارمجلس است.

گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی درباره لایحه تجارت، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور و طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی در دستور کار صحن علنی مجلس در این هفته قرار دارد.

همچنین لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی)، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش برای دستور کار این هفته صحن علنی مجلس پیش بینی شده است.

لایحه پروتکل ارزیابی اثرات زیست محیطی فرامرزی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر، لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی، طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور را قرار است نمایندگان در این هفته بررسی کنند.

بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشور‌های متخاصم علیه امنیت و منافع ملی، طرح اصلاح ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها، طرح الحاق یک تبصره به ماده (۴) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار هفته جاری مجلس است.

در این هفته نمایندگان قرار است طرح اصلاح قانون بسیج سازندگی، طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت، لایحه اصلاح تبصره (۵) الحاقی به ماده واحده قانون سرباز قهرمان و طرح تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی و یا استانی را بررسی کنند.

مشاهده صفحه جامع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی دولت

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2776656
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k