• ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

بررسی لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در هفته آینده

بررسی لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در هفته آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعمال افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان از اول مهر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لایحه دو فوریتی افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان به مجلس ارسال شده است، هفته آینده بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی بابایی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه افزایش حقوق‌ها در مجلس، اظهار داشت: دولت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، دانشگاه‌ها و بازنشستگان را با قید دو فوریت به مجلس فرستاده است.

وی بیان کرد: بر اساس لایحه دولت، حقوق بازنشستگان، شاغلان و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری حدود یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افزایش حقوق‌ها از دو و نیم تا ۲۰ درصد و به صورت پلکانی است. ۲۰ درصد شامل پایین‌ترین حقوق که پنج میلیون و ششصد هزار تومان است و دو نیم درصد شامل بالاترین حقوق است که امکان اعمال اصلاحاتی در این لایحه از سوی مجلس وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب و قانونی شدن این لایحه، افزایش حقوق‌ها از ابتدای مهر ماه یعنی شش ماهه دوم سال اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکشنبه آینده دو فوریت این طرح در صحن مجلس بررسی می‌شود و در صورت تصویب، دوشنبه و سه‌شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و گزارش نهایی کمیسیون روز چهارشنبه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2640356
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد