• ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ۲ بار خواهد بود

افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ۲ بار خواهد بود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر افزایش 100 درصدی حق اولاد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با تصویب لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان، افزایش حقوق 2 بار خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری که از سوی دولت به مجلس ارسال شده است، گفت: این لایحه بسیار مناسبی است که با توجه به شرایط حقوقی کارکنان و بازنشستگان به موقع به مجلس ارسال شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: بر اساس این لایحه به دولت اجازه داده می‌شود علاوه بر افزایش‌های حقوق و دستمزد، به میزان ۳ هزار امتیاز برای کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این لایحه برخی مجوزها به دستگاه‌هایی که از منابع داخلی برخوردار هستند داده شده است تا نسبت به افزایش حقوق کارکنان خود اقدام کنند. همچنین بر اساس این لایحه مبلغ ۹ میلیون ریال حقوق کارمندان و بازنشستگان افزایش خواهد یافت و برای افزایش حقوق کارگران ۳۸ درصد در نظر گرفته شده است تا تبعیض در پرداخت‌ها کاهش یافته و به حداقل برسد.

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: این لایحه قدم بسیار مثبت و ارزنده‌ای بود که از طرف دولت سیزدهم برداشته شد و برای نخستین بار دولت در یک سال، ۲ بار افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را در دستور کار دارد که این رویکرد به کاهش فاصله بین تورم و پرداختی‌ها کمک خواهد کرد و قابل تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این لایحه در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کمک هزینه اولاد و حق عائله‌مندی تمامی گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌ها از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد. همچنین مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به میزان۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا،  دو فوریت«لایحـه متناسـب سـازی حقـوق کارکنـان دولـت و بازنشستگان کشوری و لشگری» روز یکشنبه در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2642141
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k